Vind ik ook hoor, dat mensen er van lijken te genieten dan denk ik : waarom ? om ellende van een ander?quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind sommige berichten wel erg ver gaan. Ik vind ook wat van michelle en haar gedrag maar wens haar niks ellendigs toe. Sommigen genieten gewoon van de breakup. Lijkt wel of er ineens veel ramptoeristen hier zijn gekomen.
Ik gun ze alle drie een fijne plek om te kunnen zijn met hun kinderen. En de kinderen gun ik rust, een leven zonder camera en vol veiligheid. De afgelopen jaren lijken één grote kermis te zijn geweest, vol hectiek, lawaai en ruis. Laat eerst die kinderen maar eens tot rust komen zonder dat opgedrongen plaatje van one big happy family.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:14 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind sommige berichten wel erg ver gaan. Ik vind ook wat van michelle en haar gedrag maar wens haar niks ellendigs toe. Sommigen genieten gewoon van de breakup. Lijkt wel of er ineens veel ramptoeristen hier zijn gekomen.
En ik vind haar huis al zo vol, echt iedere hoek is daar volgestouwd met spullen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie noemt de herfst/kerst meuk decor. Zou ze eindelijk gaan toegeven dat haar leven een toneelstuk is?
Ik vind het ook het ergst voor de kindjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik gun ze alle drie een fijne plek om te kunnen zijn met hun kinderen. En de kinderen gun ik rust, een leven zonder camera en vol veiligheid. De afgelopen jaren lijken één grote kermis te zijn geweest, vol hectiek, lawaai en ruis. Laat eerst die kinderen maar eens tot rust komen zonder dat opgedrongen plaatje van one big happy family.
Ik denk dat ze dit idd van zich af moet laten glijden. Aan de andere kant, het commentaar op dit soort bentoboxen is niet nieuw. Dat is er al jaren.quote:Op maandag 1 september 2025 22:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Volgens Milou zijn haar filmpjes gebruikt zonder dat ze daar over geïnformeerd is. Tja is dat niet het risico van alles open en bloot op social media zetten? Milou kan moeilijk omgaan met kritiek is me al vaker opgevallen. Misschien minder delen of een iets dikkere huid kweken.
Als zij een overprikkeld brein heeft moet ze hier eens komen. Kan ze zien hoe een huis eruit ziet bij iemand die echt last heeft van overprikkeling. Haar robotstofzuiger kan hier dansjes doen, geen onnodige accessoires, wel licht, ruimte en rust.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ik vind haar huis al zo vol, echt iedere hoek is daar volgestouwd met spullen.
Dat ze daar tegen kan met haar overprikkelde brein snap ik echt niet.
Dat weet ik wel zeker. En misschien niet 1 van de 3. Maar het kunnen goed vrienden zijn die verteld zijn wat ze moeten doorgeven aan rtl.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Zullen ze het zelf niet doorlekken aan de roddelpers? Heb je controle over wat er gesuggereerd wordt en kan je het een beetje volgens jouw regels laten verlopen/ registreren
Vanaf dag 1 van de poly zijn de kinderen aanwezig geweest. J ging weg bij de vader van haar kinderen en hup daar waren M en K en nog 4 kinderen. Dat bedenkt geen enkele weldenkende ouder. Maar zij wel. Die kinderen hebben vanaf dag 1 hun moeder moeten delen, voor de schijn was er een ‘eigen’ huis. Het wordt inderdaad tijd om, zoals ze zelf zegt, de prio bij haar kinderen te leggen. De kinderen van M en K hebben de afgelopen tijd al kunnen wennen aan hun ‘nieuwe’ moeder en ik hoop echt dat ook zij gewoon een fijne rustige plek gaan krijgen bij M en K.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het ook het ergst voor de kindjes.
Zij kozen voor deze vorm van een relatie
En zeker , voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan.
Liefde tussen mensen of dat er nou 2 of 3 zijn, ik snap dat je alles wilt proberen om het te laten slagen.
Helaas is het ze niet gelukt, en met 7 kinderen en 3 volwassenen ligt het allemaal wat ingewikkelder.
Zal tijd kosten om het allemaal weer op de rit te krijgen, en inderdaad rust voor de kinderen is nu belangrijk.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:34 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar rtl nieuws over de poly...schei uit joh!
Die robotstofzuiger kan daar helemaal niks, hopelijk heeft ze hem 30 dagen op proef. Kan hij terugquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als zij een overprikkeld brein heeft moet ze hier eens komen. Kan ze zien hoe een huis eruit ziet bij iemand die echt last heeft van overprikkeling. Haar robotstofzuiger kan hier dansjes doen, geen onnodige accessoires, wel licht, ruimte en rust.
Daar is echt elke cm2 gevuld.
Ja, het is voor de kinderen echt wel heel veel allemaal.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 van de poly zijn de kinderen aanwezig geweest. J ging weg bij de vader van haar kinderen en hup daar waren M en K en nog 4 kinderen. Dat bedenkt geen enkele weldenkende ouder. Maar zij wel. Die kinderen hebben vanaf dag 1 hun moeder moeten delen, voor de schijn was er een ‘eigen’ huis. Het wordt inderdaad tijd om, zoals ze zelf zegt, de prio bij haar kinderen te leggen. De kinderen van M en K hebben de afgelopen tijd al kunnen wennen aan hun ‘nieuwe’ moeder en ik hoop echt dat ook zij gewoon een fijne rustige plek gaan krijgen bij M en K.
Zou ik ook weer moeilijk vinden voor de kindjes, vooral die van kb en Mb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:43 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik hoop ergens dat K en J elkaar weer vinden en een leuk gezin vormen.
Hier lacht niemand. Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat mensen erom moeten lachen dan denk ik : waarom lach je om ellende van een ander?
Kijk, dat je het zelf anders zou doen prima, maar leef en laat leven.
Snap dit ook niet. Steeds iemand die begint over genieten van andermans ellende.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:56 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hier lacht niemand. Dat maak jij ervan.
Het is voor de kinderen sowieso moeilijk. Maar MB is te maximaal op zichzelf gericht met haar "fame". Ik denk dat KB en J een stabiel gezinsleven kunnen bieden en dan zijn er prima practische afspraken te maken waarop alle kinderen elkaar kunnen zien als broertjes en zus.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ik ook weer moeilijk vinden voor de kindjes, vooral die van kb en Mb.
Want hun mama hoort er dan niet meer bij.
Denk sowieso dat dit allemaal heel moeilijk uit te leggen is aan de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |