SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze eigen Vangelisquote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1qProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het klinkt wel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:01 schreef kree het volgende:
https://jumpshare.com/s/ekT1nfD3uAcjRDuPfu1q![]()
![]()
Ik speel ook keyboard, maar zo mooi als kree kan ik het niet. Zingen lijkt me geen goed plan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als jij nou even de zang voor je rekening neemt…![]()
![]()
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder![]()
Zo bescheiden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:09 schreef kree het volgende:
Tis verzonnen muziekje niet meer net neit minder
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Je speel gewoon heel mooi en daar mag je trots op zijn.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.Do what you love, love what you do!![]()
Het was gewoon heel mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan het beetje onderhand durf ik van mezelf te zeggen. maargoed dit was al kut om ff op te nemen en etc en te delen.
ik had er nog wat over uit kunnen breiden wss.![]()
ja die zeg maar liedjes kopieert enzo en als AI maakt, neuh. dit verzon ik zelf ff en vind dat beter.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik probeer maar ff dingetje he. goed en zou het leuk vinden ook echt liedjes ervan te maken.
maarja zo ff midden in de nacht? tis lastig voor me om wat goeds neer te zetten.Do what you love, love what you do!![]()
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.Do what you love, love what you do!![]()
tis jammer want dat liedje was nog wel echt ff gemaakt door anderen enzo. en goed nog steeds als een idee,. maar vond het niet eens zo slechtDo what you love, love what you do!![]()
Anders doe ik het toch gewoon voor je?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon een nieuw liedje doen. Dat liedje was ook wel met bestaande songtekst erin als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:19 schreef kree het volgende:
nu is er liedje geweest met hier enzo en tekst. in de nacht, maar kweet niet of ik die nog durf te delen.![]()
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.Do what you love, love what you do!![]()
moeten jullie dat zien als idee ff en dat was het ook, toch beetje jammer niet meer verder uitgewerkt.Do what you love, love what you do!![]()
Zing jij dat ook?quote:Op dinsdag 2 september 2025 03:25 schreef kree het volgende:
naja ff en samen gemaakt hier met iemand. de tekst iig en de akkoorden bedacht. uitgevoerd die er veel handiger is als ik er in is.
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
ik ben er neit zo handig in enzo, maargoed t was een idee, nooit verder mee gegaan helaas he nog.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: