Als je zo viesslecht bent als de mannen achteraan in het peloton, rijd je vast zwalkend die berg op, dus zo gek is het misschien nietquote:
Maar die hebben de helft van hun ploeg vooraan zittenquote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef wimderon het volgende:
Je zou zeggen dat het inmiddels onlogisch zou zijn voor Q36.5 om níet even 50 kilometer gas te geven.
Ik denk dat de kans met Pidcock net even wat groter is dan met Christen, al heeft die laatste wellicht dezelfde kronkels als z'n broertje.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die hebben de helft van hun ploeg vooraan zitten
Dit kost veel minder krachten dan eerst stil gaan staan en het dan gelijk moeten houden.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
De enorme controle van Visma verbaast me. Zou je dat niet beter morgen doen als je toch naar Angliru rijdt. Dit is wel stuk korter natuurlijk.
Het leek erop dat ze op 2 minuten hielden maar nu loopt het inderdaad opquote:Op donderdag 4 september 2025 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit kost veel minder krachten dan eerst stil gaan staan en het dan gelijk moeten houden.
Had ik eerst ook niet echt, maar vanaf etappe 9 vond ik het toch wel leuker worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik echt geen FUCK geef om deze Vuelta.
Ik kan er ook nog totaal niet inkomen, misschien morgen dat de Angliru wat aanwakkert.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst echt gekeken. Was ook niet goede reclame.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral benieuwd hoe lang Pidcock eraan blijft hangen of meer zelfs. Als het al twee minuten achterstand wordt is het wel klaar met de Vuelta.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog totaal niet inkomen, misschien morgen dat de Angliru wat aanwakkert.
Liam Slock daarentegen gaat vol de sprint aan tegen Mes. Voor wie of voor wat? En Mes is ook wel zo iemand die dat soort dingetjes onthoudt.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassieker doorrijden na tussensprint is ook weer uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |