Zet een review op Trust Pilot. Dit is waardeloos.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Rugdopey het volgende:
zoals julie allemaal weten heb ik nu een paar maanden een dochtertje met mn meissie en wij hadden 2 maanden terug een foto shoot gedaan. lang moeten wachten op het resultaat en man man wat een gedrochten die fotos. super overbelicht het lijkt wel alsof de bom van herochina is afgegaan naast de lens. alles super bleek en de ogen van het kind helemaal leeg en zonder ziel. we hadden ook een foto van ons drie en we lijken wel albinos niet normaal. mooi 700 eypo voor neergeteld nou nooit meer!!
Ik las kotszak...die had ik overigens wel nodig toen ik de foto zag.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ik kan wel fotograaf aanbevelen.
Kötzak Hündulūl
[ afbeelding ]
Ze bekijken zichzelf vanuit de hemel, wat lieeeehieeef.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
Kötzak Hündulūl
[ afbeelding ]
Victim blamingquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
En je vraagt niet eerst naar een portfolio, website en of zoekt op reviews of een website of iets dergelijks ?
Deze auto is van een 'oud vrouwtje' geweest. Dat koop jij hem uiteraard zonder proefrit neem ik nu aan.quote:
Objectieve klacht, onterecht tot dat mr Frank visser zijn oordeel geeftquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Rugdopey het volgende:
zoals julie allemaal weten heb ik nu een paar maanden een dochtertje met mn meissie en wij hadden 2 maanden terug een foto shoot gedaan. lang moeten wachten op het resultaat en man man wat een gedrochten die fotos. super overbelicht het lijkt wel alsof de bom van herochina is afgegaan naast de lens. alles super bleek en de ogen van het kind helemaal leeg en zonder ziel. we hadden ook een foto van ons drie en we lijken wel albinos niet normaal. mooi 700 eypo voor neergeteld nou nooit meer!!
Haalt het niet bij deze fotograaf:quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
Kötzak Hündulūl
[ afbeelding ]
Prachtige foto. Ook heel hedendaags met die sepiatinten enzquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:53 schreef Filosoofert het volgende:
Kötzak Hündulūl
[ afbeelding ]
Hou mij erbuiten gozerquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:31 schreef over_hedge het volgende:
raw bestanden vragen. Dan valt er nog wel wat van te maken waarschijnlijk
Alweerquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Deze auto is van een 'oud vrouwtje' geweest. Dat koop jij hem uiteraard zonder proefrit neem ik nu aan.
Ochjee, wat was deze meme ook alweerquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Haalt het niet bij deze fotograaf:
[ afbeelding ]
Eline en Roel genot
quote:
Beetje onzin wel. Als je een iphone aan een goede fotograaf geeft krijg je prima fotos ja. Als je het aan je random oom geeft niet. Je bent niet opeens goed in compositie en al het andere wat er bij komt kijken omdat je iphone technisch goede fotos maakt.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fotograven betalen anno 2025![]()
Alles boven de iphone 12 maakt heel mooie en heldere foto's
Dit ja. Net zoals een leek met een camera en lens van ¤10k ook gewoon kutfoto’s zal maken. Als zijn het dan wel kutfoto’s in superhoge resolutie enzo.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje onzin wel. Als je een iphone aan een goede fotograaf geeft krijg je prima fotos ja. Als je het aan je random oom geeft niet. Je bent niet opeens goed in compositie en al het andere wat er bij komt kijken omdat je iphone technisch goede fotos maakt.
Dat zit 'm dan in de camera, niet in de lens van 10k.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:25 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit ja. Net zoals een leek met een camera en lens van ¤10k ook gewoon kutfoto’s zal maken. Als zijn het dan wel kutfoto’s in superhoge resolutie enzo.
"Hoe zit het nou juridisch?!"quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Objectieve klacht, onterecht tot dat mr Frank visser zijn oordeel geeft
In klb?quote:Op woensdag 3 september 2025 06:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet in staat zijn inhoudelijk te reageren![]()
Die S24 Ultra is trouwens ook kut met foto's. Gaat om de haverklap wisselen van camera en eindstand komt er gewoon bagger uit.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fotograven betalen anno 2025![]()
Alles boven de iphone 12 maakt heel mooie en heldere foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |