En ze is luiquote:Op woensdag 3 september 2025 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft verteld dat ze niet weg kan van het park waar ze wonen want: geen elektrische bakfiets, geen bushalte, buiten de bebouwde kom en het waait ook altijd. Ze kan alleen weg wanneer haar verloofde (waag het niet hem haar man te noemen zolang ze dat zelf ook niet kan) thuis is want dan kunnen ze met de auto.
Sanneke lijkt enkel in problemen te kunnen denken en zoekt het probleem nooit bij zichzelf. Alles is oneerlijk en iedereen is tegen haar. Ze opent graag tikkies zodat anderen haar geld geven en haar inkomen komt uit linkjes die ze deelt zodat anderen daar op gaan klikken.
Ze heeft autisme en dat is haar identiteit.
Of 3 inloopkastenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zeker niet. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dan maar kleedkamers maken voor de kinderen😂
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Mijn hemel, dbm heeft het maar druk met het verweer over waarom ze niet kan afvallen 🙃 En op threads een reactie op iemand, “Als je het te druk hebt word gezond koken lastiger en heb je minder tijd om goed te bewegen.” 🧐🤨🧐🤨
Vragen, zo veel vragen 🙂↕
Tsja met de woningnood van tegenwoordig is er niet veel keus.naar haar ouders terug met 3 kids is ook niet de beste oplossing denk ikquote:Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Precies datquote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.
En zij beweert maar 1800kcal te eten, geloof er niks van.
Staat mij bij dat ze 2100 moest eten voor calorie tekort... ik dacht toen nog 🤔 is ze een actieve man dan?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij zou meer dan genoeg tijd moeten hebben om te koken.
En zij beweert maar 1800kcal te eten, geloof er niks van.
Sjaak Afhaak🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 15:44 schreef Maremare het volgende:
[..]
Denk dat ze voor die wedstrijd een Sjaak Afhaak gaat doen hoor. Misschien maar beter ook, kan ze zichzelf ook niet voor schut zetten in dat clownspak.
Echt heel lelijk. Zowel in huis als met kleding heeft ze weinig smaak.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die sjaaltjes van Kim de laatste tijd om haar nek, geen gezicht 🫣
Ze weet vast niet dat er ook zoiets is als openbaar vervoer, zeker midden in de stad best handig!quote:Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft de touringcar afbesteld want ze weet niet of die Amsterdam wel in kan.
De uitgeverij zit aan het Museumplein.
Ze weet niet dat daar verschillende wereldberoemde musea zitten, die duizenden bezoekers trekken?
En dat die niet allemaal lopend daar heen gaan, maar dat er busladingen tegelijk afgeleverd worden?
Ze had eerder toch ook al hele bevolkingsgroepen op de barricades gekregen met haar roti ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:15 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
De gemiddelde Japanner cringet al op de Nederlandse sushi. Heel benieuwd wat Japan van deze variant vindt 🤣
Ze kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:31 schreef Lovelii2026 het volgende:
Bizar dat mb in de boerderie gaat en kan blijven. Snap niet waarom je dat zou willen
Het leek wat op zo'n babboe, maar die waren toch onveilig omdat ze konden scheuren? Dan zou ik m ook tweedehands te koop zettenquote:Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee wat voor merk en type het is, ik heb geen verstand van bakfietsen. Ze wilde een elektrische dus ik ga er vanuit dat deze dat is.
Geen idee wat de woonsituatie van haar ouders is maar ik kan me goed voorstellen dat ze dat zelf ook niet wil.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja met de woningnood van tegenwoordig is er niet veel keus.naar haar ouders terug met 3 kids is ook niet de beste oplossing denk ik
Geen idee, ik heb er echt geen verstand van.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:42 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Het leek wat op zo'n babboe, maar die waren toch onveilig omdat ze konden scheuren? Dan zou ik m ook tweedehands te koop zetten.
Ja het contrast is heel groot.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Vind de story waarin Jacqueline aangeeft dat ze één boekje mee heeft genomen ergens ook sneu.
Dan stel ik me Michelle voor in die boerderij vol met spullen.
En het zal vast een bewust keuze zijn om één boekje mee te nemen en op een vakantiepark te gaan zitten. Maar het contrast is zo groot met alles wat ze hadden
Ik zal echt nooit begrijpen waarom zij dit soort foto’s plaatst.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Johanna38 het volgende:
Agossie, die benen van PascalvdHaas.❤️🩹
Muur eruit, de kamers waren niet heel groot vond ikquote:Op woensdag 3 september 2025 19:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
3 lege kamers ook, zonde van de ruimte boven
De invloeden van pa Walk gok ik 🤐quote:Op woensdag 3 september 2025 19:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat niet willen? Als ze het kan betalen, waarom niet? Ja, het is groot maar ik kan me goed voorstellen dat het een fijne plek voor haar is. Ze moet toch ergens wonen en wie weet gaat het huis alsnog in de verkoop als ze wat tot rust is gekomen.
En het is nou ook niet zo dat hier jaren aan herinneringen liggen waardoor je er misschien weg zou willen.
Liever dit dan de vele verhuizingen van J en haar kinderen.
Daar tegenover staat dat ik me ook heel goed kan voorstellen dat ze er alle drie wel hadden willen blijven wonen. Maar dat is ze niet gelukt. Er zal een reden zijn dat M er blijft. Het lijkt een heerlijke plek.
Ze zullen de boel vast goed regelen.
Dat zou zomaar kunnen. In dat geval: mooi dat het kan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De invloeden van pa Walk gok ik 🤐
Ik vind dat echt een beetje eng om te zienquote:Op woensdag 3 september 2025 20:35 schreef Johanna38 het volgende:
Agossie, die benen van PascalvdHaas.❤️🩹
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |