Dat kapsel zie je ook alleen bij vrouwen die GroenLinks al extreemrechts vinden.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:53 schreef NoCigar het volgende:
Teddy komt een beetje over als een gen z persoon die zich onveilig voelt als iemand haar aanspreekt, opbelt of aankijkt.
Hij heeft op hoog niveau in de jeugd gevoetbald, anders speel je niet tegen PSV. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat hij heeft gevoetbald en daarna op best hoog niveau ging hardlopen.
Ja een politicus moet 24 uur per dag werken voor het VADERLAND.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of hardgelopen, of weet ik wat. Wat doet die man daar? Ga gvd eens aan het werk voor je vaderland! Jaren gestemd op D66, ze zijn mij nu kwijt.
Ja natuurlijk, maar je hebt altijd mensen die slecht in topografie zijn (onbegrijpelijk in dit geval, maar oke). Die bosdieren had m'n neefje van 7 nog geweten, afgezien van de steenmarter.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die landen waren ook extreem makkelijk toch?
Als de finaleweek aangebroken is, laten ze altijd shots zien van de terugkomende kandidaten voor die week terwijl ze op die plek zitten, misschien dat het daarom is, het is ook altijd meer een shot van de zijkant dan de rest van de uitzendingquote:Op donderdag 11 september 2025 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo. Heeft misschien met camerastandpunt te maken. Dat er dan mooie shots te maken zijn. Of dat er een structuur in de shots zit (altijd vanuit dezelfde hoek mogelijk, omdat de winnaar van de dag altijd op dezelfde plaats zit).
San Marino was de 7e ofzo, tegen die tijd heb je vaak de reeks wel doorquote:Op vrijdag 12 september 2025 02:46 schreef chufi het volgende:
Maar de spelmakers zijn soms ook wel erg vaag Plaats een vlaggetje van San Marino ergens bij Venetie ... want het vlaggetje wapperde daar , maar hetpuntje stond dan wel in San Marino ,,, doe dan een vlaggetje zonder steeltje er onder
Was heel duidelijk met een streep erbij. En zelfs als stonden die vlaggetjes in Timboektoe, een beetje vlaggenkennis mag ook niet teveel gevraagd zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef thabit het volgende:
Het was in alle gevallen overduidelijk waar het vlaggetje stond. Misschien een bezoekje aan de opticien brengen?
Ja, die zat ook hoog in mijn irritatiezone. Hopelijk blijft ze er niet te lang in.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:28 schreef TLC het volgende:
Teddy is vreselijk irritant met haar 'Depay' iedere keer
Blaudzun die echt geen flauw benul had bij Luxemburg was wel het dieptepunt denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net d aflevering van gisteren gezien. Blaudzun had er geen zin meer in he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |