Regen 🤣quote:
Vakantie voorbij, dus ik moet werken en heb er precies niks aan dat sneue weerquote:
Terreur buienquote:Op maandag 8 september 2025 09:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier vandaag en morgen waarschuwingen voor zware onweersbuien.
[ afbeelding ]
Komt je regen aan, knulquote:
Bohquote:Op maandag 8 september 2025 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komt je regen aan, knul
Morgen mogelijk veel regen en kans op wateroverlast in het zuidoosten. Het KNMI geeft vanaf vannacht 02:00 tot morgenmiddag 15:00 #codegeel af voor #Limburg. "Langdurige matige tot zware regenval met kans op plaatselijke wateroverlast." In het zuidoosten mogelijk >50 mm in 24u.
Ja, god is doofstom.quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Boh
Waarom ook meteen zoveel
Doe gewoon eens drie nachten per week een paar uur gestage regen. Ben ik nou zo moeilijke te begrijpen almachtige GOD?
Dat wordt in de plassen springen morgen met de kleine. Genot, allebei volledig onder de modderquote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, god is doofstom.
Het wordt wel gestage regen, maar kan flink door plenzen een aantal uur.
Krijg wel flashbacks naar 2021, maar gelukkig niet zo heftig
Als het maar geen herhaling van 2021 wordt. Het ziet er wel slecht uitquote:Op maandag 8 september 2025 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat wordt in de plassen springen morgen met de kleine. Genot, allebei volledig onder de modder
Hopelijk niet nee..quote:Op maandag 8 september 2025 16:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het maar geen herhaling van 2021 wordt. Het ziet er wel slecht uit
[ x ]
Anders als bei der Ahrtalflut sind die Bden aktuell nicht gesttigt und knnen noch Wasser aufnehmen. Bei entsprechend hohen Regenraten (Sturzfluten), die lokal mglich sind, spielt das aber kaum noch eine Rolle. Diese Peaks sind das Problem bei dieser Lage.quote:
Ja hier ook nu maar morgen is het andersquote:Op maandag 8 september 2025 17:27 schreef THEFXR het volgende:
Stop met die regen, hier volle bak zon, ventilator aan en 25 gr
Zelfs ik ben er mee anquote:Op maandag 8 september 2025 17:58 schreef heywoodu het volgende:
Er begint nu wel een aangenaam windje te staan, minder warm ook gelijk
Komende twee weken (vooralsnog) geen enkele 21+'er in de kaarten ook
rennen.gif
Ik beb momenteel op vakantie in het zuidoostelijkste puntje van Zuid-Limburg. Het is nu een heerlijke zomerse avond. Hopelijk valt het morgen mee qua overlast.quote:Op maandag 8 september 2025 12:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komt je regen aan, knul
Morgen mogelijk veel regen en kans op wateroverlast in het zuidoosten. Het KNMI geeft vanaf vannacht 02:00 tot morgenmiddag 15:00 #codegeel af voor #Limburg. "Langdurige matige tot zware regenval met kans op plaatselijke wateroverlast." In het zuidoosten mogelijk >50 mm in 24u.
Plonsquote:Op maandag 8 september 2025 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik beb momenteel op vakantie in het zuidoostelijkste puntje van Zuid-Limburg. Het is nu een heerlijke zomerse avond. Hopelijk valt het morgen mee qua overlast.
Oohhh, 87 maar waar ik zitquote:
Niet goed niequote:Op maandag 8 september 2025 09:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier vandaag en morgen waarschuwingen voor zware onweersbuien.
[ afbeelding ]
Dat is wel positief voor Limburg toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 05:51 schreef d.k. het volgende:
Pff, dat voorspelde regengebied lijkt iets meer westelijk en iets meer noordelijk te zitten. Zo krijgen we ook hier in Brabant natte voeten. Het regent echt hard hier (regio Eindhoven)
Of niet, eigenlijk zou Luxemburg de volle lading krijgen en wij de rand. Maar zo is het radarbeeld nu niet. Het voordeel kan wel zijn dat er minder water uit de Ardennen gaat komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 06:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wel positief voor Limburg toch?
30 mm is eigenlijk toch helemaal niet zo gek veel? Er wordt wel meer verwachtquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid Limburg kan zich op gaan maken voor wateroverlast denk ik zo. Daar is nu al 30mm gevallen de afgelopen 24 uur en dan volgt er nog zo'n 8-10 uur regen.
Daarom zeg ik ook: 30mm tot nu toe met nog een volle dag regen te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30 mm is eigenlijk toch helemaal niet zo gek veel? Er wordt wel meer verwacht
Het is ook vrij gestage regen. Ja het regent goed door, maar niet extreem. Ik verwacht geen ernstige taferelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30 mm is eigenlijk toch helemaal niet zo gek veel? Er wordt wel meer verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |