Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toch was het misschien beter geweest om de schijn van belangenverstrengeling bij voorbaat te vermijden door iemand anders aan te stellen. Je weet gewoon dat mensen hier weer een haakje gaan zien.
Wist je dat een van de rechter uit Nijmegen kwam?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar wel vreemd dat er iemand bij is met indirecte band met Vitesse
Maar misschien een leuk affiche voor de beker als Vitesse NEC loot
Nee dat wist ik niet, lolquote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat een van de rechter uit Nijmegen kwam?
Het is onhandig, maar vergeet niet dat het op korte termijn is gebeurt. En dat het niet 1 maar drie rechters zijn die tot overeenkomst zijn gekomen. Er zijn trouwens ook adviezen uitgebracht aan knvb om de licentie niet in te trekken.quote:
Ik vind dat KNVB moet bepalen welke clubs meedoen en welke niet. Ik vind dat de KNVB de regels daarvoor glashelder moet opstellen zodat geen enkele rechter hier ooit enigszins aan kan tornen. Hier is de KNVB duidelijk in gebreke gebleken en dat is jammer.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Weer iemand die de rechtspraak in twijfel trekt zonder ook maar bij benadering te weten waar het nu eigenlijk over ging en waarom de rechter tot dit oordeel gekomen is. Wat wonen we toch langzamerhand in een vermoeiend land.
Waarom gaat iedereen er maar vanuit dat wat de KNVB beweert zonder meer klopt? Vitesse krijgt een puntenstraf en iedereen denkt: weer een misstand, wat een puinhoop! Maar was die sanctie wel terecht? Daarover bestaat twijfel. En als een deel van die sancties niet terecht is, is er dan wel een patroon waar de KNVB zo gretig over spreekt. En waarom moest het allemaal zo razendsnel deze zomer? Waarom een club die je eigenlijk wil opheffen als KNVB maar 1 week de tijd geven voor een hoger beroep?
Gezien de gretigheid waarmee types zoals jij Vitesse graag kapot ziet gaan is het juist van belang dat we in een rechtsstaat leven.
Terwijl je ook kan stellen: als Vitesse uiteindelijk gewonnen had: misschien was die straf dan niet terecht.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat KNVB moet bepalen welke clubs meedoen en welke niet. Ik vind dat de KNVB de regels daarvoor glashelder moet opstellen zodat geen enkele rechter hier ooit enigszins aan kan tornen. Hier is de KNVB duidelijk in gebreke gebleken en dat is jammer.
Hopelijk wordt dit juridische twintig keer onder de loep genomen, wordt alles juridisch keihard dichtgetimmerd en wordt Vitesse bij een volgende misstap er dan toch eindelijk wel echt uit geknikkerd.
Alles doet vermoeden dat als Vitesse dit hoger beroep niet had gewonnen, ze dat in cassatie wel hadden. Dit soort grapjes moet je als KNVB zijnde altijd voor zijn. Dus leer hiervan en maakt dit soort juridische fouten nooit meer.
Door de KNVB transfervrij verklaard en naar Noorwegen vertrokken. Doei kapitaal van jaren opleiden!quote:Op donderdag 4 september 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar wel een aardige keeper. Waar is die heen?
Is wel een interessante businesscase voor een jurist. Of eigenlijk meerdere. Vitesse mag wel eens na gaan denken over een schadevergoeding voor alle vertrokken spelers.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Door de KNVB transfervrij verklaard en naar Noorwegen vertrokken. Doei kapitaal van jaren opleiden!
dit is niet geheel juist.quote:Op vrijdag 5 september 2025 06:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Door de KNVB transfervrij verklaard en naar Noorwegen vertrokken. Doei kapitaal van jaren opleiden!
He Nober kijk eens dom? Ja, ho maar.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetballers kunnen op huurbasis bij andere clubs voetballen zoals Kovar bij PSV en Rashford bij Barcelona.
[..]
De togadriehoek strikes again.
Naast dat het een compleet debiel idee is van een seniel is de transfermarkt dicht.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
Wat is dit voor een rare redenering? We leven in een rechtsstaat. Als jij je zin krijgt dan kun je dus nooit een conflict aanvechten, want de organisatie waar het om gaat die heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind dat KNVB moet bepalen welke clubs meedoen en welke niet. Ik vind dat de KNVB de regels daarvoor glashelder moet opstellen zodat geen enkele rechter hier ooit enigszins aan kan tornen. Hier is de KNVB duidelijk in gebreke gebleken en dat is jammer.
Hopelijk wordt dit juridische twintig keer onder de loep genomen, wordt alles juridisch keihard dichtgetimmerd en wordt Vitesse bij een volgende misstap er dan toch eindelijk wel echt uit geknikkerd.
Alles doet vermoeden dat als Vitesse dit hoger beroep niet had gewonnen, ze dat in cassatie wel hadden. Dit soort grapjes moet je als KNVB zijnde altijd voor zijn. Dus leer hiervan en maakt dit soort juridische fouten nooit meer.
Maar de KNVB heeft Vitesse wel in deze situatie gebracht door hun aantoonbaar onzorgvuldige handelen (niet mijn woorden).quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is niet geheel juist.
Het intrekken van de prof licentie was geen reden voor ontbinding contract. Vitesse heeft echter uit menselijkheid besloten spelers niet aan hun contract te houden. De KNVB kan (denk ik) juridisch zeggen:"dat had van ons niet gehoeven".
Ben jij vroeger ook ritueel misbruikt door Jaap van Dissel?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Toen de media maar bleef herhalen dat het een 133 jaar oude club is (zie 33) , wist ik dat het een energieharvesting ritueel was en Vitesse helemaal nergens heem ging (BNW analyse) . .
Probeerde mij mentaal te verkrachten, door middel van gaslighting en manupilatie, maar had het al snel doorquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij vroeger ook ritueel misbruikt door Jaap van Dissel?
mag een coach ook?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
Daar betaal je de huur nog niet eens van.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:40 schreef Arnhemunited het volgende:
10.000 seizoenskaarten verkocht en meer dan 21.000 euro opgehaald voor supporters die geen seizoenskaart kunnen betalen
Hebben ze ook nog geld liggen voor een elftal of dat niet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:40 schreef Arnhemunited het volgende:
10.000 seizoenskaarten verkocht en meer dan 21.000 euro opgehaald voor supporters die geen seizoenskaart kunnen betalen
Alsof dat je enige inkomsten zijn nu.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar betaal je de huur nog niet eens van.
Wat contractloze spelers + jeugd + Büttner en het moet lukken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog geld liggen voor een elftal of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |