definieer is "micro-samenleving". en wat je er mee bedoelt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:53 schreef Rene het volgende:
Besloten me hooguit over mijn micro-samenleving druk te maken. Verder dan dat weiger ik. De wereld maakt elkaar kapot en ik heb wel wat beters te doen.
nou ik ook maar meer hoe snel alles ging, als ik mag vragen, van wat voor jaar ben je?quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
maak me druk over de toekoemst pfff
ben ik er over 30 jaar nog?
zo ja hoe ziet mijn leventje er dan uit?
hoe gaat het financieel dan?
zoveel vragen pfff
ben ik ook ban voor, maar oke nu ben ik in de 40 hoe denk jee voor de jeugd dan?quote:Op zondag 7 september 2025 03:45 schreef raptorix het volgende:
Ik maak me behoorlijk zorgen over de economie, mijn voorspelling: De komende 3 maanden krijgen we een crash die zijn weerga niet kent, het zal deze week beginnen met een crash van Frankrijk en de hele EU/Euro mee omver trekken.
Kanaleneiland is hydraulisch losgekoppeld van de overige netten (Rijnsweerd Nicolaas Beets).quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Kanaleneiland zijn de drukken hetzelfde als de rest van Utrecht/overvecht/binnenstad alleen leidscheriijn verschilt.
Ook niet; ze hebben pompstations met warmtewisselaars en ketels.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef Bzzzzt het volgende:
Verder hebben ze voornamelijk mechanische regelkamers, alleen de drukken verschillen iets.
er staat toch duidelijk regelkamers, niet wos/wkk en het betreft hulpketels gas en olie gestookt. Tevens zijn er warmtepompen/buffers en in kanaleneiland zijn geen ketels meer aanwezig.quote:Op zondag 7 september 2025 09:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Kanaleneiland is hydraulisch losgekoppeld van de overige netten (Rijnsweerd Nicolaas Beets).
[..]
Ook niet; ze hebben pompstations met warmtewisselaars en ketels.
Ik ben wat ouder (52), en vroeger zaten we gewoon in een 6 jarige cyclus waar we ook slechte economische tijden hadden, die heeft de huidige jeugd niet meegemaakt, omdat alles is afgedekt met schulden, het zal een grote shock voor ze worden, als ze zich al pech generatie noemen omdat ze wat rente op hun studieschuld al belachelijk vinden dan voorspel ik hel en verdoemenis de komende periode.quote:Op zondag 7 september 2025 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
ben ik ook ban voor, maar oke nu ben ik in de 40 hoe denk jee voor de jeugd dan?
Je bent niet wat ouder, je bent nog jong. We zitten aan het einde van een Kondratieff Wave; die heeft een veel langere looptijd dat die 6 - 9 cycli.quote:Op zondag 7 september 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben wat ouder (52), en vroeger zaten we gewoon in een 6 jarige cyclus waar we ook slechte economische tijden hadden, die heeft de huidige jeugd niet meegemaakt, omdat alles is afgedekt met schulden, het zal een grote shock voor ze worden, als ze zich al pech generatie noemen omdat ze wat rente op hun studieschuld al belachelijk vinden dan voorspel ik hel en verdoemenis de komende periode.
Als je dit interessant vind kan ik zeker deze aanraden, er is ook een langere versie beschikbaar:quote:Op zondag 7 september 2025 11:57 schreef blomke het volgende:
[..]
We zitten aan het einde van een Kondratieff Wave; die heeft een veel langere looptijd dat die 6 - 9 cycli.
zeer terechte zorgenquote:Op donderdag 4 september 2025 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik maak mij zorgen om de verstandelijke vermogens van de mensheid.
Ja joh, stel mongolen.quote:
De mens is gewoon een kuddedier. Solitair zijn we best slim. In een groep zijn apen slimmer.quote:
Zou best een aap willen zijn hoor. Beetje met poep gooien enz.quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mens is gewoon een kuddedier. Solitair zijn we best slim. In een groep zijn apen slimmer.
Cirkel om me heen, mensen die mag/ken/iets betekenen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
definieer is "micro-samenleving". en wat je er mee bedoelt?
Dat doen ze in de politiek al.quote:Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou best een aap willen zijn hoor. Beetje met poep gooien enz.
Ja, maar die deugen niet. Apen wel.quote:Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
D
[..]
Dat doen ze in de politiek al.
Dat is waar.quote:Op zondag 7 september 2025 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar die deugen niet. Apen wel.
Hopelijk ben ik daar één van.quote:Op maandag 8 september 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En op FOK! zitten ook veel mongolen
als jij dat graag wil , dan wil ik jou daar best tussen zettenquote:Op maandag 8 september 2025 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik daar één van.
quote:Op maandag 8 september 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als jij dat graag wil , dan wil ik jou daar best tussen zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |