abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218681412
Ik vraag me ook altijd een beetje af waarom Michelle steeds op de foto’s staat voor Jolies nieuwe drops. Ze is een knappe meid en een groot bereik, maar niet echt de maat van een gemiddelde Nederlander (volgens mij is dat L en ik denk dat zij XS/S heeft). Ik vind veel setjes wel leuk maar vraag me toch af of het ook staat in een grotere maat.
pi_218681415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Holaa het volgende:
Gezellig ook die jongste (L) van MB: met de handen eten, met open mond kauwen en daarna oma bijna in t gezicht prikken met een vork.

Maar er staat een gezelll muziekje onder dus ✨️cute✨️.
Hij doet anders aardig zijn best om wel met die vork te eten. Het kind is net 3, kom op zeg.
pi_218681433
Die ene bff is zelf net bevallen van haar eerste kindje. Staat ze daar voor de tweede avond op rij de was van haar bff te doen..
Dat vind ik niet raar, dat vind ik bijzonder 😬

Even een nieuwe spondeal erbij scoren, dan kun ze hopelijk iemand inhuren om betaald de was te doen
pi_218681487
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hij doet anders aardig zijn best om wel met die vork te eten. Het kind is net 3, kom op zeg.
Ja prima, mijn kind eet ook niet perfect en die is ouder, maar zij deelt dit zelf bewust met 199.000 mensen. Laat mij daar een mening over hebben, zij deelt dit met circa alle inwoners van de stad Groningen, voor je beeldvorming. Niet gek als 1 op de 200.000 mensen daar iets van vindt, toch? Risico van het vak.
pi_218681494
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:53 schreef Norivelletje het volgende:
Koen draagt z’n trouwring nog in de laatste foto 🙈. In instabio snap ik wel dat je die misschien vergeet maar je trouwring zie je steeds…

En waarom gaan de kinderen naar hem toe en komt hij niet naar de boerderij en Michelle eruit voor t weekend? Die gaat toch de hort op met collega’s en hebben de kinderen fijn hun eigen kamers en bed etc. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan een groot vakantiehuis huren waar ze allemaal inpassen maar het geld stroomt daar als water…
Is dat de trouwring? Ze hadden toch ook een soort poly ring? Als de juicekanalen het bij het rechte eind hebben dan is dit misschien de J en K ring...

Ja dat K niet in dit huis gaat zitten voor dit weekend vind ik ook apart. Denk toch echt dat K en J samen zijn maar dat 'kan/mag' niet meer op de boerderie
pi_218681507
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Norivelletje het volgende:
Het is stil bij de familie Walk/Bollen/Van Pelt 👀
Michelle post niet zoals de meeste flu’s gedurende de dag, maar post altijd een recap.
Inmiddels dus ook geplaatst.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218681573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Is dat de trouwring? Ze hadden toch ook een soort poly ring? Als de juicekanalen het bij het rechte eind hebben dan is dit misschien de J en K ring...

Ja dat K niet in dit huis gaat zitten voor dit weekend vind ik ook apart. Denk toch echt dat K en J samen zijn maar dat 'kan/mag' niet meer op de boerderie
Misschien wil K helemaal niet in dat huis. Kan ook nog.
pi_218681589
Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel er hier ingevuld wordt over de poly.
En hoe Michelle werkelijk niets goed kan doen.
Als ze had geschreven dat ze het hele weekend thuis zou zitten janken zou iedereen hier schrijven: waar zijn die bff’s nu dan?

Ze gaan allemaal door een mega heftige tijd heen (want scheiding en kinderen in het spel), ze zullen vast over dingen nagedacht hebben en hun best doen om het goed te doen.
pi_218681605
quote:

[..]
Er zijn wat fluflu kinderen die er nog een voorbeeld aan kunnen nemen🤣.
En die zijn heel wat jaren ouder.
pi_218681620
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:07 schreef LeSage het volgende:
Ik blijf het fascinerend vinden hoeveel er hier ingevuld wordt over de poly.
En hoe Michelle werkelijk niets goed kan doen.
Als ze had geschreven dat ze het hele weekend thuis zou zitten janken zou iedereen hier schrijven: waar zijn die bff’s nu dan?

Ze gaan allemaal door een mega heftige tijd heen (want scheiding en kinderen in het spel), ze zullen vast over dingen nagedacht hebben en hun best doen om het goed te doen.
Ze kan ook kiezen om een periode niet te delen. Maar ja, dat kost haar pegels. Last ze lekker een pauze in. Kan niemand erop reageren. MB en JvP nemen geen eens een dag pauze. Zij delen, mensen oordelen. C'est la vie.

Juist voor de kinderen en de scheiding kunnen ze daar zelf voor kiezen. En doen ze dus (bewust) niet.
pi_218681660
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen liked de nieuwe post van jvp. Ik denk dat hij zijn insta gewoon zelf doet.
Denk dat de juice klopt. Dat het tussen J en K niet over is.
pi_218681669
quote:

[..]
Ik zie t probleem ook niet.
pi_218681702
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:09 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ze kan ook kiezen om een periode niet te delen. Maar ja, dat kost haar pegels. Last ze lekker een pauze in. Kan niemand erop reageren. MB en JvP nemen geen eens een dag pauze. Zij delen, mensen oordelen. C'est la vie.

Juist voor de kinderen en de scheiding kunnen ze daar zelf voor kiezen. En doen ze dus (bewust) niet.
Ik denk dat je als influencer echt heel rap niet meer relevant bent als je tijdelijk stopt met delen, maar goed.

Ik kan overigens als ik ga scheiden ook niet thuis blijven van mijn werk hoor 8)7

Dat (ver)oordelen klopt ook en is misschien niet gek, maar de toon waarop het naar hen toe gebeurt vind ik heel hard en het invullen tot aan het ouderschapsplan toe vind ik ook wel ver gaan _O-
pi_218681712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie t probleem ook niet.
Ik zie het probleem niet in hoe hij eet per se, maar waarom dit gedeeld moet worden met 199.000 (!) mensen. Net zoals O-is-a-vibe in haar onderbroek.
Wat is de meerwaarde? De directeur eet biefstuk, maar niet mega charmant oid. Dus waarom deel je dat met honderdduizenden mensen?
pi_218681731
quote:

[..]

Insta is deels hun inkomen, ze hebben hun breuk (uiteindelijk) gedeeld en nu delen ze hoe ze er mee omgaan. Ik snap niet dat ze die behoefte hebben (zoals ik bij AM niet snap dat ze zo'n behoefte had de geboorte van Lot te delen, terwijl de oudere broers/zussen nog noet eens op de hoogte waren), maar zij hebben die behoefte wel.

Dat betekent nog niet dat alles ingevuld moet worden. Wat @LeSage schrijft klopt wel, had ze het hele weekend huilend in bed doorgebracht dan was er commentaar gekomen op t feit dat er van alle BFF's geen spoor te bekennen was.

Op alles wat gedeeld wordt, wordt een enorme berg zout gelegd.
pi_218681740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:15 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet in hoe hij eet per se, maar waarom dit gedeeld moet worden met 199.000 (!) mensen. Net zoals O-is-a-vibe in haar onderbroek.
Wat is de meerwaarde? De directeur eet biefstuk, maar niet mega charmant oid. Dus waarom deel je dat met honderdduizenden mensen?
Ik snap dat ook niet, als we dat wel hadden begrepen dan waren wij misschien (ook) wel fluflu's geweest 😅.
pi_218681743
Ik vind dat hier wel erg hard geoordeeld wordt over MB.

En breuk, je hele gezin uit elkaar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Fijn dat ze dan familie en vrienden heeft die er voor haar zijn, op welke manier dan ook.

Je kinderen voor het eerst via een omgangsregeling naar hun vader, jouw ex en dan alleen achterblijven dat is gewoon heftig en emotioneel en iedereen gaat dat anders mee om.

Ik ben geen fan van haar integendeel. Maar ik vind het niet terecht hoe er ge/veroordeeld wordt nu
pi_218681763
quote:

[..]

Maar wel heel verschillend. Vind het een verademing om te zien hoe J met haar kinderen is.
pi_218681787
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Op alles wat gedeeld wordt, wordt een enorme berg zout gelegd.
Volgens mij is dit juist waar dit hele topic omdraait: de fluflu perikelen bespreken en onze mening daarover geven

Zowel bij de (ex)Bollens, als bij de geertsen, kwarrels, Debby, Sanneke etc etc etc
pi_218681805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Maar wel heel verschillend. Vind het een verademing om te zien hoe J met haar kinderen is.
Vind haar relaxter overkomen.

Ik vind t overigens wel positief dat Koen gewoon ff langs de kinderen komt als Michelle bij haar ouders is met de kinderen. Ik hoop dat ze deze omgang houden voor de kinderen.
pi_218681836
quote:

[..]

Dat ze met insta haar geld verdient en daarom blijft posten kan ik wel begrijpen (lijkt me een gouden kooi, maar soit)
Maar waarom die kinderen, zeker nu in deze hele kwetsbare periode, weer volop in beeld?! Dat heeft toch niets met werk en inkomen te maken
pi_218681883
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:00 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ja prima, mijn kind eet ook niet perfect en die is ouder, maar zij deelt dit zelf bewust met 199.000 mensen. Laat mij daar een mening over hebben, zij deelt dit met circa alle inwoners van de stad Groningen, voor je beeldvorming. Niet gek als 1 op de 200.000 mensen daar iets van vindt, toch? Risico van het vak.
Misschien heb je de post van @Deisyy gemist? Laat de kinderen er buiten.
pi_218681943
Ik heb eens gekeken bij die Michelle omdat ze hier zo vaak en veel besproken wordt. Wat een prachtige vrouw! Ze zou iets meer vlees op haar botten mogen hebben maar verder vind ik haar superknap!
pi_218681965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
De greatgrandemultimama (als ik het goed schrijf) schreef van de week dat ze enige tijd offline zou zijn ivm problemen oid bij haar kind. Ze is 1 dag offline geweest?
Enige tijd, dat kan een dag zijn of een week of een maand toch?
pi_218682002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:23 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dat ze met insta haar geld verdient en daarom blijft posten kan ik wel begrijpen (lijkt me een gouden kooi, maar soit)
Maar waarom die kinderen, zeker nu in deze hele kwetsbare periode, weer volop in beeld?! Dat heeft toch niets met werk en inkomen te maken
Juist wel. Kinderen exposen is haar inkomen. Ze is ooit begonnen met “bijzonder klein wonder”. Het begin van een succesvol bedrijf. Zonder de kinderen valt er een deel weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')