Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Wat ik wel weet is dat ik nu mijn furby uit mijn kindertijd misquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef Cyan9 het volgende:
Bedenker en maker van de Furby Organ.
Bekijk deze YouTube-video
Beetje Madness-achtig qua zang. De synthesizer-riff aan het begin is dan weer geleend van Cha Cha Cha. Vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:19 schreef Fred_B het volgende:
Britse inzending (gereleased in Nieuw-Zeeland ondertussen):
[ x ]
Het begint sterk, maar na een minuut of 2 is het liedje wel een beetje ‘op’ helaas.
Het einde is voor mij het beste. Als het voorbij is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 16:19 schreef Fred_B het volgende:
Britse inzending (gereleased in Nieuw-Zeeland ondertussen):
[ x ]
Het begint sterk, maar na een minuut of 2 is het liedje wel een beetje ‘op’ helaas.
Het publiek pikt sowieso niet veel meer van het VK de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het publiek het niet pikt dat het VK hiermee komt. Dat ze er bijvoorbeeld wel op zouden stemmen als pak m beet Moldavië het zou sturen, maar dat ze teveel schijtlol vinden voor het VK.
Dit is meest britsich wat ze kunnen inzenden ipv dat generieke pop van de afgelopen 3 jaren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het publiek het niet pikt dat het VK hiermee komt. Dat ze er bijvoorbeeld wel op zouden stemmen als pak m beet Moldavië het zou sturen, maar dat ze teveel schijtlol vinden voor het VK.
Dat eerste klopt zeker jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het publiek pikt sowieso niet veel meer van het VK de afgelopen jaren.
Ik vind zijn Britsheid/gekke professor wel enorm leuk, maar ik vrees dat ze dat niet goed op tv kunnen overbrengen
Eins, zwei, drei klinkt wel heel Engels ja.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is meest britsich wat ze kunnen inzenden ipv dat generieke pop van de afgelopen 3 jaren.
Engels met een vleugje Duitsquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eins, zwei, drei klinkt wel heel Engels ja.
Het is erg dat britpop van de jaren 80 en 90 met doe synthesizers.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eins, zwei, drei klinkt wel heel Engels ja.
Wat dacht je van Duitsland met hun Aldi Fuego.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat de VK elk jaar flink wat geld blijft betalen om sowieso mee te doen terwijl ze altijd als bijna laatste eindigen. Ik had allang gezegd, fuck dat.
Die moet ik nog luisteren, het boeit me niet zo dit jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Duitsland met hun Aldi Fuego.
Waar zeg ik iets over wat ik van het liedje vind danquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is erg dat britpop van de jaren 80 en 90 met doe synthesizers.
Ik weet dat het niet jouw smaak is, maar ik word wel blij van deze inzending.
Ze lijken helaas niets geleerd te hebben van Sam Ryder in 2022.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat de VK elk jaar flink wat geld blijft betalen om sowieso mee te doen terwijl ze altijd als bijna laatste eindigen. Ik had allang gezegd, fuck dat.
Ik denk dat de kans groter is dat dit dubbel 0 is dan dat er toch punten van jury of televote komen....quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit toch wel een grote kanshebber voor de laatste plek zaterdag.
Ik denk dat zelfs Duitsland meer gaat aanspreken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat dit dubbel 0 is dan dat er toch punten van jury of televote komen....
Vele miljoenen kijkers elk jaar, dus de financiën zullen niet de reden zijn om te vertrekken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er kunnen best nog slechter uit de verf komen. Maar slecht en big five (vooral als het dan om VK of Duitsland gaat) is haast een garantie voor een laatste plaats.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:05 schreef Cyan9 het volgende:
Dit wordt sowieso de laatste plaats zaterdag. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het slechter gaat doen.
Dit is wel heel erg treurig van de VK delegatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
Ook niet mijn favoriet maar als delegatie je deelnemer bijstaan lijkt me toch wel het minimum
[ x ]
Dit is net de Nederlandse delegatie in de jaren ‘80-‘90-‘00, als je de verhalen van de deelnemers vaak hoort.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg treurig van de VK delegatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |