Wat is Chai dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 08:27 schreef nixxx het volgende:
Twee espresso op om wakker te worden en nu aan de chai om gehydrateerd te blijven
Van die Indiaas geïnspireerde thee, met kaneel, cardamom etc. Uit een zakje dus geen echt authentieke.. is wel een lekker herfstsmaakjequote:
Oooh moord en doodslagquote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Sensatie in de straat. Politieauto's en -busjes. Afzetlint...
Heel slecht; maar ik ben zo nieuwsgierig
Oeh spannend!quote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
En je zo heeeeeerlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Van die Indiaas geïnspireerde thee, met kaneel, cardamom etc. Uit een zakje dus geen echt authentieke.. is wel een lekker herfstsmaakje
quote:
Ja er komen steeds meer toeters en bellenquote:
Oh snap ik wel ja!quote:Op donderdag 4 september 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
Ik ben helemaal in Leeuwarden aan het werk vandaag. Flexkantoor gehuurd met collega's.
Toch wel even leuker dan volledig thuiswerken.
Danku!!quote:Op donderdag 4 september 2025 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh snap ik wel ja!
Werkse
Ik hoop dat het in de categorie domme acties van mensen valt en niet in de categorie dat iemands leven kapot is gegaanquote:Op donderdag 4 september 2025 09:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Danku!!
Hopelijk valt het mee in je straat, maar het klinkt niet zo best.
O dat klinkt niet best, ik zou ook nieuwsgierig zijn hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
O nee, ik hou niet van theequote:Op donderdag 4 september 2025 08:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Van die Indiaas geïnspireerde thee, met kaneel, cardamom etc. Uit een zakje dus geen echt authentieke.. is wel een lekker herfstsmaakje
Niet leuk helaas... grote steekpartijquote:Op donderdag 4 september 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt niet best, ik zou ook nieuwsgierig zijn hoor
Ah ja, dat wist ik, had je eerder gezegd.quote:
Oef.. klinkt ernstig met zoveel politiequote:Op donderdag 4 september 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet leuk helaas... grote steekpartij
O dat is minder. Hopelijk niet al te erge gewondenquote:Op donderdag 4 september 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar dat in Leeuwarden?quote:Op donderdag 4 september 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
Ik ben helemaal in Leeuwarden aan het werk vandaag. Flexkantoor gehuurd met collega's.
Toch wel even leuker dan volledig thuiswerken.
Dat klinkt idd niet leuk.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |