Pas wel op.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:48 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Zijn er al mensen hier die Retratrutide gebruiken?
Ik heb dit met het maken van dit topic in eerste instantie bewust niet vermeld om te voorkomen dat ik één leverancier zou promoten en het mijn bedoeling was om mijn ervaring met het product te delen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:40 schreef Seven. het volgende:
Even benieuwd; wie besteld wat eigenlijk waar en wat kost dat?
De aanbieders schieten als paddenstoelen uit de grond en ik wil in januari of februari beginnen.
Oke, fair bedrag. Al is het natuurlijk wel een hoop geld.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb dit met het maken van dit topic in eerste instantie bewust niet vermeld om te voorkomen dat ik één leverancier zou promoten en het mijn bedoeling was om mijn ervaring met het product te delen.
Maar de naam Wellis is al genoemd inmiddels. De leveringen gaan prima, de support ook en de online omgeving ook.
Ik betaal in principe 249 per maand. Ik heb nu wel een beetje een issue met ze omdat ik ondanks de helft van de normale dosis ( waar ik nu 2 maanden mee doe) nog steeds afval. Ik wil dus eigenlijk naar een kwart van de dosis toe en dat kan ook met een pen waar minder in zit maar die pen zou me alsnog 249 kosten.
Dat vind ik eigenlijk te bizar voor woorden.. maar dat is hun beleid.
Nu zoek ik dus eigenlijk een pen met minder dosis voor minder geld en dan niet via een abonnement maar dat ik het gewoon per pen kan kopen.
Daar ga ik dus de komende tijd naar op zoek.
Snel een vol gevoel en daardoor wat misselijk in het begin. Genoeg water drinken hielp enorm. Prikken is echt geen issue, stelt echt niet veel voor. Niet pijnlijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, fair bedrag. Al is het natuurlijk wel een hoop geld.
Ja, minder dosis voor hetzelfde geld is wel bespottelijk inderdaad.
Heb jij veel bijwerkingen (gehad), en ging het inspuiten makkelijk? Ook niet echt pijnlijk?
Dat is met Wegovy ook wel zo. Dosis 0.25 tem 1.0 is even duur en vanaf 1.7 begint die duurder te worden. Ozempic blijft even duur, welke dosis dan ook. Mounjaro maakt met elke dosis een sprong naar boven of onder.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb dit met het maken van dit topic in eerste instantie bewust niet vermeld om te voorkomen dat ik één leverancier zou promoten en het mijn bedoeling was om mijn ervaring met het product te delen.
Maar de naam Wellis is al genoemd inmiddels. De leveringen gaan prima, de support ook en de online omgeving ook.
Ik betaal in principe 249 per maand. Ik heb nu wel een beetje een issue met ze omdat ik ondanks de helft van de normale dosis ( waar ik nu 2 maanden mee doe) nog steeds afval. Ik wil dus eigenlijk naar een kwart van de dosis toe en dat kan ook met een pen waar minder in zit maar die pen zou me alsnog 249 kosten.
Dat vind ik eigenlijk te bizar voor woorden.. maar dat is hun beleid.
Nu zoek ik dus eigenlijk een pen met minder dosis voor minder geld en dan niet via een abonnement maar dat ik het gewoon per pen kan kopen.
Daar ga ik dus de komende tijd naar op zoek.
Je moet hier dus eerst een vragenlijst invullen, en dan krijg je een belletje. En gaan zij dan bepalen of je ozempic krijgt, of iets anders? Of mag je wel gewoon zelf de keuze maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:14 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
https://www.getwellis.com/
Daar heb ik het vandaan.
Intake telefonisch via arts. En op vragen wordt goed en snel gereageerd.
Je krijgt je eigen keuze. Dus wat je bestelt. Wil je ozempic, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je moet hier dus eerst een vragenlijst invullen, en dan krijg je een belletje. En gaan zij dan bepalen of je ozempic krijgt, of iets anders? Of mag je wel gewoon zelf de keuze maken?
Mij hebben ze al laten betalen voordat ik een arts heb gesprokenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:36 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen keuze. Dus wat je bestelt. Wil je ozempic, dan krijg je dat.
Zij kijken of er geen contra indicaties zijn, en of je wel aan de voorwaarden voldoet. Dus dat je nu geen 40 kilo weegt ofzo.
Ik moest ook een lijst met huidige medicatie indienen maar die was kort. En dan bellen ze je om alles door te spreken. Die arts.
Dan betaal je en krijg je het toegestuurd. Per maand. Of welke termijn je instelt .
Je begint laag 0.25 ozempic en dat bouwt maandelijks op. Naar 1 mg.
Ik ben begin september begonnen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mij hebben ze al laten betalen voordat ik een arts heb gesproken. Tja, mijn idee is om het een aantal maanden te doen (max een half jaar), maar het zal wel niet zo heel eenvoudig zijn om ermee te stoppen. Maar om nou jaren lang een extra kostenpost van 250/260 euro per maand te hebben gaat ook weer wat ver. Je kan eventueel per maand zelf bepalen of je stopt of pauzeert, toch? Hoe lang ben jij nu bezig?
En moet je ook echt een foto van jezelf/lichaam maken, en naar de arts sturen? Zoiets dacht ik te lezen.
Thanks! En was je dan misselijk als je iets gegeten had, vanwege snel een vol gevoel? Of de hele dag misselijk in het begin?quote:Op maandag 8 december 2025 09:14 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik ben begin september begonnen.
En het werkt bij mij als een trein. Min 10 kilo nu.
Ik heb geen foto's gemaakt. En dat werd me ook niet gevraagd.
Ja. Je kunt gewoon pauzeren of de boel stopzetten als je dat wil.
Las dat als je stopt, de meesten ongeveer 25% van het verloren gewicht weer aankomen. Dus dat is wel te overzien.
Moet er ook bij zeggen dat ik mijn extra gewicht in de loop van 15 jaar opgebouwd heb, dus als het er af is, en ik kom langzaam weer wat aan, dan doe ik over tien jaar dit nog een keer of zo.![]()
Succes in elk geval! Ik was in het begin wel misselijk. Hoop jij niet.
In het begin vooral smorgensquote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thanks! En was je dan misselijk als je iets gegeten had, vanwege snel een vol gevoel? Of de hele dag misselijk in het begin?
Als je nu al niet de discipline hebt om zonder die rommel af te vallen, dan heb je dat daarna al zeker niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:05 schreef GwaiLow het volgende:
dus dan moet je de discpline weer uit jezelf gaan halen
Jawel, geen zorgenquote:Op maandag 8 december 2025 14:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Als je nu al niet de discipline hebt om zonder die rommel af te vallen, dan heb je dat daarna al zeker niet.
Ja, begrijpelijk inderdaad! We gaan het meemaken.quote:Op maandag 8 december 2025 14:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
In het begin vooral smorgens
Wat vrouwen hebben als ze zwanger zijn, drmk ik
En als je te vet eet
Je ogen willen het eten wel maar na drie happen zit je vol en ga je toch door, dan heel erg misselijk
Wel kun je opeens de hele dag op twee boterhammen de dag door, zonder honger en zonder flauw gevoel 😄
Je denkt er ook gewoon niet meer aan
Wat ik nu nog heb als bijverschijnsel is dat ik het snel koud heb
Maar dat is misschien ook wel logisch als je in de verbrandingsmotor staat en structureel te weinig calorieën binnen krijgt
Als fanatiek sporter zou ik zeker extra eiwitten tot me nemen. Er kan spiermassa verloren gaan. Dat merk ik zelf ook.quote:Op maandag 8 december 2025 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk inderdaad! We gaan het meemaken.
Wel fijn dat je op 2 boterhammen al een hele dag vol zit, en dus ook voldoende energie hebt (?). Ik ben namelijk wel een fanatieke sporter (wedstrijdsport), dus is het wel belangrijk veel energie heb, maar dat gaat wel goed komen.
Heb net het intake gesprek gehad. Ik moest even een briefje schrijven met info dat ik geen relevante medicatie slik. Had het idee dat deze mevrouw gewoon een standaard belscript op las, maar verder prima.
Ja, dat zal ik doen! Extra eitje erbij ^^.quote:Op maandag 8 december 2025 18:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als fanatiek sporter zou ik zeker extra eiwitten tot me nemen. Er kan spiermassa verloren gaan. Dat merk ik zelf ook.
Succes met je traject!
Niet bij iedereen is dat zo hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:49 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt me heel apart. Nu kan ik makkelijk 2 pizza's + pasta bij de Italiaan bestellen en dit ook opeten (maar dit doe ik natuurlijk niet), en straks zit ik na een half bordje rijst, groenten en kip al vol.
Waarom zou je mensen eigenlijk vertellen dat je een hulpmiddel gebruikt? Je kan natuurlijk wel vragen verwachten, maar dan kan je je omgeving toch vertellen dat je extra bewust bent van je voeding / beweging? Daar zou ik het in ieder geval op houden.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:52 schreef sigme het volgende:
@:ondeugend wat fijn dat het bij jou echt werkte!
Krijg je IRL ook van die zure reacties als hierboven staan? Ik hoop dat je het lachend naast je neer kan leggen.
Wel jammer dat er zo een schaamte over hangt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen eigenlijk vertellen dat je een hulpmiddel gebruikt? Je kan natuurlijk wel vragen verwachten, maar dan kan je je omgeving toch vertellen dat je extra bewust bent van je voeding / beweging? Daar zou ik het in ieder geval op houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |