Z-town? Dan is bokbierdag hier, volgens mij.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vrouwlief is het weekend van 10 - 13 oktober paar dagen in Hollandia. En ze hoopt op mooi weer.
Dacht ik geef het vast even door... Mij maakt het overigens geen zak uit want ik ga lekker niet mee.
[ afbeelding ]
met jou is elk weekend mooiquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Er komen er meer
Je kunt je beter afvragen hoe zinvol het is om naar het weer over acht dagen te kijken. Wat volgend weekend geeft, dat zien we woensdag ofzo wel weer.quote:
dan ga je toch weg uit dit topic? als je al niet eens meer mag kijken over weer naar 8 dagen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen hoe zinvol het is om naar het weer over acht dagen te kijken. Wat volgend weekend geeft, dat zien we woensdag ofzo wel weer.
Dat mag je zeker. Ik stel alleen dat het niet zo zinvol is om het weerbericht voor over acht dagen heel serieus te nemen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je toch weg uit dit topic? als je al niet eens meer mag kijken over weer naar 8 dagen.
[ afbeelding ]
Hallon @tjacka. Wat doet het weer in de regio Rijnmond op zaterdag 13 september? Kom even buurten en wil graag weten of ik een korte broek of stormparaplu moet voorzien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je toch weg uit dit topic? als je al niet eens meer mag kijken over weer naar 8 dagen.
[ afbeelding ]
18 graden en regenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallon @:tjacka. Wat doet het weer in de regio Rijnmond op zaterdag 13 september? Kom even buurten en wil graag weten of ik een korte broek of stormparaplu moet voorzien.
Ze worden ook steeds heftiger naarmate ze oostelijker trekken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Hele kleine buitjes met heel veel neerslag
Hou op hoor!quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:44 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ krijg nu weer een spontaan onweersbuitje
Ze groeien wel wat idd.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze worden ook steeds heftiger naarmate ze oostelijker trekken.
Ik wil ook. Hier weer die verschroeiende zon.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lijkt wel moesson regen man man alles staat blank
Het is 18-19 gradenquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik wil ook. Hier weer die verschroeiende zon.
Juist, het is best lekker uit de zonquote:
Wil wel ruilen hoor..jij de zeikregen/ onweer en ik het zonnetjequote:Op vrijdag 5 september 2025 12:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juist, het is best lekker uit de zon![]()
Maar ik heb net in de moestuin gewerkt in de zon, dus nu ben ik behoorlijk oververhit. Dan overdrijf ik nogal
Fijn om te horen dat de regenmagneet daar in midden NL niet kapot is gegaan nadat ik ben vertrokkenquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:21 schreef MissHobje het volgende:
En nu de volgende donderbui..wat een traktatie![]()
Was niet eens voorspeld hier.
Uitstekend kortebroekenweer dusquote:
Geen idee, maar itt @Wereldgozer reageer ik bliksemsnelquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Onderzoekers ontdekken in Drenthe: bliksem in Nederland wijkt af van andere plekken op de wereld
Zou dit het schild verklaren? @:haags @:wereldgozer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |