Dat-ie uiteindelijk met een zielig verhaal komt. Of je hem even 100 euro kunt lenen. En dat het dan steeds meer geld wordt.quote:
Ik krijg hier nu al de zenuwen van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
sinds 10 juli, denk een dag nadat die hier was vertrokken belt die elke dag
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wat is z'n doel dan wel? Hij vindt het gewoon gezellig?
Ja. Dus wat is het wel...?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk niet dat die verliefd is
gek zeg , trap ik toch niet in.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat-ie uiteindelijk met een zielig verhaal komt. Of je hem even 100 euro kunt lenen. En dat het dan steeds meer geld wordt.
Even quoten dit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gek zeg , trap ik toch niet in.
Zou kunnen dat die wel verliefd is, maar dat het verder gewoon niet kan vanwege z'n cultuur en z'n wensen. Maar ja, hou het in de gaten! Sommige oplichters zijn maanden bezig met vertrouwen winnen en slaan dan heel geniepig toe.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.
Heb hem een paar keer gevraagd waarom die is begonnen met bellen en dan zegt die van ja gewoon ik wil je bellenNu is het misschien meer een routine geworden? En hij belt niet alleen maar hij stuurt ook nog dingen als ik al lig te slapen zoals muziek nummers of foto's van zijn eten. of stomme memes
Ja maar Marokkanen duwen al hun omaatjes nog voor de trein voor een dadel en een halve euro.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
dat hadden jullie bij een nederlander denk i niet gedacht
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou kunnen dat die wel verliefd is, maar dat het verder gewoon niet kan vanwege z'n cultuur en z'n wensen. Maar ja, hou het in de gaten! Sommige oplichters zijn maanden bezig met vertrouwen winnen en slaan dan heel geniepig toe.
Of zit er een ineens een kilo drugs in je koffer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.
Maar wie weet valt het mee
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeriaquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichters zijn nog tot daar aan toe. Straks begint i kadootjes te sturen en voor je het weet lig je met je voetjes in de lucht voor al zijn vrienden.
Snap ook niet dat Oemfoefoe zijn brieven niet afsluit met "groetjes van Maurits"quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeria
Verkeerde account US.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mauritsquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het maakt voor mij ook wel een verschil of ik een brief krijg van Prins Maurits of van Prins Oemfoefoe uit Nigeria
Alles kan toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als die relatie van iemand hier, via dat spel. Die waren ook echt niet verliefd en zou ook ECHT geen relatie worden. En toen oeps, was het dan ineens toch
Was er niet eens een kansenpareltje in die fontein gesprongen om dat geld te pakken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, moet je je voorstellen dat je dit in je Excel moet verwerken:
https://www.tubantia.nl/v(...)uit-wensbron-1752637
Dan had ik ook nagedacht over de mogelijke motieven.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Al meerdere keren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet eens een kansenpareltje in die fontein gesprongen om dat geld te pakken?
Wie wie wiequote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Klinkt als die relatie van iemand hier, via dat spel. Die waren ook echt niet verliefd en zou ook ECHT geen relatie worden. En toen oeps, was het dan ineens toch
Ja maar relatie met 1 iemand die een kinderwens heeft gaat gewoon nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef TaMieke het volgende:
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan had ik ook nagedacht over de mogelijke motieven.
90 procent kans dat wij allemaal gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
jeetje jongens. puur op basis dat die een marokkaan is denken jullie dat die mij gaat oplichten![]()
maar goed. hij speelt bv nu een tennis toernooi. En hij is nog geen 5 minuten klaar en hij belt mij al
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Sinds hoeneer is de vrouw van een moslim baas over haar eigen baarmoeder?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar relatie met 1 iemand die een kinderwens heeft gaat gewoon niet
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakkenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.
Paar berichtjes/domme memes, soit, maar echt bellen?
Maar als je al weet dat het niet gaat werken, waarom dan wel die tijd erin investeren in plaats van rond te kijken die wél bij je past qua toekomstperspectief?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakken
Zal in Marokko wel een vrouw hebben waar hij op uitgekeken is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dagelijks bellen terwijl je aangeeft geen relatie te willen is wel op z'n minst even opmerkelijk.
Paar berichtjes/domme memes, soit, maar echt bellen?
nou aandacht is toch ook leuk. Het is niet alsof ik nu allerlei andere opties in de wacht heb staan ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als je al weet dat het niet gaat werken, waarom dan wel die tijd erin investeren in plaats van rond te kijken die wél bij je past qua toekomstperspectief?
Heeft al een vrouw en vier fatebikekindertjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal in Marokko wel een vrouw hebben waar hij op uitgekeken is.
denk dat die dan stopt met bellenquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zou hij reageren als je aangeeft een vriend te hebben?
Plottwistquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja je kan iemand leuk vinden maar beseffen dat een relatie niet gaat werken toch. ik wil ook geen relatie met hem en ben niet van plan om zijn geld af te pakken
Hij wilt jou dus gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet zogoed. hij vind mij wel erg aantrekkelijk. Dat is wel duidelijk, zegt die ook. En toen die hier was was die ook wel aan het flirten en zo maar ik hield hem erg op afstand.
Heb hem een paar keer gevraagd waarom die is begonnen met bellen en dan zegt die van ja gewoon ik wil je bellenNu is het misschien meer een routine geworden? En hij belt niet alleen maar hij stuurt ook nog dingen als ik al lig te slapen zoals muziek nummers of foto's van zijn eten. of stomme memes
Gevoelens hou je niet tegen ook al weet je met je hoofd dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus die wil geen vriendschapquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die dan stopt met bellen
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Oké dat was mijn bijdrage aan het puntmuntsuurtje. Ik voel me vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |