Ooooquote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ja, hij gaf echt superveel om Roma. Zoveel dat hij misschien wel even aan haar dacht terwijl hij Ghettima neuktequote:Op donderdag 4 september 2025 02:36 schreef kater1 het volgende:
Jammer dat El Che eruit is. Heb me zeer met hem vermaakt. Dat hij Vincent vol op de bek pakte, hilarisch! Maar hij is ook echt volwassener geworden in die maanden. Hij gaf volgens mij ook meer om Roma dan we denken.
Hehe, psycholoog zag de aflevering van Che met Ghet en dacht: "Die is mentaal niet goed meer..."quote:Op donderdag 4 september 2025 18:13 schreef spapaars het volgende:
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.
https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/
Dus gewoon op vakantie gestuurd.
Ook niet qua zoenen, liefde, genegenheid of oprechtheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Erik .. Dapper aan het analyseren bij JankFaat![]()
Gaat nix worden qua sex
Er komen gewoon meer Jureerbare Fucksquote:Op donderdag 4 september 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop dat team SharkShark flink op zijn bek gaat met als verliezer Floris
Links, rechts, is ook supercomplex hequote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
ach Flo stapte verkeerd zei hij, wat een kul zeg
Dit.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
Hond zegt Fatima over Floris, tja Faatje je bent afval dus het bondje past prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |