Ja dan was er iig een nieuwe ingekomen. Of misschien El che die kon blijven.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
alexander gaat weg
het is goed voor jullie dat ik het begin van de cyclus zeg ivm de punten\
domme lummel is het ook, was vorige week gegaan
Oh ja, nou dan is Roma de sjaak. Maar die twee kibbelen wel steeds meer (Demi en Geert)quote:Op donderdag 4 september 2025 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
Moeten ze weer iemand uit het laatste bondje weg sturen deze cyclus?
Zo ja, dan hoop ik dat de vossen laatste worden;
Demi en Geert sturen elkaar vast niet weg, dus dan is Alexander m'n held
El Che was wel eerlijk.quote:
Roma is Che al lang vergeten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Vond het geen fijne man die Elche, ben wel blij dat hij weg isquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Krijgen we nu een Roma janksessie ? , als Alexander eerder was vertrokken kon Elche wel blijven
Weet ik zo net nog niet. Er wordt denk ik toch wel een onderscheid gemaakt door de febo tussen mensen die uit zichzelf vertrekken en die via een eliminatie eruit gegooid worden. Ze gaan echt niet de hele aanloop en spanning van de schapeneliminatie voor de afleveringen opeens opheffen, omdat huilbal Alexander zich op het laatste moment ervoor zou werpen om El Che te redden. Dus het had niet zoveel uitgemaakt als Alexander eerder was vertrokken. Het wordt alleen door hem aangehaald om zijn eigen vertrek wat dramatischer te maken en zaadjes te planten bij de rest met de illusie dat El Che misschien had kunnen blijven. El Che komt waarschijnlijk ooit wel een keer terug (helaas).quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Die mocht zich niet bemoeien, hoorde je dat ook ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdens sausgate zat Alexander nog aan tafel...
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef King_Merc het volgende:
Fabio wil toch wel ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SlooMaa jankt zo hard omdat ze nu een van die rest sukkels moet nemen om te neuken , dat kost weer teveel tijd om geloofwaardig over te komen
Ik heb 'm nog niet zien aaien, maar zijn gereedschap zal intussen wel skreewe om gepoetst te wordenquote:
Als ze zelfs DooieGerrit uit Utopia er een gaven, krijgt Erik er vast ook wel eenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, ik vraag me zo af, zou Erik daar soms voor die ton zitten?
Kim wordt al met succes geaaid door Joyquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die gastjes rukken zich onder douche af, en Fabio die heeft nooit geneukt en joey denk ik ook niet. Misschien wil kim wel🤪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |