SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nee, ik zeg dat ik het trauma 'kutten met rutten' uit mijn hoofd heb verbannenquote:Op maandag 1 september 2025 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dusss
Als ik het goed begrijp
Zeg je nu dat mannen helemaal geen herinneringen hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fred Rutten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent nu al vergeten dat je het in het vorige topic ook al heb gepostquote:Op maandag 1 september 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het trauma 'kutten met rutten' uit mijn hoofd heb verbannen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilde het even super duidelijk voor jou hebben, ik weet hoe snel vrouwen de waarheid kunnen vergeten/verdraaienquote:Op maandag 1 september 2025 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent nu al vergeten dat je het in het vorige topic ook al heb gepost
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Smoesjes Kaninchenquote:Op maandag 1 september 2025 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het even super duidelijk voor jou hebben, ik weet hoe snel vrouwen de waarheid kunnen vergeten/verdraaien
Maar ik zal er rekening mee houden
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over
Do what you love, love what you do!![]()
Da meende gij niequote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over
Religie is de bron van vrijwel alle ernstige ellende op deze aardklootquote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening overIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moet je weer je contract niet lezen enzoquote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
ik zei het is makkelijk over het hoofd te zien als je dan een leuke baan vind enzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En voor sommigen is F1 een soort van religie.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef kree het volgende:
weet niet hoe we van iets technisch naar religie kwamen. maar oke ook daar heb ik mening over![]()
meerdere hier last van incl ik.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Smoesjes Kaninchen
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laatDo what you love, love what you do!![]()
Doe ik niet aanquote:Op maandag 1 september 2025 18:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moet je weer je contract niet lezen en,o![]()
Even jouw geheugen testen om je kwaliteiten te onderschrijven.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Smoesjes Kaninchen
Dat je geheugen je regelmatig in de steek laat
Wat is er op 8 oktober 2000 gebeurd?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ferrari is een religiequote:Op maandag 1 september 2025 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En voor sommigen is F1 een soort van religie.
Naar bioscoop-bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
helaas wel ja.quote:Op maandag 1 september 2025 18:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Religie is de bron van vrijwel alle ernstige ellende op deze aardklootDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: