abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218682014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:51 schreef Felinecat het volgende:

[..]
M schrijft altijd over hem: voor altijd mijn baby

Als dat jochie als baby wordt gezien en behandeld dan zal hij zich logischerwijs ook klein blijven gedragen
Het kereltje is nog maar net 3 toch? Lekker laten , niks mis mee. Vind het prachtig om een kind zo te zien smikkelen
pi_218682044
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dat ze met insta haar geld verdient en daarom blijft posten kan ik wel begrijpen (lijkt me een gouden kooi, maar soit)
Maar waarom die kinderen, zeker nu in deze hele kwetsbare periode, weer volop in beeld?! Dat heeft toch niets met werk en inkomen te maken
Kinderen in beeld snap ik nooit maar in de situatie van M, K en J al helemaal niet. Maar ja, de rekeningen lopen gewoon door dus moeten ze in beeld.
Ik werkte de dag nadat ik uit mijn huwelijk en huis stapte ook. Mijn kinderen gingen naar school. Maar ze werden wel veilig gehouden en niet gedeeld met onbekenden.
pi_218682178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef Norivelletje het volgende:
Koen draagt z’n trouwring nog in de laatste foto 🙈. In instabio snap ik wel dat je die misschien vergeet maar je trouwring zie je steeds…

En waarom gaan de kinderen naar hem toe en komt hij niet naar de boerderij en Michelle eruit voor t weekend? Die gaat toch de hort op met collega’s en hebben de kinderen fijn hun eigen kamers en bed etc. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan een groot vakantiehuis huren waar ze allemaal inpassen maar het geld stroomt daar als water…
In hun geval zou ik birdnesten denk ik
pi_218682219
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Enige tijd, dat kan een dag zijn of een week of een maand toch?
Enige tijd vind ik niet een dag. Maar eerder een week of zo. Ze deed het doen voorkomen alsof dat het geval zou zijn. Voor die ene dag gaat ik niet eens iets gemeld. Mij was het niet opgevallen wanneer ze een dag niks zou posten.
pi_218682449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:49 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Enige tijd vind ik niet een dag. Maar eerder een week of zo. Ze deed het doen voorkomen alsof dat het geval zou zijn. Voor die ene dag gaat ik niet eens iets gemeld. Mij was het niet opgevallen wanneer ze een dag niks zou posten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Henrike op 04-09-2025 23:55:03 ]
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 02:50:18 #256
184769 crew  Deisyy
pi_218682810
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Holaa het volgende:
Gezellig ook die jongste (L) van MB: met de handen eten, met open mond kauwen en daarna oma bijna in t gezicht prikken met een vork.

Maar er staat een gezelll muziekje onder dus ✨️cute✨️.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik zou even stoppen met het afgeven op kinderen.

Er is nu vaak genoeg voor gewaarschuwd, jullie mopperen op de mommys over het exposen van hun kinderen, maar plaatsen wel dit soort commentaar.

Niet doen!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218682962
Moet je voor een omgangsregeling naar de rechter? Of kan je dat ook gewoon zelf allemaal vastleggen?
(Ik weet het oprecht niet).
Maar dat er al een omgangsregeling is laat wel zien dat het niet maar even een opwelling is denk ik. Vind het echt sneu voor de kinderen, goed en wel ingetrokken in de droom boerderie en nu weer weg van elkaar
pi_218682991
Het valt mij op dat Jacqueline haar kinderen minder herkenbaar laat zien op haar insta (van verder weg, of van achter)
Igg sinds de aankondiging valt me dat op.
pi_218683169
.
Weggehaald ivm verkeerde quote.
  Moderator vrijdag 5 september 2025 @ 07:45:58 #260
382129 crew  Donna
pi_218683212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:28 schreef MissBaksel het volgende:
Ik heb eens gekeken bij die Michelle omdat ze hier zo vaak en veel besproken wordt. Wat een prachtige vrouw! Ze zou iets meer vlees op haar botten mogen hebben maar verder vind ik haar superknap!
Toch wel bijzonder dat er toch elk topic minstens 1 iemand hier even iets over moet zeggen. Manman.. :')
pi_218683217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In hun geval zou ik birdnesten denk ik
Lijkt mij in hun geval heel ingewikkeld. Er zijn 3 ouders en 7 niet gezamenlijke kinderen.
pi_218683226
Surprise, surprise! DBM gaat weer eens niet sporten vandaag. Last van de maag, verwonderd me niets als dit de aanloop is om niet naar de wedstrijd te gaan binnenkort.
pi_218683338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 07:47 schreef Guusje5 het volgende:
Surprise, surprise! DBM gaat weer eens niet sporten vandaag. Last van de maag, verwonderd me niets als dit de aanloop is om niet naar de wedstrijd te gaan binnenkort.
En dan die quote van de lat lager leggen, maar er niet bij kunnen. Welke lat ligt bij haar hoog?
pi_218683351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 07:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt mij in hun geval heel ingewikkeld. Er zijn 3 ouders en 7 niet gezamenlijke kinderen.
Ik bedoelde meer K en MB
pi_218683360
Lekker zooitje alweer bij hvk
pi_218683365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:00 schreef Post-its het volgende:

[..]
En dan die quote van de lat lager leggen, maar er niet bij kunnen. Welke lat ligt bij haar hoog?
Die van t sporten, hij ligt zo hoog dat ze er niet bij kan. Daarom gaat ze praktisch nooit.
pi_218683367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 06:56 schreef Post-its het volgende:
Het valt mij op dat Jacqueline haar kinderen minder herkenbaar laat zien op haar insta (van verder weg, of van achter)
Igg sinds de aankondiging valt me dat op.
Ik denk dat de vader van de kinderen ook zijn inspraak hierin heeft.
Kan me voorstellen dat hij zijn kinderen ook de rust wil geven na al die hectiek.
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
pi_218683401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die van t sporten, hij ligt zo hoog dat ze er niet bij kan. Daarom gaat ze praktisch nooit.
En dan zeggen om 11;15: ik moet aan het huishouden beginnen. Ze had al een serie gekeken.
Tsja ik lig overdag echt niet op de bank een serie te kijken, en ik ben niet eens druk.
Als je beweert het zo druk te hebben strookt dat toch niet met elkaar
pi_218683421
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:34 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zij wordt echt steeds gekker. En laat het vooral bij de jongste steeds verder komen. Dat is toch getikt on daar je kind te laten bepalen dat je daar de halve middag staat?
Ze kreeg van mij 3 tellen en dan had ik haar op mijn manier van dat rek afgehaald.
Van mij ook! Voor me op en zien dat je thuis komt, moet niet veel gekker... Want dit worden ook ooit volwassen mensen

[ Bericht 0% gewijzigd door Iris2.0 op 05-09-2025 08:42:08 (Mist interpuntctie, het is nog vroeg) ]
pi_218683452
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat de vader van de kinderen ook zijn inspraak hierin heeft.
Kan me voorstellen dat hij zijn kinderen ook de rust wil geven na al die hectiek.
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Ik hoop het. Hoe het ook verder gaat met J. Ik hoop dat de vader even goed op zijn strepen gaat staan en rust brengt voor die jongens.
pi_218683526
Ik heb het ergens wel te doen met die trainer van de boze mama... die gaat straks toch af? Volgens haar is zij zijn eerste pupil ... tja
Ik weet dat bv mijn buurvrouw die dit ook doet met haar groepje in een echt trainingsprogramma zit met dieet en slaap ritme.. ik zie daar bij dbm echt niets van terug 🤷
Ergens denk ik wel dat ze naar die wedstrijd gaat 🤔 maar dan ligt het aan haar schildklier en slecht slapen of fliperdeflap heeft zijn/haar teen gestoten dat het niet lukte ofzo
pi_218683596
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:07 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel er hier ingevuld wordt over de poly.
En hoe Michelle werkelijk niets goed kan doen.
Als ze had geschreven dat ze het hele weekend thuis zou zitten janken zou iedereen hier schrijven: waar zijn die bff’s nu dan?

Ze gaan allemaal door een mega heftige tijd heen (want scheiding en kinderen in het spel), ze zullen vast over dingen nagedacht hebben en hun best doen om het goed te doen.
Ik snap ook wel dat ze een weekend (weg) gaat zuipen... Had ik wss ook gedaan. Zinnen verzetten. Tongzoenen in een hoekje 🤣.
Dansen, goeie gesprekken met de girls. Meer heb je dan ook even niet nodig. You go Mies!
pi_218683728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb het ergens wel te doen met die trainer van de boze mama... die gaat straks toch af? Volgens haar is zij zijn eerste pupil ... tja
Ik weet dat bv mijn buurvrouw die dit ook doet met haar groepje in een echt trainingsprogramma zit met dieet en slaap ritme.. ik zie daar bij dbm echt niets van terug 🤷
Ergens denk ik wel dat ze naar die wedstrijd gaat 🤔 maar dan ligt het aan haar schildklier en slecht slapen of fliperdeflap heeft zijn/haar teen gestoten dat het niet lukte ofzo
Als je op de site kijkt van die wedstrijd (ascending cup Rotterdam) dan zie je haar ook staan bij de deelnemers, haar gewichten die ze gaat 'tillen/liften' zijn niet bijster hoog als je vergelijkt met de rest van het deelnemersveld. Als ze gewoon de gewichten lift die ze tijdens de zeldzame trainingen ook lift, is de wedstrijd geslaagd dan voor haar? Of hoe werkt zo'n wedstrijd?
pi_218683762
Debbie heeft een belangrijke afspraak vandaag. Zou dat met haar bed, bank of iets van selfcare zijn 🫣
pi_218683770
Wat een ongelooflijk lang lul verhaal van DBM zeg😂😂😂ze keek er zoooooo naar uit om te gaan sporten, maar toch maar niet 😂😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')