Uiteraard. Maar past daar die tas met eten en drinken en een koelelement wel in, of krijgen we nu iedere dag filmpjes van L die de rugzak mee wil en AM die die andere tas mee wil?quote:
Dagelijks of meerdere keren per week lege flessen is in mijn ogen een heel grote alcoholinname per week. Heeft niets met een broze next generation te maken, maar inmiddels is er toch wel wat meer bewustwording over alcohol en gezondheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 06:20 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Eens hoor! En mensen vallen over die flessen wijn die te zien zijn in filmpjes, dat is hier ook normale gang van zaken hoor. Moet dat tegenwoordig verborgen worden voor de(broze) next generation ofzo?
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:05 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Pareltje weer op Treads van DBM:
"T zijn meenstal gewoon gaatjes hoor. Je gebid is dan even extra kwetsbaar". Dit heeft toch niks meer met dyslectie te maken?
Ohja niet te missen met al die brommers!quote:Op woensdag 3 september 2025 23:12 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Je ziet het bord, en vlak daarna is ze thuis (1 muisklik). Die straat heet anders dan die op t bordje, maar is dus echt zo gevonden
Ze is een standaarddrinker denk ik😉quote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Dagelijks of meerdere keren per week lege flessen is in mijn ogen een heel grote alcoholinname per week. Heeft niets met een broze next generation te maken, maar inmiddels is er toch wel wat meer bewustwording over alcohol en gezondheid.
En you do you, maar laten we niet doen alsof Dagelijks drinken normaal is. Als ze elke dag zou blowen zouden "we" daar toch ook iets van vinden?
Ze is berooid achtergebleven na haar scheiding. En toen begon ze een zielig verhaal over dat ze geen geld heeft voor een nieuwe auto en dat de huidige auto veel te klein is voor haar peuter en kleuter. Toen startte een vriendin een gofund me actie. Voelde ze zich bezwaard bij en nu deelt ze dat zelf continue. Vooropgezet plan lijkt me.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Een bedelactie voor een auto. Ik vind het om te janken, wat is er gebeurd met de mentaliteit ‘werken voor je geld en sparen voor leuke dingen?’
Een te kleine auto.... wees blij dat je überhaupt een auto kan betalen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ze is berooid achtergebleven na haar scheiding. En toen begon ze een zielig verhaal over dat ze geen geld heeft voor een nieuwe auto en dat de huidige auto veel te klein is voor haar peuter en kleuter. Toen startte een vriendin een gofund me actie. Voelde ze zich bezwaard bij en nu deelt ze dat zelf continue. Vooropgezet plan lijkt me.
Ik kan me over het algemeen best vinden in wat je schrijft.quote:Op donderdag 4 september 2025 00:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
En zeker, als je alles deelt hebben mensen een oordeel, dat is het risico.
Maar ik heb toch ook wel met haar te doen( ook met de andere 2 hoor)
Zo had ze dit zich niet voorgesteld en al zeker niet voor alle kinderen.
Zit je dan in je grote huis, 10 stoelen om de tafel en de helft is er niet.
Hoe fijn is het dat je dan lieve ouders en vriendinnen hebt die je komen steunen?
Willen we dat allemaal niet als je door een moeilijke periode gaat? Ik heb in moeilijke tijden ook mega veel steun van mijn vriendin gehad( al zijn het er niet zoveel als bij MB) samen lachen samen huilen toch?
En hoe erg is het dan dat je samen een wijntje doet? Fristi lost ook niks op toch.
Met 3 vriendinnen is een fles wijn ieder een goed glas, dan is de fles leeg.
Weer wat geleerd 🤓quote:Op donderdag 4 september 2025 09:09 schreef Odonata het volgende:
[..]
Juist wel, de dyslecten in mijn omgeving zien fouten in woorden ook echt niet. En dat gaat verder dan ij/ei en a/aa
Ik vind haar wel leuk om te volgen (ze is wel grappig vind ik) en ik wil best af en toe op een aff linkje van haar klikken. Maar hoeveel nadruk er nu op geld krijgen gelegd wordt vind ik ook to much. Snap dat ze het zwaar heeft, maar dit gaat wel een beetje ver. Merk zelf al dat ik dan ga denken van waarom laat je dan wel allerlei tattoos zetten bijvoorbeeld terwijl dat heel duur is. En ik heb helemaal niks te maken met hoe iemand z’n geld uitgeeft, maar ik ga dat wel denken op het moment dat er zo obvious om geld gevraagd wordt aan vreemden.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:12 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ze is berooid achtergebleven na haar scheiding. En toen begon ze een zielig verhaal over dat ze geen geld heeft voor een nieuwe auto en dat de huidige auto veel te klein is voor haar peuter en kleuter. Toen startte een vriendin een gofund me actie. Voelde ze zich bezwaard bij en nu deelt ze dat zelf continue. Vooropgezet plan lijkt me.
Ja, gesponsord door Hema.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:34 schreef huisjehier121 het volgende:
Lot heeft de rugzak gekregen!
Dit dus.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Dagelijks of meerdere keren per week lege flessen is in mijn ogen een heel grote alcoholinname per week. Heeft niets met een broze next generation te maken, maar inmiddels is er toch wel wat meer bewustwording over alcohol en gezondheid.
En you do you, maar laten we niet doen alsof Dagelijks drinken normaal is. Als ze elke dag zou blowen zouden "we" daar toch ook iets van vinden?
Natuurlijk niet, maar het neemt toch niet weg dat het dan niet erg verstandig is om aan het verkeer deel te nemen, of dat dan in een auto is of op een fiets?quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanne’s verklaring voor het niet hebben van een rijbewijs is aannemelijk en, wanneer je een beetje kennis van autisme hebt, zul je weten dat autorijden voor mensen met autisme heel intens is. Niet nodig om dat belachelijk te maken.
Ik moest ook erg lachen... alsof ze er trots op was dat het zo lang heeft geduurd 😂quote:Op donderdag 4 september 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith heeft zich 'dit seizoen' voor het eerst verslapen. Bob gaat nu 1,5 week weer naar school?
Ze zei eerder dat ze de techniek van autorijden beheerste (schakelen enzo) maar dat ze verkeersinzicht miste.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:36 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het neemt toch niet weg dat het dan niet erg verstandig is om aan het verkeer deel te nemen, of dat dan in een auto is of op een fiets?
L wil heel veel heel graag, en veel krijgt ze ook.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
L is jarig hij am. Wat een liefde voor dat meisje van uit alle gezinsleden. Leuk om te zien. Haar Nijntje tas vind ik leuk, maar meer een functioneel cadeau dan iets waar een 5 jarige helemaal blij van wordt. Maar misschien wilde ze hem wel heel graag.
Autorijden kan intens zijn. Of je nou autisme hebt of niet. Het hoeft niet zo te zijn, ook niet voor mensen met autisme. Ik ben bekend met autisme maar bij Sanneke is het zo dat zij echt alles wijt aan autisme. Eerlijk gezegd zie ik haar ook niet fietsen met haar zoon. Ze heeft al eens verteld dat ze langs een drukke weg moet fietsen, dat er geen rustig stuk is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Sanne’s verklaring voor het niet hebben van een rijbewijs is aannemelijk en, wanneer je een beetje kennis van autisme hebt, zul je weten dat autorijden voor mensen met autisme heel intens is. Niet nodig om dat belachelijk te maken.
Wat een verdrietig beeld van MB aan tafel, de helft van de tafel leeg. In haar eentje de ochtend shift doen. Ik kan me voorstellen dat dit wennen voor haar is.
Bij jvp lijkt het perfecte plaatje niet meer zo belangrijk. Nu vond ik haar altijd al fijner om te volgen. Wat normaler. Maar nu ook, gewoon gezellig met elkaar eten aan tafel. Geen fabulous pasta maar een simpel avg’tje. Nog even naar buiten met de jongens.
Lot is jarig hij am. Wat een liefde voor dat meisje van uit alle gezinsleden. Leuk om te zien. Haar Nijntje tas vind ik leuk, maar meer een functioneel cadeau dan iets waar een 5 jarige helemaal blij van wordt. Maar misschien wilde ze hem wel heel graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |