abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2025 @ 15:11:38 #26
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218677297
Ze zal wel foeilelijk zijn, maar ik vind het een mooi mens :¾
pi_218677318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Ze zal wel foeilelijk zijn
Want?
pi_218677327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:16 schreef Hiddendoe het volgende:
Ze is activiste, dus ze wist waar ze aan begon. En dit is de beste manier om een achterlijke religie en een idiote wetgeving aan te pakken.
Weet je waar vreemder is? Dat wij, als EU, met dit soort achterlijke regimes in zee gaan.
Corporate translator
  donderdag 4 september 2025 @ 15:19:11 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218677346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wanneer schaf jij een enkeltje Marokko aan? Zo spoedig mogelijk hoop ik. En nooit meer terugkomen.
Vergeet niet je vrouw in te pakken.
Ja, ik heb het liever nergens. Veel van deze vrouwen zijn een slaaf van hun lusten. Stukje hedonisme. En daar past de Islam niet bij. Prima hoor, maar zeg dat dan.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218677349
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:16 schreef HSG het volgende:

[..]
Weet je waar vreemder is? Dat wij, als EU, met dit soort achterlijke regimes in zee gaan.
Tja, het verleden he? Daar zijn wel meer dingen niet goed gegaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaans-Nederlandse_betrekkingen
pi_218677361
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik heb het liever nergens. Veel van deze vrouwen zijn een slaaf van hun lusten. Stukje hedonisme. En daar past de Islam niet bij. Prima hoor, maar zeg dat dan.

Snap ik. Jij hebt liever dat een vrouw een slaaf is van jouw lusten.
Ook weer duidelijk.
  donderdag 4 september 2025 @ 15:21:20 #32
13462 BansheeBoy
pi_218677362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat ondergetekende een Marokkaan (soms Nederlander, als het uitkomt) zijn en deze WC-eend weet te melden dat Marokko een prachtig land is! Ik kan het iedereen aanraden om er eens heen te gaan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_218677378
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Laat ondergetekende een Marokkaan (soms Nederlander, als het uitkomt) zijn en deze WC-eend weet te melden dat Marokko een prachtig land is! Ik kan het iedereen aanraden om er eens heen te gaan.

Ik ook, vooral Marokkanen, definitief :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 september 2025 @ 15:24:13 #34
13462 BansheeBoy
pi_218677381
quote:
6s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik ook, vooral Marokkanen, definitief :W.
Ja? Waar ben je zoal geweest dan? Vast en zeker Marrakech. Mooie stad hoor, maar Marokko heeft meer te bieden.

pi_218677411
quote:

[..]

Jij vergeet te vermelden dat men dan een leger gelijkgestemden moet meenemen om veilig weer terug te kunnen naar het eigen land en ook om te kunnen praten over belangrijke dingen zoals de geloven.
pi_218677437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zoals het onderdrukken van de bevolking in Westers-Sahara door de Marokkaanse regering? Of het gooien van fosfor bommen op inwoners van Westers-Sahara die in opstand kwamen tegen de Marokkaanse onderdrukkers?
Corporate translator
pi_218677464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik bedoel maar dat we ons wel als westerse, verlichte mogendheid kunnen blijven verbazen en verontwaardigen over het beleid van andere landen, maar wat hebben wij daar in hemelsnaam over te zeggen? Wij hebben onze beschaving en cultuur en we kunnen andere landen niet beoordelen op onze standaard.
Waarom niet?
pi_218677525
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef HSG het volgende:

[..]
Zoals het onderdrukken van de bevolking in Westers-Sahara door de Marokkaanse regering? Of het gooien van fosfor bommen op inwoners van Westers-Sahara die in opstand kwamen tegen de Marokkaanse onderdrukkers?
Onder andere. Als het over geld gaat, is blijkbaar alles toegestaan. Dat noemt men beschaving.
https://www.dewereldmorge(...)e-westelijke-sahara/
  donderdag 4 september 2025 @ 15:54:50 #39
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218677628
quote:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk dat Marokko mooi is omdat al die k*tmarokkanen naar Europa vertrokekn zijn. Ja, dan bliijft een mooi land over met vriendelijke mensen..
pi_218677667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waarom niet?
Waarom wel?
  donderdag 4 september 2025 @ 16:05:43 #41
13462 BansheeBoy
pi_218677698
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Je bedoelt waarschijnlijk dat Marokko mooi is omdat al die k*tmarokkanen naar Europa vertrokekn zijn. Ja, dan bliijft een mooi land over met vriendelijke mensen..
Voor de volgende keer: ik zeg wat ik bedoel en bedoel wat ik zeg.

pi_218677757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Als ze toestaan dat mensen straf krijgen, wegens het beledigen van een imaginair wezen, dan zijn het toch nooit vriendelijke mensen?
  donderdag 4 september 2025 @ 17:34:47 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218678430
quote:
Op 31 juli mengde ze zich op platform X in een discussie over de vermeende opmars van de islam in Frankrijk door de oude foto te posten. Een week later brak er op internet pas een storm van verontwaardiging los. Op verschillende sociale media werd de Marokkaanse overheid opgeroepen om haar te arresteren. Ook ontving Lachgar diverse bedreigingen.
Ook tekenend en vergelijkbaar met de "spontane" ophef die ontstond in Frankrijk rond die plaatjes die de onthoofde leraar liet zien, de cartoonrellen en zulks. Ik durf te wedden dat als de Franse extremistische netwerken hier niet bij betrokken waren geraakt, ze ermee weggekomen was.

Klinkt als een topwijf dat de vrijheden nog echt aan het verwerven is die we hier als gegeven beschouwen.
pi_218682285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Onder andere. Als het over geld gaat, is blijkbaar alles toegestaan. Dat noemt men beschaving.
https://www.dewereldmorge(...)e-westelijke-sahara/
Tuurlijk. Zolang je grondstoffen hebt, veel geld, niet westers en niet christelijk//joods bent mag je alles doen. Zelfs honderdduizenden mensen vermoorden en duizenden de slavernij intrappen.
Corporate translator
pi_218682477
quote:
7s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Tuurlijk. Zolang je grondstoffen hebt, veel geld, niet westers en niet christelijk//joods bent mag je alles doen. Zelfs honderdduizenden mensen vermoorden en duizenden de slavernij intrappen.
Heeft niks te maken met christelijk/joods zijn, noch met westers of niet westers te zijn.
Dit is wat het menszijn inhoudt.
pi_218682519
Triest. En als ik zou zeggen wodan is een transgender? Bizar dat we dit soort mensen naar Nederland hebben gehaald.
  donderdag 4 september 2025 @ 23:53:51 #47
13462 BansheeBoy
pi_218682533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:47 schreef ricky3 het volgende:
Triest. En als ik zou zeggen wodan is een transgender? Bizar dat we dit soort mensen naar Nederland hebben gehaald.
Ja, je vader en moeder weigerde in de mijnen te werken en in ploegendiensten. Ik ben blij dat die arrogante generatie toch de factuur krijgt.

donderdag 4 september 2025 @ 23:55:35 #48
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218682539
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, je vader en moeder weigerde in de mijnen te werken en in ploegendiensten. Ik ben blij dat die arrogante generatie toch de factuur krijgt.

Plaats die hier als .pdf gaarne, dan gaan we daar eens kritisch naar kijken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_218682888
Achterlijk land ^p^
  vrijdag 5 september 2025 @ 07:44:14 #50
3542 Gia
User under construction
pi_218683206
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk, want dit zien we niet in Westerse landen waar er conservatieve overheden zijn. Dat wekt natuurlijk de indruk dat het aan iets anders ligt.
Hier is godslastering niet strafbaar. Dat scheelt.

Aan de ene kant heb ik bewondering voor haar inzet om dat achterlijke geloof te willen moderniseren, aan de andere kant is dit nu eenmaal de wet in die bananenstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')