Inderdaad, maar het grootste verschil zit mijns inzienstochi in de intimiteit. Wide awake klinkt toch intiemer, persoonlijker dan digital ash.., welke toch weer verrassender is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:26 schreef menjo het volgende:
Ik heb ze nu allebei een keer of wat beluisterd en ik vind ze beiden even mooi... ergens zag ik al een opmerking dat Wide awake voor de dag en Digital ash voor de nacht is, en daar kon ik het wel in vinden. Iig al 2 mooie platen voor dit jaar.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Die hebben mij op plaat nog niet kunnen overtuigen.
Jammer, je had toch moeten gaan. Erg sorry voor je. Daarom heb ik getwijfeld of ik het volgende zou vertellen. (wat niet weet wat niet deert namelijk).quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:45 schreef peaceman het volgende:
ik hoor nu naar tivoli te zijn....maar ja...ik ben thuis..snik snik....
Daar word ik idd niet vrolijker van......want ik wilde supergraag!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:33 schreef merry77 het volgende:
[..]
Jammer, je had toch moeten gaan. Erg sorry voor je. Daarom heb ik getwijfeld of ik het volgende zou vertellen. (wat niet weet wat niet deert namelijk).
Ze hadden een computer storing en hun gastenlijst was in de war.
Tevens verkochten ze nog zeker wat kaartjes aan de kassa.
Er stond wel uitverkocht, maar toen ik nog even op Jenny (van Rilo Kiley) aan het wachten was na hun act zag ik toch een aantal mensen voor de kassa staan die nog een kaartje konden kopen.
(zeker 5 ofzo van kwart over 9 tot kweart voor 10).
Nee, de setlist heb ik niet bijgehouden. Ik weet alleen dat hij veel nummers van "I'm Wide Awake.." speelde, "Digital Ash..." in het geheel links liet liggen en er té weinig nummers van "Lifted..." voorbij kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef pfaf het volgende:
Dat is inderdaad jammer DD..
Weet je de setlist nog een beetje? ( bijgehoude?)
Zeker te weinig van Lifted... Ik heb er alsnog wel van genoten, maar eigenlijk was Rilo Kiley voor mij de grote verrassing van de avond.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, de setlist heb ik niet bijgehouden. Ik weet alleen dat hij veel nummers van "I'm Wide Awake.." speelde, "Digital Ash..." in het geheel links liet liggen en er té weinig nummers van "Lifted..." voorbij kwamen.
Dat was mij ook al opgevallen inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Niemand die 99 Luftballons hoort in nummer 7 op Digital Ash?
Dat hoop ik niet....maar ja vorige keer zou ik een kaartje overnemen van iemand (het was toen inmiddels uitverkocht) en toen heeft ze het toch aan een ander verkocht voor minder geldquote:Op zondag 8 mei 2005 14:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Leuk hoor, dat worden dan zeker de liedjes van Digital Ash..." ?
Die kans is nogal groot aangezien hij "I'm Wide Awake.." eerder dit jaar in Tivoli al heeft gedaan.quote:
Ach misschien is dat ook wel een groeiplaat en hij zal vast ook wel wat ander werk spelen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die kans is nogal groot aangezien hij "I'm Wide Awake.." eerder dit jaar in Tivoli al heeft gedaan.
Ga je ook naar het concert dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Bright Eyes, Bright Eyes...kwam die naam vaak tegen maar op de een of andere manier nooit een album geluisterd.
Maar nu wel. I'm Wide Awake om precies te zijn. En vanaf het eerste nummer tot het slotnummer heeft dat rare mannetje met z'n krakende stem volop mijn aandacht.
Bright Eyes is tof en dat wil ik maar even gezegd hebben.
Ik heb net past ontdekt dat er een concert is en de cd heb ik ook pas gisteren ontdekt, dus ik vind het te vroeg om daar nu al mededelingen over te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |