Zoals? Wat is een proportionele oplossing?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef QAnonn het volgende:
Daar zullen de moordenaars wakker van liggen ja. Waarom geen echt oplossingen voor dit probleem?
Zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom moet daar heisa over zijn? Ik vind dat een normale reclame. Kind is voor het eerst ongesteld en dat is best wel een momentje! Verder heel natuurlijk. En je ziet verder niks.
Zij dwingen hun wil met geweld af. Je bent het ermee eens of je kop gaat er letterlijk af. Je bent kinderlijk naïef als je denkt dat je met aandacht een dialoog op gang kunt brengen. Ze gaan geen dialoog aan, maar hanteren de wet van de sterkste. Er is maar één antwoord op dit gespuis en dat is terugvechten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:20 schreef Gia het volgende:
Wij moeten langzaam aan gaan voldoen aan hun gedragscodes om nog veilig over straat te kunnen. Dat moeten we toch niet accepteren!
Ik snap je, maar toch vind ik het een best wel schattige reclame. Ik was zelf 11, zat in de 5de klas (nu groep7), toen het mijn eerste keer was. Gelukkig was ik goed voorgelicht door mijn moeder en de school.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker.
Ik vroeg het me gewoon af, omdat overal een heisa over is.
Een Halloween reclame moet weg omdat vrouwen moord.
Er hoeft maar 1 verkeerd woord ergens in te zitten of een deel van Nederland begint te schuimbekken.
Maar dit is dan wel ok ondanks dat er zo gewaarschuwd voor is dat je kinderen niet in bad bikini etc op openbare moet zetten op social media.
Ik zou mijn kind zelf niet zo neerzetten op tv.
Als volwassene zou ik dit al niet doen.
Er zijn te weinig geile mannen kennelijk. Er wordt minder geneukt en te weinig kinderen geboren. Dat laatste is pas echt een enorm probleem (niet alleen van Europa). Maar dat even terzijde.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:55 schreef Gia het volgende:
Blijkbaar is er een groot maatschappelijk probleem (te veel geile mannen?)
Nobody seems to care...quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef QAnonn het volgende:
Waarom geen echt oplossingen voor dit probleem?
De tijden zijn zeker veranderd gelukkig.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap je, maar toch vind ik het een best wel schattige reclame. Ik was zelf 11, zat in de 5de klas (nu groep7), toen het mijn eerste keer was. Gelukkig was ik goed voorgelicht door mijn moeder en de school.
Herinner me nog dat mijn moeder vertelde over haar eerste keer. Ze zat huilend op het toilet, dacht dat ze iets heel ergs had en misschien wel doodging. En haar moeder? Die holde de buurt op met de mededeling dat haar oudste dochter grote meid was geworden, alvorens mijn moeder te helpen.
Gelukkig is er wat dat betreft veel verbeterd.
Je moet ook geen reclame kijken. En als je dan toch met reclame geconfronteerd wordt, de bedrijven die je daarmee lastig vallen vooral geen extra geld geven. Meer in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De tijden zijn zeker veranderd gelukkig.
Hoewel het om mij niet allemaal zo uitgebreid op tv hoeft, vooral niet rond etenstijd.
Denk dat het probleem is dat de enige echte oplossing extreem drastische maatregelen zijn.quote:
Gelukkig staan neuken en voortplanten niet meer gelijk aan elkaar. Er kan best veel meer geneukt worden, alleen weet men beter te voorkomen dat er kinderen komen. Wat inderdaad een groot probleem is, maar het heeft meer met vrije wil dan met weinig neuken te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn te weinig geile mannen kennelijk. Er wordt minder geneukt en te weinig kinderen geboren. Dat laatste is pas echt een enorm probleem (niet alleen van Europa). Maar dat even terzijde.
Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet ook geen reclame kijken. En als je dan toch met reclame geconfronteerd wordt, de bedrijven die je daarmee lastig vallen vooral geen extra geld geven. Meer in zijn algemeenheid.
Wat ik het allerbelangrijkst vind, is geen rekening houden met hun cultuur. Dus, mijn buurmeisje moet gewoon haar knuffeltje van knorretje mee naar school mogen nemen en ham op haar lunchbroodje, ophouden met halal foodfestivals en kantines; mensen willen ook gewoon een lekkere speklap of karbonade kunnen eten, of een broodje duitse worst, ophouden met overal gebedsplekken maken en bidden onder werktijd. Geloven is een privézaak, dat doe je maar thuis of in je gebedshuis.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Paar oplossingen:
- avondklok voor mannen
Echter hoe doe je dat met chauffeurs etc, moet je vrijstelling geven voor beroepen.
- avondklok voor vrouwen
Kan er niks met ze gebeuren buitenshuis, binnenshuis echter alsnog in de relationele sfeer, of inbrekers op zoek naar vrouwen
- asielstop / remigratie asielzoekers
Verminder je de overlast van AZC's echter nog steeds genoeg gekken die loslopen
- billboards langs de snelweg
Kunnen echter niet gelezen worden door mensen die de taal niet machtig zijn of mensen die geen auto hebben
- vrouwen bewapenen
Kunnen echter ook afgepakt worden door mannen en de wapens tegen ze worden gebruikt
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Paar oplossingen:
- avondklok voor mannen
Echter hoe doe je dat met chauffeurs etc, moet je vrijstelling geven voor beroepen.
- avondklok voor vrouwen
Kan er niks met ze gebeuren buitenshuis, binnenshuis echter alsnog in de relationele sfeer, of inbrekers op zoek naar vrouwen
- asielstop / remigratie asielzoekers
Verminder je de overlast van AZC's echter nog steeds genoeg gekken die loslopen
- billboards langs de snelweg
Kunnen echter niet gelezen worden door mensen die de taal niet machtig zijn of mensen die geen auto hebben
- vrouwen bewapenen
Kunnen echter ook afgepakt worden door mannen en de wapens tegen ze worden gebruikt
Wat is precies het probleem als een kind op een wc pot gefilmd wordt in een niet seksuele context en als er niks bijzonders zichtbaar is?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moet je daarom een kind op de wc-pot filmen?
Jij bent degene met een heel lulverhaal over dat deze vrouwen lastiggevallen werden als direct gevolg van de term "mannenprobleem". Toon jij dat maar aan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je dat aantonen of ben je aan het wensdenken?
Sowieso is er geen makkelijke oplossing. Het grootste probleem is dat iedere oplossing in een reeds veilig land geen grote veranderingen zal bewerkstelligen en het bovendien langere tijd kost voordat je de veranderingen gaat zien. Terwijl iedere oplossing (behalve het dichtgooien van de grenzen, maar dat heeft andere consequenties en moeilijkheden) geld kost op korte termijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:14 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat de enige echte oplossing extreem drastische maatregelen zijn.
En dan nog zal het niet alles voorkomen.
Er is geen makkelijke oplossing.
Het heeft toch ook wel deels met elkaar te maken, omdat mensen eerder aan kinderen beginnen vanuit een stabiele situatie. En de reden dat er minder geneukt wordt heeft ook te maken met dat meer en meer mensen gewoon geen partner hebben. Nou ja, off topic enzo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig staan neuken en voortplanten niet meer gelijk aan elkaar. Er kan best veel meer geneukt worden, alleen weet men beter te voorkomen dat er kinderen komen. Wat inderdaad een groot probleem is, maar het heeft meer met vrije wil dan met weinig neuken te maken.
Ben jij blind of wat? Sociale media en ook in dit topic wordt het begrip 'mannenprobleem' massaal gewraakt. Maar goed, wat jij wil. Kijk, mannenprobleem:quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jij bent degene met een heel lulverhaal over dat deze vrouwen lastiggevallen werden als direct gevolg van de term "mannenprobleem". Toon jij dat maar aan.
Als meer mensen zo in de wedstrijd staan zeker. Het zou ook meteen het einde van Alphabet inluiden. Maar ook hier ben ik niet hoopvol.quote:
Prima idee. Het buigen voor religie (iedere religie) is te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik het allerbelangrijkst vind, is geen rekening houden met hun cultuur. Dus, mijn buurmeisje moet gewoon haar knuffeltje van knorretje mee naar school mogen nemen en ham op haar lunchbroodje, ophouden met halal foodfestivals en kantines; mensen willen ook gewoon een lekkere speklap of karbonade kunnen eten, of een broodje duitse worst, ophouden met overal gebedsplekken maken en bidden onder werktijd. Geloven is een privézaak, dat doe je maar thuis of in je gebedshuis.
Verder boerka's volledig verbieden. De wet is de wet en je mag niet met volledig bedekt gelaat de openbare ruimte in.
Maar wat doen we in Nederland?
Kinderen krijgen te horen dat je met varkens en varkensvlees moslimkindjes kwetst, dus mag niet. (Dit komt niet van moslimouders af dat het niet mag, maar gewoon de schoolleiding, waar wel een moslim een hoge functie heeft, overigens)
Kantines worden steeds vaker halal, want iedereen mag dat eten, dus dat is handig.
Tja, en hun geloof verplicht nu eenmaal dat ze op uur en tijd moeten kunnen bidden. Dat is nu eenmaal hun cultuur.
Schijt, dan gaan ze maar ergens wonen waar hun cultuur de dominante cultuur is, dat is niet hier. En ja, het beste is daar keihard tegenin gaan. Ze houden hun geloofsonzin maar lekker binnenshuis.
En dat boerkaverbod is er natuurlijk allang, maar linkse burgemeesters kiezen ervoor dit gewoon naast zich neer te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |