Meer kans op finale, zijn alle drie vrij nieuw.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom heeft Flo eigenlijk die Anne in zijn bondje?? Begrijp ik niks van.
Ach tuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer kans op finale, zijn alle drie vrij nieuw.
Om de leeftijd gekozen denkquote:Op woensdag 3 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom heeft Flo eigenlijk die Anne in zijn bondje?? Begrijp ik niks van.
Dan moeten ze die open riool om zijn tranen te kunnen afvoeren verbreden.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Over 4 weken maar es kijken hoe Floris wéér die ton misgriijpt
Dat stemmen was wel een wassen neus.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Hagenesie het volgende:
Had alle namen in een bak gegooid en grabbelen maar.
Heel erg bewust bedacht door de FEBO.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stemmen was wel een wassen neus.
Ja maar de kijkers even de indruk geven dat ze wat kunnen beinvloeden, dat Floris een berg stemmen zou krijgen was natuurlijk niet zo vreemd. (en dan 4 Floris kokertjes)quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel erg bewust bedacht door de FEBO.
Die ander 3 kokers waren vast ook Floris..quote:Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stemmen was wel een wassen neus.
Ze hadden die andere 3 ook moeten laten zien!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ander 3 kokers waren vast ook Floris..![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze nooit. Soms laten ze wel eens wat openen als "bewijs", maar ja ze weten ook wel hoe ze het programma hoog moeten houden. Is ook niet ergquote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden die andere 3 ook moeten laten zien!
Zondermeer dat een hoop uit de hersenpan van die FEBO komt.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze nooit. Soms laten ze wel eens wat openen als "bewijs", maar ja ze weten ook wel hoe ze het programma hoog moeten houden. Is ook niet erg
En met succesquote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zondermeer dat een hoop uit de hersenpan van die FEBO komt.
Ik had niet zo goed opgelet met die percentages, dan hadden ze dus twee kokertjes er in moeten doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En de kijker had gekozen Joy 77% , Kim 16% .. Floris 82% vd stemmen en Peter ook 82% .. vervelend zegDan maar een ballenbak
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"quote:Op woensdag 3 september 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet zo goed opgelet met die percentages, dan hadden ze dus twee kokertjes er in moeten doen.
Ik denk wel dat die stemmen kloppen hoor, dat kon de FEBO op hun klompen aanvoelen. Ik denk eerder dat ze niet hadden verwacht dat Peter ook zo veel zou krijgen en toen voor de kokers hebben gekozen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"
Was ook zo, in absolute aantallen.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, PopieFlorie had natuurliik met vlag en wimpel moeten winnen bij "De Kijkers"
Die KokerShow was dus nergens voor nodig. alleen om de spanning een beetje op te bouwenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was ook zo, in absolute aantallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |