SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is er nog de mogelijkheid om te reizen d.m.v. direct te betalen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met achteraf betalen misschien niet, mensen die zelf niet over hun inkomen gaan kunnen dit volgens mij niet doen.![]()
@DJMO Rare situatie; je zou gedwongen worden om achteraf te betalen als je buiten die vrije uren reist? Er is geen andere optie?![]()
Tja dat had de TS dan moeten doen he!quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had een goddelijke TT verwacht![]()
![]()
@Pinnenmutske had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is geen ToT-Godquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat had de TS dan moeten doen he!![]()
![]()
Het gaan dus spijlen worden bij de trap. Verf is binnen (altijd lekker, 40% korting) dus binnenkort een leuke klus thuis met 3 kattenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk dat jij de afgelopen maanden meer gebolkt hebt![]()
![]()
![]()
ToTKlusGod heeft vast wel tipsquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:54 schreef _UserName_ het volgende:
Het gaan dus spijlen worden bij de trap. Verf is binnen (altijd lekker, 40% korting) dus binnenkort een leuke klus thuis met 3 katten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
JustinnerT!quote:
Ja, binnenkort. Wil eerst alles in huis hebben. De trap krijgt en likje verf (treden en spijlen wit, zijplank en leuning grijs). Maar moet ook een nieuw stukje trap maken om een traphekje te plaatsen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja, leuke klusjes welquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
JustinnerT!
Ja, binnenkort. Wil eerst alles in huis hebben. De trap krijgt en likje verf (treden en spijlen wit, zijplank en leuning grijs). Maar moet ook een nieuw stukje trap maken om een traphekje te plaatsen.Ben je een beetje een klusserT?
![]()
Heb een platte gatenboor 22mm en spijlen 22mm, de korte leuning zet ik met duveltjes vast aan de trappaal en te plaatsen startbalk, waar ook het traphekje komt want wil de opening aan de buitenkant hebbenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klinkt als een echte klusserTquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb een platte gatenboor 22mm en spijlen 22mm, de korte leuning zet ik met duveltjes vast aan de trappaal en te plaatsen startbalk, waar ook het traphekje komt want wil de opening aan de buitenkant hebben![]()
![]()
Jawel, op maandag klus ik bij een collega. Laatst een wandje geplaatst, nu bezig met hoge en lage plinten verstek plaatsen. Ook ga ik in de nis een kapstok bouwen met opbergruimte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, leuke klusjes welBen je een beetje een klusserT?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh nice!quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, op maandag klus ik bij een collega. Laatst een wandje geplaatst, nu bezig met hoge en lage plinten verstek plaatsen. Ook ga ik in de nis een kapstok bouwen met opbergruimte.
Heb je Poolse roots?![]()
![]()
Nee, ik drink niet 10 halve liters pitt bier alvorens ik op pad gaquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: