quote:Dit is oorzaak van malaise Leen Bakker en Kwantum’
Leen Bakker en Kwantum verkeren in zwaar weer. Volgens retaildeskundige Jeroen Kortschot heeft dat te maken met het tekort aan woningen.
Naar de Ikea gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Leen Baker, Kwantum (en ook Jysk etc.) maken gewoon pauper kwaliteit meubels etc.
Ikea is iets duurder maar wel een stuk beter.
Ik vind de kwaliteit van tapijt bij Kwantum wel goed. En de prijs is scherp. Meubels zijn inderdaad matig. Ik heb bij Leen Bakker wel eens een goedkope kast voor in een opberghok gekocht, maar zou die inderdaad niet zo snel op andere plekken in huis zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Leen Baker, Kwantum (en ook Jysk etc.) maken gewoon pauper kwaliteit meubels etc.
Interessante theorie. Zelf denk ik dat het door bewustwordingscampagnes van overheden komt waardoor mensen minder spullen kopen en daardoor minder kasten nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuk, een topic dat aan een stokpaardje gekoppeld kan worden.Zelf denk ik dat het door wolven komt, daardoor durven mensen niet meer naar de winkel.
Een paar jaar terug een simpel Leen Bakker kastje gehaald en de instructies waren zo slecht dat ze er net zo goed niet bij hadden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik vind dit wat vergezocht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Leuk, een topic dat aan een stokpaardje gekoppeld kan worden.Zelf denk ik dat het door wolven komt, daardoor durven mensen niet meer naar de winkel.
Best knap dat je zelfs dit topic deze draai kan geven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind dit wat vergezocht.
Volgens mij komt het doordat de nieuwe Nederlanders liever een fatbike kopen van hun uitkering dan meubelen of plastic bloemen. Ze zitten toch op de grond met kleedjes.
Die hoeven hun meubeltjes ook niet bij Leen Bakker te kopen, want het COA richt de toegewezen huurwoning in met een totaalpakket aan nieuwe spullen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij komt het doordat de nieuwe Nederlanders liever een fatbike kopen van hun uitkering dan meubelen of plastic bloemen. Ze zitten toch op de grond met kleedjes.
Best knap dat je de "humor" in dit topic niet oppiktquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Best knap dat je zelfs dit topic deze draai kan geven.
ze verkopen ook kleedjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb m’n meubels voor mijn studentenkamer ooit bij Leen Bakker gehaald. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van tapijt bij Kwantum wel goed. En de prijs is scherp. Meubels zijn inderdaad matig. Ik heb bij Leen Bakker wel eens een goedkope kast voor in een opberghok gekocht, maar zou die inderdaad niet zo snel op andere plekken in huis zetten.
quote:Noch während der Corona-Pandemie feierten Baumärkte Rekordumsätze: Heimwerken wurde zur Freizeitbeschäftigung Nummer eins. Doch dieser Boom ist vorbei. Viele Baumärkte spüren eine deutliche Flaute. Billig-Konkurrenz aus dem Netz wie Temu, Amazon & Co. drückt zusätzlich auf die Margen. Wie reagieren die Händler? Und was bedeutet das für die Zukunft der DIY-Branche?
Oef die meuk, dat was nog slechter dan de jaren '90 zooi! Dat fineerlaagje sleet als een debiel!quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:59 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Heb m’n meubels voor mijn studentenkamer ooit bij Leen Bakker gehaald. Dat zegt genoeg.
Geperst karton dat voor hout door moet gaan
Misschien gaan winkels als Gamma, Karwei en Praxis ook nog wel eens in de problemen komen. Is er altijd erg rustig en zijn erg duur.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Digi2 het volgende:
Bij onze oosterburen is het al niet veel beter![]()
Flaute im Baumarkt
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Duitsland is ook duur geworden; eerder kon je er voor een goede prijs nog wel eens een mooie Makita aanbiedingen vinden maar tegenwoordig kan je die beter in Nederland op het internet vinden. En dat met het BTW verschil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:00 schreef Digi2 het volgende:
Bij onze oosterburen is het al niet veel beter![]()
Flaute im Baumarkt
Bekijk deze YouTube-video
[..]
LOL Ikea is natuurlijk net zo'n grote paupertjes meukquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Leen Bakker < Bakker Bart < George Baker < François Boulangé
Ikea is ook gewoon spaanplaat troep, zelfs het betere segment van Ikea vind ik dan weer te duur voor de kwaliteit die je krijgt, je kan elders goedkoper hardhouten meubi kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
dus ook niet verhuizenquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:21 schreef gwn_een_user het volgende:
ja nogal wiedes, er wordt nauwelijks gebouwd in dit land!!
moet jij persee bed van 5000 euro ?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL Ikea is natuurlijk net zo'n grote paupertjes meuk
dat denk ik ook , geen woning dan ook geen schuttingquote:Op dinsdag 2 september 2025 17:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien gaan winkels als Gamma, Karwei en Praxis ook nog wel eens in de problemen komen. Is er altijd erg rustig en zijn erg duur.
Ik ben een tijd terug voor een nieuwe bank naar de IKEA gegaan, dat zit echt zwaar kut, wist niet hoe snel ik daar weer weg moest zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
de rook vrouwquote:
IKEA is prima voor kledingkasten. Heb zelf de nodige PAX-kasten. Banken, bedden, tafels en stoelen zou ik er niet zo snel halen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ben een tijd terug voor een nieuwe bank naar de IKEA gegaan, dat zit echt zwaar kut, wist niet hoe snel ik daar weer weg moest zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |