Sodemieter op met dat kutbeestquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van?
Nee die kwamen niet onder de jurk vandaanquote:
Ik ben zeer verrastquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Nee, is moj totaal ontgaanquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik een hond heb?
dit zag inderdaad niemand aankomenquote:
en hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
We kunnen weer normaal tv kijken.quote:
Hij is nog steeds heel felquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen weer normaal tv kijken.
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is nog steeds heel fel![]()
Nog steeds beter dan hele dagen in een donkere kamer zitten. En ik kan hier later gewoon op itereren met de kennis van nu, want goede lampen zijn veul duurder
Ohja ik moet ook nog dat domme kastje van kpn aansluiten, gelukkig werkt de kabel van ziggo nog gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, coax gelegd. Even prutsen maar het werkt.
Nee logisch, toen was het nog donkerquote:
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een plafondlamp die je kan instellen zoals je wil.
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lampquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat mijn mooie lamp iets minder effectief is dan ik had gehoopt. Schijnt dat het ook belangrijk is dat het hele lichtspectrum wordt belicht, en dat doet deze bij lange na niet.
Het voelde ook niet goed, het is onnatuurlijk.
Oh nou ik kan die van mij gewoon precies instellen zoals ik wil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die a) hetzelfde probleem hebben en b) minder fel zijn.
Het is gewoon hoe ledlampen werken.
en straks het nieuwe modem tussendoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
Oh ja, vanavond weer, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WZEB![]()
We Zijn Er Bijna![]()
TV / [NPO1] We zijn er bijna 2025 #1
Moet wel altijd wat te beleven hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah de airco staat uit dus we gaan over op de lamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |