Kom maar door met een TT makker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilde je zo graag, dat je niks kon verzinnen?
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonenquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom maar door met een TT makker.
De deal klapt en dan huurt Ajax Brobbey van Sunderland.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Simmertje het volgende:
De onderhandelingen verlopen moeizaamgoh.
Dat is wel een goeie TTquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker belangrijk zeg, een TT. Ik heb liever een goede spits vriend.
En dan graag de F, ey, en, oo, r en d rood gekleurd met groene rook in het vakquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jozef Heyn en Koohen groeten godenzonen
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staatquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
Dat lijkt me duidelijk, wel samen met Sjon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Als Kroes er niet in slaagt om iemand te halen, nadat hij drie van de vier spits opties heeft weggedaan, mag bij van mij per direct ontslagen worden
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
[ x ]
50% kans, hij komt of hij komt niet.
Gaan toch voor Machlasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het schijnt dat charisteeas op de lijst staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |