Ik kon met beide ogen goed zien, totdat ik in het ziekenhuis belande.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met 1 oog kon je toch gewoon zien net als voor de dissectie ? Dat andere oog zag je toch bijna geen reet mee, of begreep ik het niet correct?
Hoiquote:Op donderdag 4 september 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
laat hem toch lekker joh
Ja, I know. En door de ingreep had je bijna geen zicht meer in 1 oog. Hoe staat het daar dan mee? Is geen kleinquote:Op donderdag 4 september 2025 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon met beide ogen goed zien, totdat ik in het ziekenhuis belande.
we hebben maar 12.000 kanalen tegenwoordigquote:
Ach, er kan wel meer niet hierquote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mmm, die parkiet kan echt niet meer![]()
[ afbeelding ]
KuTbEesTD
12000 teveel.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
we hebben maar 12.000 kanalen tegenwoordig
Ach ik ben er ook wel van de leg.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, I know. En door de ingreep had je bijna geen zicht meer in 1 oog. Hoe staat het daar dan mee? Is geen klein
ongemakje of zo.. Ik zou toch wel behoorlijk van de leg zijn na zo'n fuck up van die arts(en). En er zeker niet kalm en afwachtend over zijn. Ben je er dan niet zwaar mee aan?
wij ookquote:Op donderdag 4 september 2025 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik ben er ook wel van de leg.
Ik ben blij dat ik er nog ben.
Dan had je ook niet naar dat nl hoeven te kijkenquote:
Ja, oké dat begrijp ik.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Make up your ******* mind,quote:
Ik had gehoopt op nog een paar doelpunten, maar die viel aan de verkeerde kant helaasquote:Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je ook niet naar dat nl hoeven te kijken
Na jah, belangrijkst is dat je er nog bent indeed. Nu alleen die kut parkiet nog verzuipen in de pleequote:Op donderdag 4 september 2025 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Viel aan de goede kant juistquote:Op donderdag 4 september 2025 23:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op nog een paar doelpunten, maar die viel aan de verkeerde kant helaas
Enerzijds heb je daarin wel gelijk maar met mijzelf kwaad maken kom ik ook niet veel verder. Ik heb gewoonweg heel veel geluk gehad dat ik het met jou hierover kan hebben. Over 3 weken moet ik weer naar het ziekenhuis en dan hoop ik wat meer te horen.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, oké dat begrijp ik.
Maar dat je er zo makkelijk mee omging eerder en over de vervolgafspraken om het " een keer ergens" te fixen zo laconiek was, verbaasde me wel.
Blijdschap dat je er nog bent is begrijpelijk, maar wakker worden met zicht in maar 1 oog en dan -wat ik begreep- een beetje afgescheept worden met een uitblijvende vervolgoperatie om het zicht te verbeteren, zou me wel flink pissig maken to put it mildly.. Of ben je zelf niet doortastend genoeg geweest om e.e.a. af te dwingen op kortere termijn?
Neem aub echt iemand mee over 3 weken. En zorg dat je duidelijk hebt op welke vragen je antwoord hebben wil.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enerzijds heb je daarin wel gelijk maar met mijzelf kwaad maken kom ik ook niet veel verder. Ik heb gewoonweg heel veel geluk gehad dat ik het met jou hierover kan hebben. Over 3 weken moet ik weer naar het ziekenhuis en dan hoop ik wat meer te horen.
Juist ja.quote:
Met kwaad worden komt je zicht niet terug idd.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enerzijds heb je daarin wel gelijk maar met mijzelf kwaad maken kom ik ook niet veel verder. Ik heb gewoonweg heel veel geluk gehad dat ik het met jou hierover kan hebben. Over 3 weken moet ik weer naar het ziekenhuis en dan hoop ik wat meer te horen.
Wij moeten allemaal meequote:Op donderdag 4 september 2025 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem aub echt iemand mee over 3 weken. En zorg dat je duidelijk hebt op welke vragen je antwoord hebben wil.
Met een FOK! shirt aanquote:
Ja, oké. Maar na zo'n 2 dagen blijdschap over het feit dat je er nog bent zou ik toch godverdakke wel heel bezorgd zijn over de toekomst m.b.t. dat oog en de afwikkeling van dat echec.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen jij maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |