abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218699696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:53 schreef Rene het volgende:
Besloten me hooguit over mijn micro-samenleving druk te maken. Verder dan dat weiger ik. De wereld maakt elkaar kapot en ik heb wel wat beters te doen.
definieer is "micro-samenleving". en wat je er mee bedoelt?
Do what you love, love what you do!
pi_218699705
maak me druk over de toekoemst pfff
ben ik er over 30 jaar nog?
zo ja hoe ziet mijn leventje er dan uit?
hoe gaat het financieel dan?
zoveel vragen pfff
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_218699712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
maak me druk over de toekoemst pfff
ben ik er over 30 jaar nog?
zo ja hoe ziet mijn leventje er dan uit?
hoe gaat het financieel dan?
zoveel vragen pfff
nou ik ook maar meer hoe snel alles ging, als ik mag vragen, van wat voor jaar ben je?
Do what you love, love what you do!
pi_218700271
Ik maak me behoorlijk zorgen over de economie, mijn voorspelling: De komende 3 maanden krijgen we een crash die zijn weerga niet kent, het zal deze week beginnen met een crash van Frankrijk en de hele EU/Euro mee omver trekken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218700314
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 03:45 schreef raptorix het volgende:
Ik maak me behoorlijk zorgen over de economie, mijn voorspelling: De komende 3 maanden krijgen we een crash die zijn weerga niet kent, het zal deze week beginnen met een crash van Frankrijk en de hele EU/Euro mee omver trekken.
ben ik ook ban voor, maar oke nu ben ik in de 40 hoe denk jee voor de jeugd dan?
Do what you love, love what you do!
pi_218700321
ik heb btw wel goeie winst gemaakt met aandelen vorig jaar. echt 20%. was goed jaar.

en dit jaar ook nog wel. maar ff minder, maar let wel is via ing aandelen fonds enzo. en oke voor wie het wil he. Ik heb er geen voordeel aan om te adviseren, maar als je wat geld over hebt en kwijt kun t. dat was vorig jaar voordeel dus.
Do what you love, love what you do!
pi_218700965
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Kanaleneiland zijn de drukken hetzelfde als de rest van Utrecht/overvecht/binnenstad alleen leidscheriijn verschilt.
Kanaleneiland is hydraulisch losgekoppeld van de overige netten (Rijnsweerd Nicolaas Beets).

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef Bzzzzt het volgende:
Verder hebben ze voornamelijk mechanische regelkamers, alleen de drukken verschillen iets.
Ook niet; ze hebben pompstations met warmtewisselaars en ketels.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218701391
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:03 schreef blomke het volgende:

[..]
Kanaleneiland is hydraulisch losgekoppeld van de overige netten (Rijnsweerd Nicolaas Beets).
[..]
Ook niet; ze hebben pompstations met warmtewisselaars en ketels.
er staat toch duidelijk regelkamers, niet wos/wkk en het betreft hulpketels gas en olie gestookt. Tevens zijn er warmtepompen/buffers en in kanaleneiland zijn geen ketels meer aanwezig.

[ Bericht 6% gewijzigd door SwJ op 07-09-2025 21:20:47 ]
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_218702061
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 04:09 schreef kree het volgende:

[..]
ben ik ook ban voor, maar oke nu ben ik in de 40 hoe denk jee voor de jeugd dan?
Ik ben wat ouder (52), en vroeger zaten we gewoon in een 6 jarige cyclus waar we ook slechte economische tijden hadden, die heeft de huidige jeugd niet meegemaakt, omdat alles is afgedekt met schulden, het zal een grote shock voor ze worden, als ze zich al pech generatie noemen omdat ze wat rente op hun studieschuld al belachelijk vinden dan voorspel ik hel en verdoemenis de komende periode.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218702827
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben wat ouder (52), en vroeger zaten we gewoon in een 6 jarige cyclus waar we ook slechte economische tijden hadden, die heeft de huidige jeugd niet meegemaakt, omdat alles is afgedekt met schulden, het zal een grote shock voor ze worden, als ze zich al pech generatie noemen omdat ze wat rente op hun studieschuld al belachelijk vinden dan voorspel ik hel en verdoemenis de komende periode.
Je bent niet wat ouder, je bent nog jong. We zitten aan het einde van een Kondratieff Wave; die heeft een veel langere looptijd dat die 6 - 9 cycli.

[ Bericht 2% gewijzigd door blomke op 08-09-2025 09:32:29 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218702855
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:57 schreef blomke het volgende:

[..]
We zitten aan het einde van een Kondratieff Wave; die heeft een veel langere looptijd dat die 6 - 9 cycli.
Als je dit interessant vind kan ik zeker deze aanraden, er is ook een langere versie beschikbaar:

Bekijk deze YouTube-video
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 september 2025 @ 13:25:43 #87
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218703504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik maak mij zorgen om de verstandelijke vermogens van de mensheid.
zeer terechte zorgen :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 7 september 2025 @ 18:37:38 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218707733
quote:
11s.gif Op zondag 7 september 2025 13:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
zeer terechte zorgen :Y)
Ja joh, stel mongolen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zondag 7 september 2025 @ 18:39:14 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218707777
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja joh, stel mongolen.
De mens is gewoon een kuddedier. Solitair zijn we best slim. In een groep zijn apen slimmer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 7 september 2025 @ 18:40:10 #90
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218707799
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De mens is gewoon een kuddedier. Solitair zijn we best slim. In een groep zijn apen slimmer.
Zou best een aap willen zijn hoor. Beetje met poep gooien enz.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 7 september 2025 @ 19:18:59 #91
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_218708379
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef kree het volgende:

[..]
definieer is "micro-samenleving". en wat je er mee bedoelt?
Cirkel om me heen, mensen die mag/ken/iets betekenen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Redactie FP zondag 7 september 2025 @ 19:19:41 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218708395
D
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zou best een aap willen zijn hoor. Beetje met poep gooien enz.
Dat doen ze in de politiek al.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 7 september 2025 @ 19:20:41 #93
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218708415
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
D
[..]
Dat doen ze in de politiek al.
Ja, maar die deugen niet. Apen wel.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zondag 7 september 2025 @ 19:21:17 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218708435
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja, maar die deugen niet. Apen wel.
Dat is waar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 8 september 2025 @ 11:25:36 #95
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218713481
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 18:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja joh, stel mongolen.
En op FOK! zitten ook veel mongolen :B
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218713512
Het komt wel goed.
  maandag 8 september 2025 @ 13:24:37 #97
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218714174
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En op FOK! zitten ook veel mongolen :B
Hopelijk ben ik daar één van. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 8 september 2025 @ 13:40:15 #98
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218714442
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hopelijk ben ik daar één van. :P
als jij dat graag wil , dan wil ik jou daar best tussen zetten |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 september 2025 @ 13:43:27 #99
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218714469
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
als jij dat graag wil , dan wil ik jou daar best tussen zetten |:)
:P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Forum Admin maandag 8 september 2025 @ 19:11:28 #100
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_218716988
Ik maak me zorgen, dat vind ik zorgwekkend.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')