Morgen gaan we pieken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Duidelijke taal, voorproefje voor wat verder komen gaat in Baskenland
Hoop je dat ie z’n beide koersbenen breekt?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat de buitengewoon onsympathieke brokkenpiloot Vine wéér een rit gaat winnen in de Vuelta.
Laten we beginnen met een lekke band.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoop je dat ie z’n beide koersbenen breekt?
#FreeMarco.quote:
Waarom zou je de renners zo in gevaar brengen of is iedereen die meefietst hier medeschuldig aan genocide?quote:
Volgens de WLR jerk circle welquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou je de renners zo in gevaar brengen of is iedereen die meefietst hier medeschuldig aan genocide?
Niemand hier zegt dat, maar goed.quote:
Pike Baskenlandquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:59 schreef wimderon het volgende:
Er circuleren al geruchten in het peloton over het aanpassen van de route vanwege de verwachte protesten van de altijd wiet rokende, altijd in de weg lopende, Spanjaarden morgen.
Mwa, tijdens de ploegenrijdrit...quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand hier zegt dat, maar goed.
Dit hoort gewoon niet dat is duidelijk. Blijf lekker aan de kant.
Ik lees daar ook vooral mensen die dit soort protesten terecht vinden (terecht vind ik ook), maar niet dat er daarom maar renners blessures moeten oplopen of moeten worden opgehouden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mwa, tijdens de ploegenrijdrit...
Maar hopelijk geven ze er geen gehoor aan want kan morgen zowaar opnieuw kijken.
Matxin is het echte probleem.quote:
Je bent echt een zielig excuus voor een wielerfan als je dit soort protesten legitiem vindt "maar jammer dat er gekken de weg op lopen".quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg genoten van de protesten vandaag. Ze zijn natuurlijk ook buitengewoon legitiem.
Het is jammer dat er vijf gekken de weg op besluiten te lopen, maar natuurlijk ook wel weer buitengewoon voorspelbaar hoe men daar dan weer mee aan de haal gaat.
STOP GENOCIDE
Ze protesteren tegen de propaganda-tak van een land dat een genocide uitvoert.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bent echt een zielig excuus voor een wielerfan als je dit soort protesten legitiem vindt "maar jammer dat er gekken de weg op lopen".
Tegen wie protesteren ze daar nou man? Die jongens fietsen toch alleen een beetje?
Ik vind het raar dat je hier bozer om wordt dan om genocide wat er afspeelt in Gaza. Maar goed, just my 2 cents he.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bent echt een zielig excuus voor een wielerfan als je dit soort protesten legitiem vindt "maar jammer dat er gekken de weg op lopen".
Tegen wie protesteren ze daar nou man? Die jongens fietsen toch alleen een beetje?
Het 1 staat op gelijk aan het ander?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees daar ook vooral mensen die dit soort protesten terecht vinden (terecht vind ik ook), maar niet dat er daarom maar renners blessures moeten oplopen of moeten worden opgehouden.
Ik heb een hele goede vakantietip voor jou.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef kibo het volgende:
[..]
Heeft dan ook geen ongeschonden blazoen wanneer het op terrorisme aankomt.
Ben ik egocentrisch genoeg voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je hier bozer om wordt dan om genocide wat er afspeelt in Gaza. Maar goed, just my 2 cents he.
Deze "Palestijnen" zijn misschien geen wielerfans dus snappen de gevaren niet?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom zou je de renners zo in gevaar brengen of is iedereen die meefietst hier medeschuldig aan genocide?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |