No shit, maar er zullen vast mensen echt croissants verorberen in hun stinknestquote:Op woensdag 3 september 2025 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
maar das op tv, is niet echt he.
Pff, ain't nobody got time for that.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
Also, niet eerst je tanden poetsen en 30min wachten voordat je gaat vreten
lolquote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Goede klacht. Er mag alleen worden geneukt in bed, de rest doe je maar ergens anders
Vooral geen zin. Moet je nadat je wakker bent een half uur wachten om te eten en als je dan gaat eten zit er ook nog een beetje zo'n tandpastasmaak in je mondquote:Op woensdag 3 september 2025 13:55 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Pff, ain't nobody got time for that.
Je zakdoek je vrouw noemenquote:Op woensdag 3 september 2025 17:43 schreef Näsenbar het volgende:
Mijn vrouw en ik gourmetten 1 keer per jaar (op onze trouwdag) in bed.
ahahaha @Hogwarts een zakdoek kan toch niet gourmettenquote:
Zo is het toevallig ook nog eens een keer. Slapen doe je maar op je werk.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Goede klacht. Er mag alleen worden geneukt in bed, de rest doe je maar ergens anders
Dat doen ze tegenwoordig genoeg! En dan nog eens klagen over een burn-out. Wij gingen vroeger op maandagmorgen de mijnen in en kwamen daar vrijdagavond weer uit. Slapen deed je maar in het weekend, Nederland moest draaiende gehouden worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zo is het toevallig ook nog eens een keer. Slapen doe je maar op je werk.
Jij kan niet eten zonder tv?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat wat moeilijk, ik heb geen tv in mijn bed
Nee want hoe moet je nou eten op tv in bed als je geen tv in bed hebt? Dan zit je gewoon in bed te eten, das niks aan. En liggend eten kan wel maar dat is wel lastig, omdat je het dan doorslikt maar dan moet je slokdarm harder duwen want dan ligt je eten gewoon op je slokdarm omdat de zwaartekracht het niet naar beneden laat vallen dus dan ligt het daar maar te liggen en dan neem je nog een hap en dan komt er nieuw eten in je slokdarm en dan duwt het nieuwe eten tegen het oude eten aan en dat net zo lang door totdat je oude eten je maag in geduwt isquote:
Ahaha nee hihihi 😆😆quote:Op woensdag 3 september 2025 17:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
ahahaha @:hogwarts een zakdoek kan toch niet gourmetten
Nee, een natte croissant, da's lekker!quote:Op woensdag 3 september 2025 21:19 schreef Aberkullie het volgende:
Sowieso ontbijten welke psychopaat krijgt er nou om 08.00 uur in de ochtend een droge croissant door zijn strot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |