Ik denk wel dat dit boven de pet van Sjonnie gaat..quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het ook niet verkeerd. Je moet ze constant positie laten wisselen Gloukh, Moro en Godts e.d.
Graag Baas inschuiven als extra middenvelder in balbezitquote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het ook niet verkeerd. Je moet ze constant positie laten wisselen Gloukh, Moro en Godts e.d.
quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit boven de pet van Sjonnie gaat..
Geen salarisruimte voor. Wijndal had echt eerst moeten vertrekkenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:17 schreef Simmertje het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat er geen linksback is aangetrokken. Ik word echt doodongelukkig van Wijndal.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De beste Ajax-spitsen waren niet 100. Moordenaars, Kannibalen, Scharengooiers
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2025 10:40 schreef Tjacka het volgende:
167 euro voor ppt CL
valt nog mee
alleen jammer dat je betaald voor 4 nederlagen
Contract tot 30 jun. 2027, mijn god.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Geen salarisruimte voor. Wijndal had echt eerst moeten vertrekken
Ja echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Contract tot 30 jun. 2027, mijn god.
"Je moet proberen simpel te voetballen als je het simpel wil houden. Dan ga je moeilijke zaken gewoon simpel uitvoeren. Als hij loopt dan, loop jij zo en dan pakt hij de zone over en kom je vervolgens weer op de contrazijde in de halfspace. Zoals bij Liverpool. "quote:Op woensdag 3 september 2025 10:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit boven de pet van Sjonnie gaat..
Dit is echt al veel te lastig voor domme Sjon.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
"Je moet proberen simpel te voetballen als je het simpel wil houden. Dan ga je moeilijke zaken gewoon simpel uitvoeren. Als hij loopt dan, loop jij zo en dan pakt hij de zone over en kom je vervolgens weer op de contrazijde in de halfspace. Zoals bij Liverpool. "
Hadden we nog een doorverkooppercentage?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef William_Papadin het volgende:
‘Ajax-miskoop’ Georges Mikautadze voor 31 miljoen euro naar Villarreal
Hebben we het dus toch verkeerd gezien met Mikautadze
En ook met Brobbey, let maar op.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef William_Papadin het volgende:
‘Ajax-miskoop’ Georges Mikautadze voor 31 miljoen euro naar Villarreal
Hebben we het dus toch verkeerd gezien met Mikautadze
Ik sluit ook zeker niet uit dat Brobbey de komende jaren goed gaat spelen. Maar bij Ajax was het voor hem wel klaar. Die jongen was toe aan een nieuwe omgeving. zowel privé als qua voetbal. Voor de reputatie van Ajax is het ook alleen maar goed als hij veel gaat scoren. Ik gun het hem ook van harte.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ook met Brobbey, let maar op.
Sorry @:Black-Death
De Engelse competitie past denk ik veel beter bij Brobbey, kick and rush en veel fysieke strijd. Zijn snelheid (van handelen) is wel een twijfelpunt maar hopelijk gaat hij slagen om alsnog over 1-3 jaar de spits van Oranje te worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik sluit ook zeker niet uit dat Brobbey de komende jaren goed gaat spelen. Maar bij Ajax was het voor hem wel klaar. Die jongen was toe aan een nieuwe omgeving. zowel privé als qua voetbal. Voor de reputatie van Ajax is het ook alleen maar goed als hij veel gaat scoren. Ik gun het hem ook van harte.
Kick and rush, kijk je weleens de PL of was de laatste keer 1975?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Engelse competitie past denk ik veel beter bij Brobbey, kick and rush en veel fysieke strijd. Zijn snelheid (van handelen) is wel een twijfelpunt maar hopelijk gaat hij slagen om alsnog over 1-3 jaar de spits van Oranje te worden.
Je snapt vast wat ik bedoel, het Engelse voetbal is gewoon een stuk anders dan onze competitie.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kick and rush, kijk je weleens de PL of was de laatste keer 1975?
Vooral een stuk sneller.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je snapt vast wat ik bedoel, het Engelse voetbal is gewoon een stuk anders dan onze competitie.
Als je schakelt tussen eredivisie en premier league lijkt het soms wel een compleet andere sport.quote:
Wat is jouw definitie van kick and rush, dan?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je snapt vast wat ik bedoel, het Engelse voetbal is gewoon een stuk anders dan onze competitie.
Het "oude" typisch Engelse voetbal met lange halen waarbij het middenveld wordt overgeslagen om zodoende vanuit de voorhoede het balbezit op de helft van de tegenstander op te eisen cq deze onder druk te zetten. Maar dat is blijkbaar achterhaalt, al heb ik het nog niet zo lang geleden toch ook nog wel echt gezien bij ploegen uit de lagere divisies in Engeland (Tranmere Rovers).quote:Op woensdag 3 september 2025 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kick and rush, dan?
Ik vrees vooral dat conditioneel een probleem word, als je tank elke keer na 55 minuten leeg is in de Eredivisie dan vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Engelse competitie past denk ik veel beter bij Brobbey, kick and rush en veel fysieke strijd. Zijn snelheid (van handelen) is wel een twijfelpunt maar hopelijk gaat hij slagen om alsnog over 1-3 jaar de spits van Oranje te worden.
PL kick and rushquote:Op woensdag 3 september 2025 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja nee klopt, Liverpool onder Slot en Manchester City onder Pep staan wereldwijd bekend om de lange halen naar voren en het overslaan van het middenveldquote:Op woensdag 3 september 2025 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het "oude" typisch Engelse voetbal met lange halen waarbij het middenveld wordt overgeslagen om zodoende vanuit de voorhoede het balbezit op de helft van de tegenstander op te eisen cq deze onder druk te zetten. Maar dat is blijkbaar achterhaalt, al heb ik het nog niet zo lang geleden toch ook nog wel echt gezien bij ploegen uit de lagere divisies in Engeland (Tranmere Rovers).
Kun je ook lezen wat ik schrijf?quote:Op woensdag 3 september 2025 16:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja nee klopt, Liverpool onder Slot en Manchester City onder Pep staan wereldwijd bekend om de lange halen naar voren en het overslaan van het middenveld [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |