Hoe meer unieke clubs hoe beter, zeker. Wat mij betreft mag RBC ook weer terugkomen als ze nog 2x weten te promoveren. Nee, het is geen superspannende club maar ik heb dat 10x liever dan naar Jong Utrecht of Jong AZ kijken.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef Wotte het volgende:
Linksom of rechtsom was het doodzonde voor het Nederlandse voetbal dat Vitesse verdween.
Die hebben hiermee toch geen ongelijk?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wel chanant al die juridische experts die meenden dat ze maar 1% kans hadden![]()
Eens. Maar tot die tijd alles eraan doen 20 teams / 38 wedstrijden te houden.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe meer unieke clubs hoe beter, zeker. Wat mij betreft mag RBC ook weer terugkomen als ze nog 2x weten te promoveren. Nee, het is geen superspannende club maar ik heb dat 10x liever dan naar Jong Utrecht of Jong AZ kijken.
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Vitesse zal er ook dit seizoen niet in slagen zijn papieren op orde te hebben of afspraken na te komen wat al heel snel zal resulteren in strafpunten. Ik blijft het bovendien bizar vinden dat velen nog altijd de fout bij de KNVB leggen. Dat die ene laatste rechter van mening is dat Vitesse niet heeft misleid wil nog niet zeggen dat al zijn voorgangers ongelijk hebben. Ik ben letterlijk van mening dat hier een vies spelletje heeft plaatsgevonden, dat de rechter beter gezegd flink onder druk is gezet.
Misschien was het weer zo'n kwakzalver die heel leuk praat over stokken achter deuren en zaken wettig en overtuigend bewezen vindt terwijl ze het halve dossier niet gelezen heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:39 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
En daar zit hem nu net het hele probleem, zo ook mijn aversie voor deze uitspraak in. Want als eerst 100 rechters aangeven dat je geen recht hebt op een licentie en alleen de allerlaatste rechter wel, dan krijgt die ene nog gelijk ook. Is dit een democratie?
Wie zijn die experts dan allemaal? Over het algemeen heeft iedereen elkaar maar nagepraat. Maar echt veel verstand van zaken? Dat vraag ik me af.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Die hebben hiermee toch geen ongelijk?
Ach, Ronald.
Niet voor het hele seizoen hoop ik want dat einde gaan we vrees ik niet meemakenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
4 seizoenskaarten aangevraagd, yolo
Ja, want het is alleen eerlijk als de uitspraak jou bevalt. We leven in een rechtsstaat. Dat betekent dus dat beroep tegen een uitspraak van een rechter mogelijk is. Het is niet zo dat die altijd dezelfde uitspraak doet, anders zou het ook vrij zinloos zijn. De KNVB had gewoon een heel zwak betoog, de uitspraak verbaasde mij dan ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
Rechtspraak in Nederland is gewoon procederen totdat een rechter je gelijk geeft
Zeker eens, voor het voetbal een zegen dit. Maar ergens ook wel een beetje moeite mee dat je fout op fout op fout stapelt en er toch mee weg kan komen (voorlopig).quote:Op woensdag 3 september 2025 15:36 schreef Wotte het volgende:
Linksom of rechtsom was het doodzonde voor het Nederlandse voetbal dat Vitesse verdween.
Wat jeugdspelers en wat transfervrij spul oppikken dan, waarschijnlijk. Valt dit seizoen toch niks meer te winnen sportief dus wat maakt het uit.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hebben ze nog wel spelers op dit moment
dacht de meeste toch al vertrokken waren
Die clubs moeten uit buitenlandse handen proberen te blijven. Denk dat het over het algemeen gezonder is voor de club als wat lokale ondernemers de schouders er onder zetten.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker eens, voor het voetbal een zegen dit. Maar ergens ook wel een beetje moeite mee dat je fout op fout op fout stapelt en er toch mee weg kan komen (voorlopig).
Of ze fout op fout gestapeld hebben betwist het hof dus. Daarbij hebben ze 57 punten aftrek gekregen en is door deze shit iedereen en zijn moeder vertrokken, gratis. Ze zijn nergens mee weggekomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker eens, voor het voetbal een zegen dit. Maar ergens ook wel een beetje moeite mee dat je fout op fout op fout stapelt en er toch mee weg kan komen (voorlopig).
Goed weggekomen dan, voorlopig. Totaal geen medelijden mee. Genoeg argumenten aan te halen die de proflicentie in gevaar brengt. Het is nog maar de vraag of dit stand houdt.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Of ze gooit op fout gestapeld hebben betwist het hof dus. Daarbij hebben ze 57 punten aftrek gekregen en is door deze shit iedereen en zijn moeder vertrokken, gratis. Ze zijn nergens mee weggekomen.
In elk ander voetballand waren ze natuurlijk al lang een of meerdere divisies teruggezet. Dat dit hier niet kan is ook wel een reddingsboei, want nu kunnen ze gewoon weer op het tweede niveau verder gaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Of ze gooit op fout gestapeld hebben betwist het hof dus. Daarbij hebben ze 57 punten aftrek gekregen en is door deze shit iedereen en zijn moeder vertrokken, gratis. Ze zijn nergens mee weggekomen.
Juist geen zege voor het voetbal, belazer de boel maar je wordt er toch nooit uitgegooidquote:Op woensdag 3 september 2025 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat de KNVB na 20 jaar nog steeds geen doorstroom heeft geregeld is Vitesse niet aan te rekenen hč..quote:Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk ander voetballand waren ze natuurlijk al lang een of meerdere divisies teruggezet. Dat dit hier niet kan is ook wel een reddingsboei, want nu kunnen ze gewoon weer op het tweede niveau verder gaan.
Nee, daarom zeg ik ook dat het in dit geval een reddingsboei is die je in andere landen waarschijnlijk niet had gehad.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat de KNVB na 20 jaar nog steeds geen doorstroom heeft geregeld is Vitesse niet aan te rekenen hč..
Rangers en Fiorentinaquote:Op woensdag 3 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook dat het in dit geval een reddingsboei is die je in andere landen waarschijnlijk niet had gehad.
Klopt, maar dan was de straf dus ook niet zo zwaar. Van een degradatie kun je herstellen. Van het intrekken van een licentie zo goed als niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik ook dat het in dit geval een reddingsboei is die je in andere landen waarschijnlijk niet had gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |