Ik denk dat Debbie die stickers helemaal niet wilt maar het van Roy moet ofzo... laatst zei iemand ook vriendelijk tegen haar dat de sticker naast het hoofd ging tijdens het filmpje en toen wuifde ze het ook beetje weg dat het niet zo belangrijk was... Waarom doe je het dan denk ik dan direct...quote:Op donderdag 4 september 2025 14:39 schreef Nieve het volgende:
Waarom plakt Debbie die stickers nooit helemaal over de gezichten van haar kinderen?
Zou ze alledrie gewoon herkennen op deze manier. Wat een schijnvertoning weer..
‘Druk met de visite’? De uitwonende kinderen komen, net als iedere zondag met de borrel?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:22 schreef Jenn1806 het volgende:
AM is vanmiddag druk met de visite 🫠 Zij heeft de afgelopen jaren de verjaardagen tot het minimale versoberd. Het "grote familiefeest" is ook met uiterste precisie uitgefaseerd. Geen kinderfeest, alleen gesponsorde cadeautjes en anders niks bijzonders, geen dikke knuffel van moeders want die bekijkt het weer vanaf haar scherm, vaak zelfs geen taart naar keuze van de jarige. Voor zichzelf gaat ze naar de warme bakker maar voor de rest kan het er niet af, die doen het maar met wat er besteld kon worden bij AH. Wat een treurnis!!
Die heeft een status aparte. Want de grootste vriendin van haar moeder.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Moet Julia eigenlijk niet verplicht het huis uit nu? Die is ook 21 toch?
Ik snap het sowieso niet... maak een pan macaroni en gooi bakjes in de vriezer voor dagen zoals deze.. fijn in portie verpakking voor als bob keertje niet mee eet...quote:Op donderdag 4 september 2025 15:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith was gisteren weer te moe om te koken, dus het werd weer pizza.
Maar bij de supermarkt hebben ze toch volop maaltijdsalades en kant-en-klaar maaltijden die je zo de magnetron in kan schuiven?
Volgens mij gold die regel alleen voor Jim. Heb de indruk dat Sam geheel vrijwillig is vertrokken.quote:Op donderdag 4 september 2025 14:19 schreef Moppie1982 het volgende:
Moet Julia eigenlijk niet verplicht het huis uit nu? Die is ook 21 toch?
Van wat zij laten zien is er absoluut sprake van overmatig alcoholgebruik. Het is hier al vaker besproken, ook het feit dat het daar genormaliseerd is dat er in het bijzijn van kinderen wordt gedronken. Ik wil het eigenlijk niet eens meer benoemen. Fijn dat jij het doet.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die ene foto, maar over wat ze ons de afgelopen jaren hebben laten zien.
En ja, dat is zeker overmatig alcoholgebruik.
En als jij slechts 4 glazen uit een fles wijn schenkt, dan is het niet gek dat je na 2 glazen "al" op je kop staat.
Had ik van de week ook, oude topic was vol en zag geen nieuwe en kon ook geen nieuwe openen, ik dacht dat we “weer” te ver gegaan waren en het topic definitief gesloten was. Later vond ik jullie weer, gelukkig 😂quote:Op donderdag 4 september 2025 13:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja, het duurde 2 uur voordat ik me dat realiseerde
Ik trek als ik thuis ben en geen visite meer krijg mijn joggingbroek en trui aan (en bh uit!!)quote:Op donderdag 4 september 2025 14:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe een huispak hoor 😊
Dat idee heb ik ook. Sinds ze de kinderen afschermt heeft ze eigenlijk ook totaal geen fatsoenlijke content meer, want buiten haar ‘ziek’ zijn en zooi kopen heeft ze niks en maakt ze niks meequote:Op donderdag 4 september 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dat Debbie die stickers helemaal niet wilt maar het van Roy moet ofzo... laatst zei iemand ook vriendelijk tegen haar dat de sticker naast het hoofd ging tijdens het filmpje en toen wuifde ze het ook beetje weg dat het niet zo belangrijk was... Waarom doe je het dan denk ik dan direct...
Dit! Sowieso die BH uit 🫣😆quote:Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik trek als ik thuis ben en geen visite meer krijg mijn joggingbroek en trui aan (en bh uit!!)
Maarrrr... Dat doe ik niet als ik nog mensen moet zien behalve mijn gezin of een filmpje moet opnemen
Ik denk dat hij de camera beu wasquote:Op donderdag 4 september 2025 15:38 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Volgens mij gold die regel alleen voor Jim. Heb de indruk dat Sam geheel vrijwillig is vertrokken.
Ja!!! Echt het fijnste moment van de dag zo'n beetje 😂😂😂quote:Op donderdag 4 september 2025 16:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit! Sowieso die BH uit 🫣😆
Ik vrees dat het exposen met volledige naam wordt, dat vindt Annemarie nogal eens leuk…quote:Op donderdag 4 september 2025 16:07 schreef Earring het volgende:
AM heeft ook weer eens facebook gevonden om haar bereik te vergroten
Over hoera, Lot 5 jaar.
Iemand schrijft bij de reacties:
Gefeliciteerd met lieve Lot.
Nu ik toch de kans krijg een reactie te schrijven, zou ik je een tip willen geven.
De vingino boxertjes zijn voor de billen van Lot (en Jet ook) niet geschikt. Ze loopt op elk filmpje haar onderbroek uit haar billen te graaien. Wellicht dat een ander model haar beter zit. Het lijkt me voor haar niet prettig en het staat niet netjes.
Dit bericht is goed bedoeld♡
Zal diegene geblokkeerd worden? Ik gok van wel
Dat hoeft er toch niets mee te maken te hebben. Die jongen was 21 en had al jaren een vaste relatie. Lijkt mij heel normaal om dan uit huis te gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de camera beu was
Ja! Hahaquote:Op donderdag 4 september 2025 16:18 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja!!! Echt het fijnste moment van de dag zo'n beetje 😂😂😂
Dit dus... "Ze staan zo leuk op de schoolfoto" en dan een sticker op het hoofd 🤔🤷👍 prachtig!quote:Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef Raradefayee het volgende:
Ik snap sowieso die stickers niet.
Kijk heel goed dat je geen herkenbare foto’s deelt van je kinderen. Houden zo.
Maar deel dan niks.
Want wat moet ik met een foto van een kind op een wip, zonder kind. Dan zie je precies niets.
Of een schoolfoto waarin het hoofd is verborgen. Wat is dan het nut van die foto delen?
Is een beetje slof je een foto van het mooie uitzicht deelt en vervolgens het uitzicht wegblurt.
Zinloos dus.
Nope, niet Insta-waardig. Maar liever dat dan mijn hele hebben en houwen openbaar toegankelijk voor zo'n beetje de halve wereld.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:20 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja! Haha
Dat filmen die fluflus nou nooit he. De echte real talk. Bh uit, joggingbroek aan.
Deze vrouw heeft echt totaal geen idee wat voedzame voeding is en hoe ze het beste haar voedingspatroon kan invullen.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:30 schreef papierentas het volgende:
DBM deelt ook weer eens een 'gezond sapje' als tussendoortje. 11 gram suiker per 100ml. 35 gram per flesje ongeveer. Maar nee, alles is de schuld van de schildklier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |