Dat maakt je uitspraak niet ineens goed.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch vind ik het best wel interessant wat de oorsprong van al die feestdagen is.

quote:Op woensdag 3 september 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maakt je uitspraak niet ineens goed.
Ik heb deze maar vast besteld![]()
[ afbeelding ]

Zou @Domnivoor dat ook leuk vinden?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maakt je uitspraak niet ineens goed.
Ik heb deze maar vast besteld![]()
[ afbeelding ]

Waarom zou ik daar iets van vinden?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zou @:Domnivoor dat ook leuk vinden?

Voor om de pootjes van jeweetwelquote:Op woensdag 3 september 2025 23:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar iets van vinden?

Een overwinning met vele doden waarschijnlijk ...quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch vind ik het best wel interessant wat de oorsprong van al die feestdagen is.

Wel verdiend zo te zien weer een flinke wandeling gemaaktquote:

Ik was er ook echt aan toequote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verdiend zo te zien weer een flinke wandeling gemaakt

Des te lekkerder zal hij smaken of gesmaakt hebben.quote:

Echt wel!!quote:Op donderdag 4 september 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te lekkerder zal hij smaken of gesmaakt hebben.

Niet doenquote:

Hij loopt leeg, neem het hem niet kwalijk.quote:

Zou u willen stoppen met het geven van deze fake informatie?quote:

Ben je al weer terug? Of nog steeds op olifantenjacht?quote:

Morgen is het werkelijkheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou u willen stoppen met het geven van deze fake informatie?

Hier net ook. Met een beetje onweer.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
De regen barst hier ineens los.

Geniet er vanquote:

Nog op jachtquote:Op donderdag 4 september 2025 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al weer terug? Of nog steeds op olifantenjacht?

Stuur eens hierheenquote:Op donderdag 4 september 2025 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:

De mensen die buiten waren zijn door en door nat en dat vind ik zielig.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Hier net ook. Met een beetje onweer.
De regentonnen weer vol.

Oeh, lekkerquote:Op donderdag 4 september 2025 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:

quote:Op donderdag 4 september 2025 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die buiten waren zijn door en door nat en dat vind ik zielig.![]()
Not.

Volgende keer ben jij het. En dan lachen ze jou uit.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mensen die buiten waren zijn door en door nat en dat vind ik zielig.![]()
Not.

Wonkere dolkenquote:Op donderdag 4 september 2025 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan Domni zich niet inhouden?

Nooitquote:Op donderdag 4 september 2025 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan Domni zich niet inhouden?

Door wie zou dit komen?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Nederlandse bliksem blijkt anders dan op andere plekken ter wereld
https://nos.nl/artikel/25(...)e-plekken-ter-wereld
Opmerkelijk

Dat is dan ook jouw probleem.quote:

Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is dan ook jouw probleem.

Je moet maar eens met mijn parkiet gaan praten.quote:

Die kan daar helemaal niets aan oplossenquote:Op donderdag 4 september 2025 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet maar eens met mijn parkiet gaan praten.

Ze mag het toch proberen of kan je dat niet aan?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan daar helemaal niets aan oplossen

Dat wordt een drama, dus nee.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mag het toch proberen of kan je dat niet aan?

Ik zal even aan haar doorgeven dat ze naar haar schommeltje kan gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt een drama, dus nee.

Doe maar jaquote:Op donderdag 4 september 2025 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal even aan haar doorgeven dat ze naar haar schommeltje kan gaan.

Ze wil met jou op de schommel.quote:

Daar is die schommel niet groot genoeg voorquote:Op donderdag 4 september 2025 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil met jou op de schommel.

Hoi Eendquote:Op donderdag 4 september 2025 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil met jou op de schommel.

Lekker voeden dat gezeikquote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is die schommel niet groot genoeg voor

Ik heb geen vieze boekjes.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Eend![]()
Kap btw 'ns met die kut parkiet manGodskolere, vertel dan over je vieze boekjes of zo
![]()
Hoe is het verder? Heb je al weer licht in je oog en kun je alles weer aan fysiek?

Rightquote:Op donderdag 4 september 2025 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen vieze boekjes.

Met één oog kan ik weer zien.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Right![]()
Maar hoe is het met je, kun je weer zien met beide ogen en verder ook weer in vorm?

Met 1 oog kon je toch gewoon zien net als voor de dissectie ? Dat andere oog zag je toch bijna geen reet mee, of begreep ik het niet correct?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met één oog kan ik weer zien.Ik weet niet of dat gaat verbeteren, over 3 weken mag ik weer naar het ziekenhuis.

Ja, jouw muziekkeuze in dat "punk,disco en new wave topic" is om over naar huis te schrijven zekerquote:Op donderdag 4 september 2025 23:03 schreef RedShoe het volgende:
Dat Nederlands elftal was ook weer matig.
1-1 tegen Polen

Dudequote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker voeden dat gezeik![]()
Hi Marcusje

Waarom kijk je? Met zo'n tragisch incompetent zeikbal als koots kan je niet anders verwachtenquote:Op donderdag 4 september 2025 23:03 schreef RedShoe het volgende:
Dat Nederlands elftal was ook weer matig.
1-1 tegen Polen

Er was niks anders opquote:Op donderdag 4 september 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kijk je? Met zo'n tragisch incompetent zeikbal als koots kan je niet anders verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |