abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:55:02 #1
3542 Gia
User under construction
pi_218659798
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heel-nederland.html

Vrouwen eisen de nacht op. Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?) waardoor het voor vrouwen lastig is met name ‘s nachts met een veilig gevoel op straat te kunnen. Allemaal door mannen die hun handjes niet thuis kunnen houden.

Hier weer verder, aangezien er het laatste woord nog niet over gezegd is.
pi_218659816
Daar zullen de moordenaars wakker van liggen ja. Waarom geen echt oplossingen voor dit probleem?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 2 september 2025 @ 12:58:35 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218659820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef QAnonn het volgende:
Daar zullen de moordenaars wakker van liggen ja. Waarom geen echt oplossingen voor dit probleem?
Zoals? Wat is een proportionele oplossing?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218659840
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom moet daar heisa over zijn? Ik vind dat een normale reclame. Kind is voor het eerst ongesteld en dat is best wel een momentje! Verder heel natuurlijk. En je ziet verder niks.
Zeker.

Ik vroeg het me gewoon af, omdat overal een heisa over is.
Een Halloween reclame moet weg omdat vrouwen moord.
Er hoeft maar 1 verkeerd woord ergens in te zitten of een deel van Nederland begint te schuimbekken.
Maar dit is dan wel ok ondanks dat er zo gewaarschuwd voor is dat je kinderen niet in bad bikini etc op openbare moet zetten op social media.

Ik zou mijn kind zelf niet zo neerzetten op tv.
Als volwassene zou ik dit al niet doen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:01:47 #5
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218659848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:20 schreef Gia het volgende:
Wij moeten langzaam aan gaan voldoen aan hun gedragscodes om nog veilig over straat te kunnen. Dat moeten we toch niet accepteren!
Zij dwingen hun wil met geweld af. Je bent het ermee eens of je kop gaat er letterlijk af. Je bent kinderlijk naïef als je denkt dat je met aandacht een dialoog op gang kunt brengen. Ze gaan geen dialoog aan, maar hanteren de wet van de sterkste. Er is maar één antwoord op dit gespuis en dat is terugvechten.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218659867
Paar oplossingen:

- avondklok voor mannen
Echter hoe doe je dat met chauffeurs etc, moet je vrijstelling geven voor beroepen.

- avondklok voor vrouwen
Kan er niks met ze gebeuren buitenshuis, binnenshuis echter alsnog in de relationele sfeer, of inbrekers op zoek naar vrouwen

- asielstop / remigratie asielzoekers
Verminder je de overlast van AZC's echter nog steeds genoeg gekken die loslopen

- billboards langs de snelweg
Kunnen echter niet gelezen worden door mensen die de taal niet machtig zijn of mensen die geen auto hebben

- vrouwen bewapenen
Kunnen echter ook afgepakt worden door mannen en de wapens tegen ze worden gebruikt
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:05:12 #7
3542 Gia
User under construction
pi_218659869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Zeker.

Ik vroeg het me gewoon af, omdat overal een heisa over is.
Een Halloween reclame moet weg omdat vrouwen moord.
Er hoeft maar 1 verkeerd woord ergens in te zitten of een deel van Nederland begint te schuimbekken.
Maar dit is dan wel ok ondanks dat er zo gewaarschuwd voor is dat je kinderen niet in bad bikini etc op openbare moet zetten op social media.

Ik zou mijn kind zelf niet zo neerzetten op tv.
Als volwassene zou ik dit al niet doen.
Ik snap je, maar toch vind ik het een best wel schattige reclame. Ik was zelf 11, zat in de 5de klas (nu groep7), toen het mijn eerste keer was. Gelukkig was ik goed voorgelicht door mijn moeder en de school.

Herinner me nog dat mijn moeder vertelde over haar eerste keer. Ze zat huilend op het toilet, dacht dat ze iets heel ergs had en misschien wel doodging. En haar moeder? Die holde de buurt op met de mededeling dat haar oudste dochter grote meid was geworden, alvorens mijn moeder te helpen.

Gelukkig is er wat dat betreft veel verbeterd.
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 13:05:22 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218659870
Maar ik heb dus gelezen dat die vrouwen die die nacht opeisen, en ergens een demonstratie liepen, zijn nageroepen en weet ik veel wat allemaal, dus leuk, allemaal die symboliek, maar dat gaat het issue niet oplossen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218659875
Meer politie op straat
pi_218659890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:55 schreef Gia het volgende:
Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?)
Er zijn te weinig geile mannen kennelijk. Er wordt minder geneukt en te weinig kinderen geboren. Dat laatste is pas echt een enorm probleem (niet alleen van Europa). Maar dat even terzijde.
pi_218659900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef QAnonn het volgende:
Waarom geen echt oplossingen voor dit probleem?
Nobody seems to care...
pi_218659917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik snap je, maar toch vind ik het een best wel schattige reclame. Ik was zelf 11, zat in de 5de klas (nu groep7), toen het mijn eerste keer was. Gelukkig was ik goed voorgelicht door mijn moeder en de school.

Herinner me nog dat mijn moeder vertelde over haar eerste keer. Ze zat huilend op het toilet, dacht dat ze iets heel ergs had en misschien wel doodging. En haar moeder? Die holde de buurt op met de mededeling dat haar oudste dochter grote meid was geworden, alvorens mijn moeder te helpen.

Gelukkig is er wat dat betreft veel verbeterd.
De tijden zijn zeker veranderd gelukkig.
Hoewel het om mij niet allemaal zo uitgebreid op tv hoeft, vooral niet rond etenstijd. :{w
pi_218659940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
De tijden zijn zeker veranderd gelukkig.
Hoewel het om mij niet allemaal zo uitgebreid op tv hoeft, vooral niet rond etenstijd. :{w
Je moet ook geen reclame kijken. En als je dan toch met reclame geconfronteerd wordt, de bedrijven die je daarmee lastig vallen vooral geen extra geld geven. Meer in zijn algemeenheid.
pi_218659947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nobody seems to care...
Denk dat het probleem is dat de enige echte oplossing extreem drastische maatregelen zijn.
En dan nog zal het niet alles voorkomen.

Er is geen makkelijke oplossing.
pi_218659950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er zijn te weinig geile mannen kennelijk. Er wordt minder geneukt en te weinig kinderen geboren. Dat laatste is pas echt een enorm probleem (niet alleen van Europa). Maar dat even terzijde.
Gelukkig staan neuken en voortplanten niet meer gelijk aan elkaar. Er kan best veel meer geneukt worden, alleen weet men beter te voorkomen dat er kinderen komen. Wat inderdaad een groot probleem is, maar het heeft meer met vrije wil dan met weinig neuken te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218659960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moet ook geen reclame kijken. En als je dan toch met reclame geconfronteerd wordt, de bedrijven die je daarmee lastig vallen vooral geen extra geld geven. Meer in zijn algemeenheid.
Dat zal ze leren. ~O>
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:16:23 #17
3542 Gia
User under construction
pi_218659961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Paar oplossingen:

- avondklok voor mannen
Echter hoe doe je dat met chauffeurs etc, moet je vrijstelling geven voor beroepen.

- avondklok voor vrouwen
Kan er niks met ze gebeuren buitenshuis, binnenshuis echter alsnog in de relationele sfeer, of inbrekers op zoek naar vrouwen

Kunnen echter niet gelezen worden door mensen die de taal niet machtig zijn of mensen die geen auto hebben

- vrouwen bewapenen
Kunnen echter ook afgepakt worden door mannen en de wapens tegen ze worden gebruikt
Wat ik het allerbelangrijkst vind, is geen rekening houden met hun cultuur. Dus, mijn buurmeisje moet gewoon haar knuffeltje van knorretje mee naar school mogen nemen en ham op haar lunchbroodje, ophouden met halal foodfestivals en kantines; mensen willen ook gewoon een lekkere speklap of karbonade kunnen eten, of een broodje duitse worst, ophouden met overal gebedsplekken maken en bidden onder werktijd. Geloven is een privézaak, dat doe je maar thuis of in je gebedshuis.
Verder boerka's volledig verbieden. De wet is de wet en je mag niet met volledig bedekt gelaat de openbare ruimte in.

Maar wat doen we in Nederland?
Kinderen krijgen te horen dat je met varkens en varkensvlees moslimkindjes kwetst, dus mag niet. (Dit komt niet van moslimouders af dat het niet mag, maar gewoon de schoolleiding, waar wel een moslim een hoge functie heeft, overigens)
Kantines worden steeds vaker halal, want iedereen mag dat eten, dus dat is handig.
Tja, en hun geloof verplicht nu eenmaal dat ze op uur en tijd moeten kunnen bidden. Dat is nu eenmaal hun cultuur.

Schijt, dan gaan ze maar ergens wonen waar hun cultuur de dominante cultuur is, dat is niet hier. En ja, het beste is daar keihard tegenin gaan. Ze houden hun geloofsonzin maar lekker binnenshuis.

En dat boerkaverbod is er natuurlijk allang, maar linkse burgemeesters kiezen ervoor dit gewoon naast zich neer te leggen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 2 september 2025 @ 13:17:00 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218659966
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Paar oplossingen:

- avondklok voor mannen

- avondklok voor vrouwen

- vrouwen bewapenen
:')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218659971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Moet je daarom een kind op de wc-pot filmen?
Wat is precies het probleem als een kind op een wc pot gefilmd wordt in een niet seksuele context en als er niks bijzonders zichtbaar is?

Als je daar foute ideeën van krijgt ligt dat vooral aan je eigen geseksualiseerde geest.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:21:30 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218659993
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Kun je dat aantonen of ben je aan het wensdenken?
Jij bent degene met een heel lulverhaal over dat deze vrouwen lastiggevallen werden als direct gevolg van de term "mannenprobleem". Toon jij dat maar aan.
pi_218659995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:14 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Denk dat het probleem is dat de enige echte oplossing extreem drastische maatregelen zijn.
En dan nog zal het niet alles voorkomen.

Er is geen makkelijke oplossing.
Sowieso is er geen makkelijke oplossing. Het grootste probleem is dat iedere oplossing in een reeds veilig land geen grote veranderingen zal bewerkstelligen en het bovendien langere tijd kost voordat je de veranderingen gaat zien. Terwijl iedere oplossing (behalve het dichtgooien van de grenzen, maar dat heeft andere consequenties en moeilijkheden) geld kost op korte termijn.

Kortom: gaat niet gebeuren. Er zal wel een rapportje geschreven worden door vriendje van x en y, maar echte verandering... Ik zie het niet gebeuren.

Zelfs iets als klimaatverandering, wat je daar ook verder van mag vinden, heeft gezorgd voor beleid waardoor we van 82% fossielgebruik naar 81% fossielgebruik zijn gegaan in 25 jaar tijd.
pi_218660019
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig staan neuken en voortplanten niet meer gelijk aan elkaar. Er kan best veel meer geneukt worden, alleen weet men beter te voorkomen dat er kinderen komen. Wat inderdaad een groot probleem is, maar het heeft meer met vrije wil dan met weinig neuken te maken.
Het heeft toch ook wel deels met elkaar te maken, omdat mensen eerder aan kinderen beginnen vanuit een stabiele situatie. En de reden dat er minder geneukt wordt heeft ook te maken met dat meer en meer mensen gewoon geen partner hebben. Nou ja, off topic enzo.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:26:09 #23
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218660032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Jij bent degene met een heel lulverhaal over dat deze vrouwen lastiggevallen werden als direct gevolg van de term "mannenprobleem". Toon jij dat maar aan.
Ben jij blind of wat? Sociale media en ook in dit topic wordt het begrip 'mannenprobleem' massaal gewraakt. Maar goed, wat jij wil. Kijk, mannenprobleem:

https://www.gld.nl/nieuws(...)-massaal-ter-plaatse
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218660055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat zal ze leren. ~O>
Als meer mensen zo in de wedstrijd staan zeker. Het zou ook meteen het einde van Alphabet inluiden. Maar ook hier ben ik niet hoopvol. :)
pi_218660066
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat ik het allerbelangrijkst vind, is geen rekening houden met hun cultuur. Dus, mijn buurmeisje moet gewoon haar knuffeltje van knorretje mee naar school mogen nemen en ham op haar lunchbroodje, ophouden met halal foodfestivals en kantines; mensen willen ook gewoon een lekkere speklap of karbonade kunnen eten, of een broodje duitse worst, ophouden met overal gebedsplekken maken en bidden onder werktijd. Geloven is een privézaak, dat doe je maar thuis of in je gebedshuis.
Verder boerka's volledig verbieden. De wet is de wet en je mag niet met volledig bedekt gelaat de openbare ruimte in.

Maar wat doen we in Nederland?
Kinderen krijgen te horen dat je met varkens en varkensvlees moslimkindjes kwetst, dus mag niet. (Dit komt niet van moslimouders af dat het niet mag, maar gewoon de schoolleiding, waar wel een moslim een hoge functie heeft, overigens)
Kantines worden steeds vaker halal, want iedereen mag dat eten, dus dat is handig.
Tja, en hun geloof verplicht nu eenmaal dat ze op uur en tijd moeten kunnen bidden. Dat is nu eenmaal hun cultuur.

Schijt, dan gaan ze maar ergens wonen waar hun cultuur de dominante cultuur is, dat is niet hier. En ja, het beste is daar keihard tegenin gaan. Ze houden hun geloofsonzin maar lekker binnenshuis.

En dat boerkaverbod is er natuurlijk allang, maar linkse burgemeesters kiezen ervoor dit gewoon naast zich neer te leggen.
Prima idee. Het buigen voor religie (iedere religie) is te zot voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')