abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218668035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat je voor die verzekering een bepaald soort slot moet hebben? (Die best prijzig zijn) anders is ie niet verzekerd tegen diefstal
En dat een verzekering geld kost.
pi_218668051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vind ik niet zo raar. Er zijn veel mensen die na een scheiding tijdelijk op een vakantiepark verblijven.
Het is niet raar, maar ik bedenk me gewoon even hoe dat voor die jongens geweest is. Papa en mama uit elkaar, met zn allen in stacaravans op elkaars lip met de nieuwe vlammen van mama. Dan krijg je een mooi groot huis met eigen kamer bij mama met voetbalveldje en weet ik veel wat. En als dat goed en wel klaar is gaat mama weer uit elkaar met haar vlammen en zit je op een vakantiepark.
pi_218668104
Creepy dat een volger iets spot op een markt, denkt ‘oh, wat leuk voor jet’ en het dan koopt en opstuurt. (Wel met toestemming blijkbaar, maar vind dat toch vreemd)
pi_218668110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zit schrijft ze idd, vond t een beetje gek, want die kinderen moeten toch ook gewoon naar school? Waar woont ze nu dan als ze niet in zo'n huisje zit?
Misschien hebben ze vanwege de situatie thuis wel buitengewoon / bijzonder verlof toegekend gekregen. Kan me voorstellen dat die jongens een hoop te verwerken hebben met alle gebeurtenissen en veranderingen de laatste jaren. Fijn dat ze dan even met z'n vieren rust kunnen nemen.
pi_218668126
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Maremare het volgende:

[..]
Misschien hebben ze vanwege de situatie thuis wel buitengewoon / bijzonder verlof toegekend gekregen. Kan me voorstellen dat die jongens een hoop te verwerken hebben met alle gebeurtenissen en veranderingen de laatste jaren. Fijn dat ze dan even met z'n vieren rust kunnen nemen.
Dat zou kunnen idd. Ik hoop dat de kinderen ook echt vinden en krijgen. 2x in vrij korte tijd zoiets meemaken. 3x moeten verhuizen.
pi_218668134
Jvp lijkt op een centerparcs te zitten. Hopelijk geeft dat de jongens ook ergens een fijn gevoel.
pi_218668167
Jvp noemt het vakantiepark nu ‘thuis’ dus denk echt dat ze hier voorlopig even verblijft ipv een paar dagen er tussenuit.
pi_218668214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Creepy dat een volger iets spot op een markt, denkt ‘oh, wat leuk voor jet’ en het dan koopt en opstuurt. (Wel met toestemming blijkbaar, maar vind dat toch vreemd)
misschien een stille hint van de volger dat AM ook eens wat tijd apart moet besteden aan Jet .

(maar in de basis ben ik het wel met je eens, die volger is dan blijkbaar zo druk bezig met het gezin Geerts dat ze er zelfs in de winkel aan moet denken)
pi_218668240
AM heeft de touringcar afbesteld want ze weet niet of die Amsterdam wel in kan.
De uitgeverij zit aan het Museumplein.

Ze weet niet dat daar verschillende wereldberoemde musea zitten, die duizenden bezoekers trekken?
En dat die niet allemaal lopend daar heen gaan, maar dat er busladingen tegelijk afgeleverd worden?
pi_218668297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat is best creepy ja.

Overigens lijkt het mij ook handig dat ze met de meiden naar de opticien gaat om die brillen goed te zetten.
pi_218668316
Die afzakkende brillen bij de tweeling is net zoiets als na elke stap het aan de onderbroeken trekken van de jonsgte 2.
pi_218668318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:13 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het is niet raar, maar ik bedenk me gewoon even hoe dat voor die jongens geweest is. Papa en mama uit elkaar, met zn allen in stacaravans op elkaars lip met de nieuwe vlammen van mama. Dan krijg je een mooi groot huis met eigen kamer bij mama met voetbalveldje en weet ik veel wat. En als dat goed en wel klaar is gaat mama weer uit elkaar met haar vlammen en zit je op een vakantiepark.
Je vergeet nog dat huurhuis waar ze ook even (nouja amper) in gezeten hebben. Nog een overgang erbij
pi_218668352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze weet niet dat daar verschillende wereldberoemde musea zitten, die duizenden bezoekers trekken?
En dat die niet allemaal lopend daar heen gaan, maar dat er busladingen tegelijk afgeleverd worden?
🫣 dat mens is echt zo wereldvreemd. En als je het dan niet weet, vraag het dan aan het touringcar bedrijf, die heeft er vast ervaring mee
pi_218668440
Kwarrelellen krijgt vaak DMs dat mensen vinden dat ze zoveel energie heeft als projector, dat ze in alignment zit, maar dat ze dat niet altijd is en dat ze nog regelmatig vecht tegen haar design.

Ik word oud..
pi_218668500
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Je vergeet nog dat huurhuis waar ze ook even (nouja amper) in gezeten hebben. Nog een overgang erbij
Ow ja
pi_218668514
quote:

[..]
En hebben ze ook niet een tijdje met z'n allen in het eerdere koophuis van K en M gewoond?
pi_218668523
DBM zegt ‘dat ze haar reet er af sport (helaas niet letterlijk)’

Gelooft ze dat zelf? Is dénken aan sporten ook al sporten?
pi_218668554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

Een wat???? Touringcar...ho wacht even, waar gaat dit over🤣. Waar moet ze een touringcar voor hebben in hartje Amsterdam?
pi_218668590
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze manifesteert zichzelf in gedachten naar de sportschool. Of ze heeft 's nachts echt heel levendige dromen. 😂
pi_218668592
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

Haar sim poppetje is naar de gym geweest 👌👍
pi_218668606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Een wat???? Touringcar...ho wacht even, waar gaat dit over🤣. Waar moet ze een touringcar voor hebben in hartje Amsterdam?
Voor haar boekpresentatie. Dan rijdt ze met alle jaknikkers/likkers die bij hebben gedragen aan haar fröbelwerk naar de uitgeverij.
pi_218668617
AM heeft een touringcar nodig voor alle meeschrijvers van haar boek en haar grote gezin. Om in Amsterdam te komen, want daar is de presentatie van haar boek. Al die mensen kunnen zelf prima naar Amsterdam zou je denken, of doe eens gek, je zoekt iets dichterbij huis. Maar ze is nu een best seller auteur, dus daar hoort een locatie op stand bij denk ik.
pi_218668658
quote:

[..]
En daarvoor ook nog dat gemeubileerde huurhuis.
Gemeubileerd huurhuis, nieuwbouw huurhuis, huis van K en M, de trailers/caravans, boerderij en nu hier. En dat is een tijdsbestek van drie jaar.
pi_218668663
Is zo'n blikje energy drink nou een goed idee i.c.m. met een hart dat af en toe op hol slaat en waarvoor je naar de huisartsenpost gaat?
pi_218668674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En daarvoor ook nog dat gemeubileerde huurhuis.
Ochjeetje dat ook nog ja. Met dat vooroorlogse interieur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')