Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die KokerShow was dus nergens voor nodig. alleen om de spanning een beetje op te bouwen
Tuurlijk, als Kim bondjes had mogen samenstellen , met haar 16% had het speltechnisch ook geen moer uitgemaakt... maar ja 16% én een dommig Poppekopje de boel laten regelen.. was niet "Des Kijkers"quote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.
(Of Floor zat er gewoon 4x in natuurlijk)
Tuurlijk wel joh.. Als ze gewoon goed is in dr werk. Het is ook niet alsof de juffen en meesters voor het oprapen liggen. Daarnaast is iedereen dr zo weer vergeten. Zo overdreven altijd dit soort gelul.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De instabiliteit en het gedrag van Roma is echt niet goed voor haar carrière als juf. Ik heb niks tegen haar, leuke meid, maar ik zie haar hierna niet meer voor de klas staan... ze is niet goed in beeld gebracht iig
Klopt ja valt me niet eens meer op.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che.die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Complot modus: In elke koker zat 'Floris'.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef Was-beer het volgende:
Floris mag alle bondjes samenstellen
Ben toch blij dat ik dat kutstemmetje niet meer hoef te horen!quote:Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che.die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Hij noemde zichzelf "De legend-killer", eerst Robert en nu El Che. En dat had hij, Erik, gedaan!!quote:Op donderdag 4 september 2025 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, boogschutter Erik vernederd El Che even als een malle. Lekker man! Wel weer klote dat hij zijn bondje niet kon realiseren. Maar mag evengoed wel Fatima troosten want heef na het vertrek van El Che nu wel vrij spel. Nu heeft Fleuris weer het geluk, met dank aan de FEBO om de bondjes samen te stellen. Daarom zat zijn naam ook in alle 4 de kokers, 💯%
Denk dat hij even gezien wilde worden op nationale TV, en een goed gevoel krijgen over wie/hoe hij is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ja jammer dat El Che er uit is. En er zitten inderdaad zoveel nietszeggende personen in.
Ik ben wel benieuwd wat de reden achter de exit van bijvoorbeeld Joe is. Van te voren afspraak gemaakt over periode?
Iedereen roddelt daar over elkaarquote:Op woensdag 3 september 2025 22:49 schreef Cirilico het volgende:
Fabio vraagt waarom altijd Floris. Tsja, ik vond het zelf ook opvallend dat hij eruit kwam. Niemand die die andere drie kokers opent. Wel weer typisch dat hij mag kiezen.
Verder een goede twist. Jammer dat de rest van de stemmen niet bekend werd gemaakt. Had graag gezien dat Demi en Geert hadden gezien dat zij het allerminst populair zijn van iedereen met minder dan 0,1% van de stemmen. Gemiste stookkans van de Febo.
Maar goed. Fabio heeft alleen maar wat tegen Floris omdat hij zelf mega arrogant is. Hij kan het niet hebben dat Floris als een god wordt gezien
Joey heb ik nooit eerder zien huilen. 😮 Al met al stelt iedereen zich aan. Al is het bondje van Joey, Fabio, Marlène het kutst.
En hoezo wil er nog iemand met Marco in een bondje?Gebleken is dat hij roddelt over zijn bondje. Tevens is gebleken dat hij 100% voor zichzelf gaat als de finale daar is.
Ik ga El Che missen maar ben blij dat hij weg is na hoe hij zich gedragen heeft.
I love itquote:Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, 💯% En tevens begint die Fleuris weer aardig zijn irritante zelf te worden😡
Absoluut geen team huilebalk!quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
I love it![]()
#TeamFloris![]()
![]()
![]()
sharkshark
shark
🤬quote:Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
I love it![]()
#TeamFloris![]()
![]()
![]()
sharkshark
shark
2quote:Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Die komt gewoon binnen 3 maanden weer binnenlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |