abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218671850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die KokerShow was dus nergens voor nodig. alleen om de spanning een beetje op te bouwen
Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.

(Of Floor zat er gewoon 4x in natuurlijk)
  woensdag 3 september 2025 @ 21:25:51 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218671911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Het ging niet om het aantal stemmen. Het was per bondje 1 kiezen en dan loten. Dus het had ook iemand anders kunnen zijn.

(Of Floor zat er gewoon 4x in natuurlijk)
Tuurlijk, als Kim bondjes had mogen samenstellen , met haar 16% had het speltechnisch ook geen moer uitgemaakt... maar ja 16% én een dommig Poppekopje de boel laten regelen.. was niet "Des Kijkers" _O-
pi_218672444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
De instabiliteit en het gedrag van Roma is echt niet goed voor haar carrière als juf. Ik heb niks tegen haar, leuke meid, maar ik zie haar hierna niet meer voor de klas staan... ze is niet goed in beeld gebracht iig
Tuurlijk wel joh.. Als ze gewoon goed is in dr werk. Het is ook niet alsof de juffen en meesters voor het oprapen liggen. Daarnaast is iedereen dr zo weer vergeten. Zo overdreven altijd dit soort gelul.
pi_218672524
Geen nieuwe bewoners en Floris die de schade voor een eventuele finaleplek zoveel mogelijk probeert te beperken door bij het indelen van de bondjes zoveel mogelijk rekening te houden met kliekjes.

Zo saaaaaaaaaaaaaaaaai. :O :z :{
Volgende cyclus graag wel weer nieuwe bewoners :(
All those angels with their wings glued on.
pi_218672575
Fabio vraagt waarom altijd Floris. Tsja, ik vond het zelf ook opvallend dat hij eruit kwam. Niemand die die andere drie kokers opent. Wel weer typisch dat hij mag kiezen.

Verder een goede twist. Jammer dat de rest van de stemmen niet bekend werd gemaakt. Had graag gezien dat Demi en Geert hadden gezien dat zij het allerminst populair zijn van iedereen met minder dan 0,1% van de stemmen. Gemiste stookkans van de Febo.

Maar goed. Fabio heeft alleen maar wat tegen Floris omdat hij zelf mega arrogant is. Hij kan het niet hebben dat Floris als een god wordt gezien

Joey heb ik nooit eerder zien huilen. 😮 Al met al stelt iedereen zich aan. Al is het bondje van Joey, Fabio, Marlène het kutst.

En hoezo wil er nog iemand met Marco in een bondje? :D Gebleken is dat hij roddelt over zijn bondje. Tevens is gebleken dat hij 100% voor zichzelf gaat als de finale daar is.

Ik ga El Che missen maar ben blij dat hij weg is na hoe hij zich gedragen heeft.
Hotapnyc
pi_218672603
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che. :') die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Hotapnyc
pi_218672636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens nog dat half Fok zeikte om de stem van El Che. :') die zijn nu allemaal aan zijn stem gewend denk ik.
Klopt ja valt me niet eens meer op.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 september 2025 @ 23:43:29 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218672791
Opvallend.
De herhaling van DBG later op de avond is vervangen door het reclameblok Prijzenjacht.
pi_218672951
Lekker man, boogschutter Erik vernederd El Che even als een malle. Lekker man! Wel weer klote dat hij zijn bondje niet kon realiseren. Maar mag evengoed wel Fatima troosten want heef na het vertrek van El Che nu wel vrij spel. Nu heeft Fleuris weer het geluk, met dank aan de FEBO om de bondjes samen te stellen. Daarom zat zijn naam ook in alle 4 de kokers, 💯%
Allemaal cabaretteketet!
pi_218673000
Jammer dat El Che eruit is. Heb me zeer met hem vermaakt. Dat hij Vincent vol op de bek pakte, hilarisch! Maar hij is ook echt volwassener geworden in die maanden. Hij gaf volgens mij ook meer om Roma dan we denken. Nu ja, ik wens hem alle goeds. Nu zijn we overgebleven met types waarvan ik de helft niet eens uit elkaar kan houden vanwege totale nietszeggendheid. Dingest en dingest, oh Tom en Marko, noem ik al van begin af aan de shapeshifters. Zegt genoeg.
pi_218673424
Ja jammer dat El Che er uit is. En er zitten inderdaad zoveel nietszeggende personen in.

Ik ben wel benieuwd wat de reden achter de exit van bijvoorbeeld Joe is. Van te voren afspraak gemaakt over periode?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218674263
Joe heeft zijn inclusiviteits stempel gegeven dus dat weten we nu wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218674331
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 12,0 Kijkcijfer: 512.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

Toch weer een vrij aardige terugval na de finale week, 442.000 kijkers zagen Erik glansrijk winnen van El Che. Erik The Legend Killer👍
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 september 2025 @ 11:23:07 #139
3542 Gia
User under construction
pi_218675563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:01 schreef Was-beer het volgende:
Floris mag alle bondjes samenstellen :D
Complot modus: In elke koker zat 'Floris'.
pi_218675750
Wat ik zeg, 💯% En tevens begint die Fleuris weer aardig zijn irritante zelf te worden😡
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 september 2025 @ 11:40:05 #141
3542 Gia
User under construction
pi_218675847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:53 schreef Cirilico het volgende:
Ben toch blij dat ik dat kutstemmetje niet meer hoef te horen!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:33 schreef freaky40 het volgende:
Lekker man, boogschutter Erik vernederd El Che even als een malle. Lekker man! Wel weer klote dat hij zijn bondje niet kon realiseren. Maar mag evengoed wel Fatima troosten want heef na het vertrek van El Che nu wel vrij spel. Nu heeft Fleuris weer het geluk, met dank aan de FEBO om de bondjes samen te stellen. Daarom zat zijn naam ook in alle 4 de kokers, 💯%
Hij noemde zichzelf "De legend-killer", eerst Robert en nu El Che. En dat had hij, Erik, gedaan!!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ja jammer dat El Che er uit is. En er zitten inderdaad zoveel nietszeggende personen in.

Ik ben wel benieuwd wat de reden achter de exit van bijvoorbeeld Joe is. Van te voren afspraak gemaakt over periode?
Denk dat hij even gezien wilde worden op nationale TV, en een goed gevoel krijgen over wie/hoe hij is.
Hij zei ook dat hij voor de Bondgenoten, buiten, het gevoel had niet geaccepteerd te worden om wie hij is, maar in de Bondgenoten was dat probleem er helemaal niet! Nee, dombo, mensen gaan niet voor het hele land laten zien dat ze intolerant zijn!
  donderdag 4 september 2025 @ 12:28:06 #142
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218676262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:49 schreef Cirilico het volgende:
Fabio vraagt waarom altijd Floris. Tsja, ik vond het zelf ook opvallend dat hij eruit kwam. Niemand die die andere drie kokers opent. Wel weer typisch dat hij mag kiezen.

Verder een goede twist. Jammer dat de rest van de stemmen niet bekend werd gemaakt. Had graag gezien dat Demi en Geert hadden gezien dat zij het allerminst populair zijn van iedereen met minder dan 0,1% van de stemmen. Gemiste stookkans van de Febo.

Maar goed. Fabio heeft alleen maar wat tegen Floris omdat hij zelf mega arrogant is. Hij kan het niet hebben dat Floris als een god wordt gezien

Joey heb ik nooit eerder zien huilen. 😮 Al met al stelt iedereen zich aan. Al is het bondje van Joey, Fabio, Marlène het kutst.

En hoezo wil er nog iemand met Marco in een bondje? :D Gebleken is dat hij roddelt over zijn bondje. Tevens is gebleken dat hij 100% voor zichzelf gaat als de finale daar is.

Ik ga El Che missen maar ben blij dat hij weg is na hoe hij zich gedragen heeft.
Iedereen roddelt daar over elkaar
Alleen is het heel enkel op het grote scherm te zien
En iedereen zit er uiteindelijk voor zichzelf
Marco is ,zoals gebleken, in een aantal spellen erg goed .. die wil je in je bondje
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 4 september 2025 @ 13:10:35 #143
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218676566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik zeg, 💯% En tevens begint die Fleuris weer aardig zijn irritante zelf te worden😡
I love it ^O^

#TeamFloris *O* *O* *O*

shark ~O> shark ~O> shark ~O>
... en huiver mee
  donderdag 4 september 2025 @ 14:00:17 #144
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218676827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:

[..]
I love it ^O^

#TeamFloris *O* *O* *O*

Absoluut geen team huilebalk!
pi_218678061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:10 schreef Giggio het volgende:

[..]
I love it ^O^

#TeamFloris *O* *O* *O*

🤬
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 september 2025 @ 18:13:35 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218678776
El Che is de afvaller van De Bondgenoten. In een duel met Erik trok El Che aan het kortste eind, waardoor hij de loods moest verlaten. Daarmee kwam na maar liefst elf maanden een einde aan zijn verblijf in de loods. In gesprek met RTL Boulevard geeft El Che nu aan dat hij van de psycholoog te horen had gekregen dat hij volgende maand de loods sowieso had moeten verlaten.

https://lovereality.nl/el(...)ondgenoten-verlaten/

Dus gewoon op vakantie gestuurd.
pi_218679206
Die komt gewoon binnen 3 maanden weer binnenlopen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 september 2025 @ 19:22:07 #148
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218679347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef freaky40 het volgende:
Die komt gewoon binnen 3 maanden weer binnenlopen.
2
  donderdag 4 september 2025 @ 19:26:57 #149
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218679383
4 weken lang herhaling van zetten.. Erik had natuurlijk moeten verliezen met pijltjes schieten.. nu is Edelfigurant El_Showman weg.. vervelend voor Febo ;)
  donderdag 4 september 2025 @ 19:31:34 #150
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218679433
We gaan er weer voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')