Nee hij insinueert dat mijn kat ondergewicht heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eet jij kattenvoer en zo ja, waarom?
Jeetje wat boos. Ik overweeg een asiel kat te nemen maar twijfel nog of ik hier een kat naar buiten wil laten gaan.quote:
Ze is 8 kiloquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maine coon's gigantisch waren? Verder bizar schattig uiteraard.
Jij bent echt bijzonder.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie al wel welke Sinterklaas gaat spelen en welke Zwarte Roetveeg Piet
Toch een flink beest* dusquote:
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Moet je die wel eerst vinden he
Eens wat anders dan de 'ho stop en anders schieten we de buitenboordmotor' van de Nederlandse marinequote:Trump: elf doden bij Amerikaanse aanval op drugsboot bij Venezuela
Echt tijd voor de volgende stap dan hequote:Op woensdag 3 september 2025 04:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik al. Inmiddels alweer 7 jaar enorm gelukkig met elkaar.
Announce puppyquote:Op woensdag 3 september 2025 05:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt tijd voor de volgende stap dan he
GRATIS GELDquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Als Heitinga met Ajax kampioen wordt dit seizoen krijgt iedereen die dit bericht liket een tientje van me
quote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef onlogisch het volgende:
Kat 1
[ afbeelding ]
Kat 2
[ afbeelding ]
We wachten met smart op een foto van de kat van @:maxi-mus
hoe heten ze?quote:Op woensdag 3 september 2025 07:26 schreef onlogisch het volgende:
Kat 1
[ afbeelding ]
Kat 2
[ afbeelding ]
We wachten met smart op een foto van de kat van @:maxi-mus
Wat is dit nu weer voor rare vraagquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een kakkerlak als huisdier?
Sorry, ik heb soms vreemde humorquote:Op woensdag 3 september 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare vraag
Dat kan je toch zien? Kat 1 & Kat 2quote:Op woensdag 3 september 2025 07:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heten ze?
wat een schatjes, ze lijken niet op hun baasje
HAHAHA
Gaat het niet zo goed met Ajaxquote:Op woensdag 3 september 2025 07:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een kakkerlak als huisdier?
klopt maat ik word er depressief vanquote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat het niet zo goed met Ajax
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan je toch zien? Kat 1 & Kat 2
HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |