Ehhhh funfact, Boadu zit op 1,5 miljoen zoiets bij Monaco. Dolberg net boven de 2 miljoen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Monaco doorgaans veel meer betaalt dan Anderlecht.
Dit kan ik voor je opnoemen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Om dit goed te kunnen inschatten zullen we eerst moeten weten wat Weghorst en Brobbey aan salaris opstrijken en tevens wat Boadu kost. Ik heb daar geen exact overzicht van, jij wel?
Die 1,5 is netto en die 2 bruto, Monaco hè.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ehhhh funfact, Boadu zit op 1,5 miljoen zoiets bij Monaco. Dolberg net boven de 2 miljoen.
Ja als het je al vijf keer verteld is houdt het wel op he.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geef nu gewoon eens antwoord op de vraag die ik stelde. Waarom had Ajax niet Boadu voor één miljoen kunnen vastleggen? In het ergste geval had de club dat met zowel Weghorst, Brobbey als Boadu gezeten.
Dat is in principe geen overbodige luxe voor een club als Ajax, waarbij men ook nog meedoet in de CL. Brobbey heeft al een jaar geen bal meer geraakt en een Weghorst zou natuurlijk nooit meer basisspeler bij Ajax moeten zijn.
[..]
Inhoudelijk zijn de reacties op, ik merk het al.
Funfact, Monaco staat ergens bekend om wereldwijd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ehhhh funfact, Boadu zit op 1,5 miljoen zoiets bij Monaco. Dolberg net boven de 2 miljoen.
Oh ja absoluut, maar verschil is veel kleiner dan je zou aannemen, spelende voor Monaco.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 1,5 is netto en die 2 bruto, Monaco hè.
Komt deze zomer weinig info naar buiten, dus ik geeft het nog even. Kroes lijkt me ook wel een uitslaper.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:49 schreef Tjacka het volgende:
Geen nieuws is vaak goed nieuws, maar ik vind dat nu niet
Ja blijft heel zuur dat die Branco net voor de zomer geblesseerd moest raken. Dat zijn 2 selectiespelers qua salaris.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang types als Wijndal en Branco van der Trees een groot gedeelte van het salarishuis opvreten heb je die ruimte ook gewoon niet lijkt me
De Blanke Bogardequote:Op dinsdag 2 september 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja blijft heel zuur dat die Branco net voor de zomer geblesseerd moest raken. Dat zijn 2 selectiespelers qua salaris.
23:59 meen ikquote:
Mouwen opstropen, gras opvreten, GIF en Weghorst maakt er 40!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:57 schreef Simmertje het volgende:
"Financieel werd het een moeilijk verhaal, we gaan het doen met Weghorst en Konadu" incoming.
Nee je zult Weghorst en Brubby als spits hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:26 schreef Solispolar het volgende:
Maar als Steijn er dit jaar weer 20-25 in schiet in de Eredivisie dan kan de vlag weer uit denk ik. Prima toch, als dat het niveau is wat je nastreeft als club i guess.
Het is veel simpeler dan datquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf Kroes al door dat er volgend seizoen Ajax-voetbal moest komen, los van het realisme van Farioli. Waarom hij dan Heitinga goed genoeg acht? Geen idee. Waarschijnlijk speelt ook druk van hogerop mee: mensen die weer het ‘bekende’ Ajax-spel wilden zien. Kortzichtig gedacht: Heitinga = Ajax, dus klaar. Alleen vergeet men dat filosofie en uitvoering twee totaal verschillende dingen zijn, en daar faalt Heitinga volledig in.
Hoeveel onwaarden kun je in 1 krantenkop duwen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is veel simpeler dan dat
Jullie hebben de mateloos populaire ras-Ajacied John Heitinga die de man achter het succes van Arne Slot bij Liverpool is.
[ afbeelding ]
Daarmee komt het he le maal goed jongens.
Geef hem gewoon vijf jaar de tijd. Of tien jaar.
Wie is de auteur van dit propaganda stuk?quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jullie hebben de mateloos populaire ras-Ajacied John Heitinga die de man achter het succes van Arne Slot bij Liverpool is.
[ afbeelding ]
Het zoveelste bewijs dat het niveau van de Telegraaf echt treurig is op alle vlakken. Wonderbaarlijk dat mensen de Telegraaf nog lezen. Je wordt er alleen maar dommer van.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dit is vast van jaren terugquote:
Dan heb jij de Telegraaf zeker veel gelezen, met je "ik wordt".quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef papert het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat het niveau van de Telegraaf echt treurig is op alle vlakken. Wonderbaarlijk dat mensen de Telegraaf nog lezen. Je wordt er alleen maar dommer van.
Ik dacht dat Sipke Hulshoff al het brein achter het succes wasquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is jammer inderdaad, hij kwam wel gratis.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt deze zomer weinig info naar buiten, dus ik geeft het nog even. Kroes lijkt me ook wel een uitslaper.
[..]
Ja blijft heel zuur dat die Branco net voor de zomer geblesseerd moest raken. Dat zijn 2 selectiespelers qua salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |