We mogen dus nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
Veel plezier aan onze ajax makkers die naar Marseille gaan, ik hoop dat jullie met duizenden tegelijkertijd zoals altijd op de vlucht slaan warm ontvangen worden
Dweilen met de kraan openquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
Iemand weer ontsnapt aan zijn begeleider...
Is goed vriendquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik classificeer deze onder 'jammer', had mooi geweest om iedereen op de vlucht te zien slaan
Je zou eens in feedback moeten kijken. Als je vriend iets van eigenwaarde heeft zie je hem nooit meer terugquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je zou eens in feedback moeten kijken. Als je vriend iets van eigenwaarde heeft zie je hem nooit meer terug
Let's have a Kikiquote:
Als je geld steelt van de Staat ben je aan de beurt, he.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet heel slim, maar als het over een ton gaat wel wat overdreven van FIOD & co.
hopelijk een succesvol blok maar waaschijnlijk zeg ik dit tegen beter weten in.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:46 schreef manny het volgende:
Dus. Een aardige serie die er op ons afkomt. Lastig inschatten, maar ik vrees al voor PEC, en dat is nou niet bepaald de lastigste uit het rijtje...
Dit gaan 9 hilarische wedstrijden worden voordat Sjon eruit gaat.quote:Op donderdag 11 september 2025 05:46 schreef manny het volgende:
Dus. Een aardige serie die er op ons afkomt. Lastig inschatten, maar ik vrees al voor PEC, en dat is nou niet bepaald de lastigste uit het rijtje...
Eind oktober vind ik nog positief benaderd.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit gaan 9 hilarische wedstrijden worden voordat Sjon eruit gaat.
prachtig. Warme clubquote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Sjakie
Bekijk deze YouTube-video
Goud! Sjaakgodquote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Sjakie
Bekijk deze YouTube-video
Kroes gaat eerder dan Sjon.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:26 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit gaan 9 hilarische wedstrijden worden voordat Sjon eruit gaat.
Je kunt absoluut beter prikkie prikkie doen dan een foutieve aangifte indienen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je geld steelt van de Staat ben je aan de beurt, he.
Dat is bijkans heiligschennis als je het vergelijkt met zwaardere delicten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |