Natuur en weer is heel anders, bedoelde vooral cultuur. Is alsnog heel westers, is minder aanwezig bij midden-europa en dat vind ik zelf interessantquote:Op donderdag 4 september 2025 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
De Algarve in Portugal, dus zuidelijk aan de kust. Dat is echt niet vergelijkbaar met Nederland. Veel mooier. En in December nog gewoon 20 graden.
Op/aan het water zijn doet een mens sowieso al goed. Mensen op het water zijn over het algemeen leuker (vraag me niet waarom) Dus je hebt het heel snel gezellig met onbekende mensen. Lekker met muziek en biertjes![]()
Je bent lekker aan het chillen met je groepje, en toch kom je nog ergens en zie je nog wat.
Waarom ben je terug gekomen?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Portugal hetzelfde als hier?
Echt niet. Heb 9 maanden in de Algarve gewoond en is echt niet hetzelde.
zij heeft hem links naast het aanrecht staan met de kookplaat er op. en bij het aansluiten heeft de witgoedboer gezorgd dat alles is weggewerktquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 4 september 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het wekt de indruk dat je een van de kastjes kan gebruiken, maar je moet bij verlaten van de woning het wel terug plaatsen zoals het was.
Zeeën van ruimte overigens in de keuken, maar wel een minimaal keukenblok plaatsen
Omdat mijn vrijwilligerswerk ten einde kwam en ik nog plannen had om mijn studie af te maken.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom ben je terug gekomen?
Ik zou daar wel willen eindigen.
Waar?quote:
Op het terras nog nietquote:
Dat is niet heel ver van hierquote:
Dat klinkt als een heel vol aanrechtquote:Op donderdag 4 september 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanalles op mijn aanrecht staan.. bakbroodmachine, blikjes thee, gft afvalbakje, theeblaadjesafvalbakje, broodrooster, eieren, retro weegschaal, waterkoker, airfryer, snijmachine, een paar potten, messenblok, schoonmaakspul, druipvaasje voor afwasborstels etc..
Maar mijn aanrecht is wat groter
Ik word al nerveus als ik het leesquote:Op donderdag 4 september 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel vol aanrechtMaar misschien valt het in de praktijk wel mee.
Ik heb alleen een fruitschaal, groenteschaal, de mixer, espressomachine en koffieboonmaler.
Ik heb en grooooooote keukenquote:Op donderdag 4 september 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel vol aanrechtMaar misschien valt het in de praktijk wel mee.
Ik heb alleen een fruitschaal, groenteschaal, de mixer, espressomachine en koffieboonmaler.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 september 2025 15:49 schreef rival het volgende:
Op/aan het water zijn doet een mens sowieso al goed. Mensen op het water zijn over het algemeen leuker (vraag me niet waarom) Dus je hebt het heel snel gezellig met onbekende mensen. Lekker met muziek en biertjes![]()
Je bent lekker aan het chillen met je groepje, en toch kom je nog ergens en zie je nog wat.
Ik heb een keuken van 1,7m² gezien op Funda vanochtend. Wel iets voor jou.quote:
Grote voordeel van Sail is dat er geen tokkies, Marokkanen of kutmensen zijn, die kunnen namelijk geen boot betalen of ze hebben er niets mee en dan is er vanzelf een prima gezellige sfeer.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
De Algarve in Portugal, dus zuidelijk aan de kust. Dat is echt niet vergelijkbaar met Nederland. Veel mooier. En in December nog gewoon 20 graden.
Wat heb jij op je aanrecht?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik word al nerveus als ik het lees
Ja dat is wel fijn. Ik op zich ook, maar hou niet van spullen overal, dat is meer werk met schoonmakenquote:
Dat is net genoeg om zelf in te staanquote:Op donderdag 4 september 2025 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keuken van 1,7m² gezien op Funda vanochtend. Wel iets voor jou.
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keuken van 1,7m² gezien op Funda vanochtend. Wel iets voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |