abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2025 @ 11:48:05 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218667314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Het belangrijkste voor dit seizoen dat we een brede selectie hebben. Dat is het euvel geweest dat je vorig seizoen 3e bent geindigd.
Vorig seizoen was er bijna net zo’n brede selectie, je doet er alleen zo weinig aan als elke wedstrijd 15 man niet mee kunnen doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 september 2025 @ 11:48:31 #202
131800 Tarado
cap de fusca
pi_218667317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is echt zo simpel, we moeten altijd spelers kopen zoals Aursnes die duurder worden en nooit spelers als Ivanusec die minder waard worden.

Volg mij voor meer financieel advies
Wat wel simpel is; is je selectie niet te groot laten worden.
pi_218667318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:26 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben best tevreden. Alles wat ze wilden is in elk geval gevuld. Niet altijd met de eerste keus maar dat is totaal onrealistisch om te verwachten.

Misschien 't Zand en Bullaude nog ergens naar een competitie waar het transferwindow nog open is nu, Griekenland of zo.
We hebben nu voor elke positie minimaal n speler die geen KKD niveau wissel oplevert, wat we tot dit jaar gewoon nog meemaakten met spelers als Zerrouki in de selectie.

Als dat geen groei is weet ik het ook niet meer.

En ja, blessures speelden ons daarbij ook te parten natuurlijk.
pi_218667339
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Vorig seizoen was er bijna net zo’n brede selectie, je doet er alleen zo weinig aan als elke wedstrijd 15 man niet mee kunnen doen
Ik vond de breedte voornamelijk op het middenveld wel zwak vorig seizoen. Zerroukie was echt een ramp bijvoorbeeld. Ik denk dat het nu in alle linies wel beter is als vorig seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218667342
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Het belangrijkste voor dit seizoen dat we een brede selectie hebben. Dat is het euvel geweest dat je vorig seizoen 3e bent geindigd.
daar waren vooral blessures debet aan, maar de spelers achter je eerste man waren vaak nog van kkd niveau.

quote:
ik heb er alle vertrouwen dat we dit seizoen CL gaan halen. Titel schat ik 85% in op dit moment.
CL ja, titel 85% absoluut niet.

quote:
Ik geef de titel strijd een hogere prioriteit dan Europees dit seizoen.
ik win liever de EL.

quote:
Sportief is de EL zeker belangrijk maar die bonussen in de EL vallen in het niets ten opzichte van de CL bonussen vorig seizoen.
Dus minimaal tweede worden. Gaat lukken met domme Sjon aan het roer.

quote:
Je kan best spelers die 2e keus zijn in EL opstellen om in de competitie de beste spelers te blijven opstellen.

Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn en ik ben benieuwd of van Persie dit zo gaat invullen.
Daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld.
pi_218667356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:52 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
daar waren vooral blessures debet aan, maar de spelers achter je eerste man waren vaak nog van kkd niveau.
[..]
CL ja, titel 85% absoluut niet.
[..]
ik win liever de EL.
[..]
Dus minimaal tweede worden. Gaat lukken met domme Sjon aan het roer.
[..]
Daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld.
EL winnen en 2e worden daar teken ik ook voor

Het belangrijkste is dat we volgend seizoen echt de CL in gaan. Dat is echt hoofprioriteit en dat is denk ik het doel van Van Persie als je hem iedere keer hoort.

Want anders doe je gewoon weer een stap terug in mogelijke investeringen de komende jaren.

Het voordeel van als je de EL zou winnen of ver zou komen is dat je weer spelers internationaal op de kaart gaat zetten en dat kan weer leuke transfersommen op gaan leveren.

[ Bericht 4% gewijzigd door klaasweetalles op 03-09-2025 12:03:44 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 3 september 2025 @ 12:10:07 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218667471
quote:
Het is echt zo simpel, we moeten altijd spelers kopen zoals Aursnes die duurder worden en nooit spelers als Ivanusec die minder waard worden.

Nog een simpel advies: winnen in de EL. Levert ook geld op.
Oh en alles winnen in de Eredivisie ook, krijg je CL-geld.
Kun je de beker laten zitten.

Easy living.
pi_218667519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Easy living.
EL winst is sowieso gegarandeerd CL spelen in het aankomende seizoen. Alle winst in de eredivisie is enkel bijvangst!
pi_218667779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Easy living.
Tot slot laatste tip:
Lease paar luxe auto's en verkoop die vervolgens.

iykyk
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 3 september 2025 @ 13:37:51 #210
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218668199
quote:

Ivanusec was waardeloos gescout maar leek op papier een begrijpelijke aankoop, want die was voor de basis.

Ik vind gewoon dat je geen spelers van 24+ langdurige contracten moet aanbieden tenzij je kan verwachten dat ze direct niveau basis zijn, laat staan dat je dikke transfersommen overmaakt. In die categorie hebben we afgelopen jaren Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop, Lingr, Lotomba, Smal, Carranza, Tengstedt en Borges gehaald. Das flink wat geld door het putje, en tot nu toe heeft alleen Smal cht waarde gehad.
Makkelijk eerste
pi_218668256
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ivanusec was waardeloos gescout maar leek op papier een begrijpelijke aankoop, want die was voor de basis.

Ik vind gewoon dat je geen spelers van 24+ langdurige contracten moet aanbieden tenzij je kan verwachten dat ze direct niveau basis zijn, laat staan dat je dikke transfersommen overmaakt. In die categorie hebben we afgelopen jaren Ueda, Zerrouki, Nieuwkoop, Lingr, Lotomba, Smal, Carranza, Tengstedt en Borges gehaald. Das flink wat geld door het putje, en tot nu toe heeft alleen Smal cht waarde gehad.
Wat is er gebeurd met de eenzijdige optie. Lekker contractjes voor 2+2 jaar aanbieden genot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 3 september 2025 @ 13:46:45 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_218668274
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:27 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik heb nog wel iets van vertrouwen in Borges. Die heeft bij momenten wel laten zien te kunnen voetballen. Die Tengstedt hobbelt maar wat mee. Dat gaat echt niks worden.

Vind het langzamerhand vooral zonde dat we Bos hebben gehaald in plaats van die back van Utrecht. Al denk ik dat Bos degelijk is, meer niet.
Borges is volgens mij wel een redelijke speler maar ook met zijn beperkingen. Zal vast zijn nut gaan hebben maar dat vPersie nog eerder Slory opstelt doet mij vragen waarom je zo’n dikke transfersom erop stuk slaat. Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven. Die had je toch ook kunnen huren met optie tot koop. Het zijn onbegrijpelijke transfers, dusdanig vreemd dat ik bijna in Rutgers complotten ga geloven.

Ik ben het met je eens over El Karouani. Ik schrik vooral van het passen van Bos. Hopelijk wordt dat nog beter.
Makkelijk eerste
  woensdag 3 september 2025 @ 13:59:33 #213
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218668360
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Borges is volgens mij wel een redelijke speler maar ook met zijn beperkingen. Zal vast zijn nut gaan hebben maar dat vPersie nog eerder Slory opstelt doet mij vragen waarom je zo’n dikke transfersom erop stuk slaat. Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven. Die had je toch ook kunnen huren met optie tot koop. Het zijn onbegrijpelijke transfers, dusdanig vreemd dat ik bijna in Rutgers complotten ga geloven.

Ik ben het met je eens over El Karouani. Ik schrik vooral van het passen van Bos. Hopelijk wordt dat nog beter.
En net als je dit zegt, scoren Tengstedt (2x) en Borges (1x) in een oefenwedstrijd (wel tegen RKC reserves, lol).
  woensdag 3 september 2025 @ 14:58:17 #214
474254 GurneyIsBestOke
pi_218668772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:59 schreef fetX het volgende:

[..]
En net als je dit zegt, scoren Tengstedt (2x) en Borges (1x) in een oefenwedstrijd (wel tegen RKC reserves, lol).
Een glimp van de oude Jrgensen
Makkelijk eerste
pi_218668900
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tengstedt is Jrgensen vibes herbeleven
Als hij ons kampioen maakt met 21 doelpunten hoor je mij niet klagen
pi_218669072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:17 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
EL winst is sowieso gegarandeerd CL spelen in het aankomende seizoen. Alle winst in de eredivisie is enkel bijvangst!
Ja, ff de EL binnen harken. Een nog een meer onrealistisch scenario dan de titel.

Zie het graag gebeuren, maar die kans lijkt mij wel nihil.
  woensdag 3 september 2025 @ 15:46:23 #217
474254 GurneyIsBestOke
pi_218669083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:22 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als hij ons kampioen maakt met 21 doelpunten hoor je mij niet klagen
De Jrgensen van 2018-2021 uiteraard
Makkelijk eerste
pi_218669247
Koetje over Steijn: "De eerste indruk is goed. In alles."

Sow.
pi_218669297
Ik kom hier eigenlijk ff klagen over Romano die zich als een soort uber Feyenoord fan aan positioneren is in de media. :r

Ok doei.
  woensdag 3 september 2025 @ 16:23:08 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218669319
quote:
8s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:18 schreef Document1 het volgende:
Ik kom hier eigenlijk ff klagen over Romano die zich als een soort uber Feyenoord fan aan positioneren is in de media. :r

Ok doei.
Denneboom?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218669590
quote:
Te Kloese hekelt analisten: ''Kennelijk hoeft dat allemaal niet meer''

vandaag, 15:22 551 reacties

Algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese heeft in een terugblik op de voorbije transferzomer gereageerd op enkele thema’s die de afgelopen maanden rond Feyenoord speelden. Zo ging hij in op de uitspraken van Quilindschy Hartman en is Te Kloese opvallend fel als het gaat om uitspraken van enkele analisten over de hoofdtrainer van Feyenoord.

Hartman liet zich onlangs in Engeland kritisch uit over de communicatie van trainer Robin van Persie in zijn laatste maanden bij de club. Te Kloese bestrijdt dat beeld. ''Nee, dit is echt onzin. Dat een speler niet te horen krijgt wat hij wil horen, is iets anders dan dat de communicatie niet goed of onduidelijk is. Robin geeft juist zeer helder aan wat-ie vindt en denkt. Dus als hij vindt dat je slecht traint of dat je op dat moment gewoon minder goed bent dan een concurrent en daarom op de bank begint, dan zegt hij dat. Glashelder. Een speler kan daar teleurgesteld over zijn, maar met een matige communicatie heeft dat niks te maken. Het is fijn dat Hartman de uitspraken inmiddels ook heeft genuanceerd, nog steeds trots is op de club en zich Feyenoorder voelt. Daar hebben wij overigens ook geen moment aan getwijfeld.''

Volgens Te Kloese ontstond er daarna bij sommige media een zoektocht naar spelers die het verhaal van Hartman zouden bevestigen. ''Dat sommige analisten zo’n verhaal klakkeloos overnemen en vervolgens op tv met teksten komen als 'Ik denk dat Robin dat qua communicatie niet goed heeft aangepakt', dat bevreemdt mij dan weer. Dan denk ik: Wat maakt dat jij dit denkt te kunnen zeggen? Weet jij hoe vaak de trainer met deze speler heeft gezeten? Weet je hoe die gesprekken zijn gegaan? Ken je de fysieke data die bepaalde conclusies al dan niet ondersteunen? Speelden dezelfde zaken – zoals bijvoorbeeld het niet willen bijtekenen – wellicht ook al onder de vorige trainer? En heb jij als zogeheten kenner berhaupt contacten en enige moeite genomen om beweringen te verifiren alvorens er vol in mee te gaan? Maar kennelijk hoeft dat allemaal niet meer.''

Geen directe reactie van Feyenoord
De club koos er bewust voor om na de publicatie van het interview niet te reageren. ''Die kans is ons pas uren nadat het verhaal al was gepubliceerd geboden en iedereen het dus al had gelezen. Dan hoeft het niet meer, want dan wordt een reactie van ons alleen nog maar gebruikt om het verhaal nog eens een keer extra aan te jagen'', sluit hij af in gesprek met Feyenoord ONE.
Duidelijke taal van te Kloesse

Hij staat volledig achter van Persie, terwijl ik zelfs berichten las hij het niet eens zou met het optreden van van Persie door sommige clowns.in de media.

Goed dat hij even hierop terugkomt want de 020 media proberen alleen maar onrust te zaaien bij Feyenoord.
  woensdag 3 september 2025 @ 17:07:09 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218669607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Koetje over Steijn: "De eerste indruk is goed. In alles."

Sow.
Alsof hij zou zeggen van "Bij nader inzien blijkt het best een sukkel, oepsie..."
pi_218669663
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Belgian Pro League 2022-2023
Ueda - Cercle Brugge - 22 in 40
Larin - Club Brugge - 1 in 9
@klaasweetalles pls explain
pi_218669705
twitter
pi_218670009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 17:14 schreef Evangelion het volgende:

[..]
@:klaasweetalles pls explain
appels kun je niet met peren vergelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')