quote:Op maandag 1 september 2025 17:46 schreef Slobeend het volgende:
De Mitchell hype is pas echt onbegrijpelijk.
Gullit-vibes. Even.quote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Doucheputje binnen no-time vol. Bel RRS.
quote:Feyenoord neemt afscheid: Tsoungui sluit aan bij Estoril
vandaag, 19:24 279 reacties
Antef Tsoungui vervolgt zijn loopbaan in Portugal. De verdediger, die nog onder contract stond bij Feyenoord, heeft een definitieve transfer gemaakt naar Estoril en tekende daar een contract tot medio 2029. Dit meldt A Bola.
quote:Larin verkiest Feyenoord boven Valencia na belletje Van Persie'
vandaag, 19:49 453 reacties
Cyle Larin ondergaat dinsdag zijn medische keuring bij Feyenoord. De spits komt over van RCD Mallorca en wordt tot het einde van het seizoen gehuurd, met een optie tot koop. De Rotterdammers schakelden pas in de laatste 24 uur in en wisten daarmee Valencia af te troeven. Dit meldt journalist Matthew Scianitti.
Trainer Robin van Persie speelde een rol in de komst van de Canadese international. Hij belde Larin persoonlijk en vertelde dat hij fan van hem is, maar benadrukte ook dat de aanvaller zal moeten vechten voor zijn plek. In De Kuip moet hij de concurrentie aangaan met Ayase Ueda en Casper Tengstedt, die eerder deze zomer werd overgenomen van Benfica
Wat een ongekend slecht filmpjequote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Die ken roken onder de douchequote:Op maandag 1 september 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Waarom heeft Dennis een fetish voor spelers die (vrijwel) nooit scoren? Na Borges en Tengsted wordt het wel een patroon.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
In dienst van de Spaanse eilanders kwam hij in 76 duels tot 14 doelpunten.
Betrokken bij 8 goals in 1500 minuten bij een Italiaanse degradatiekandidaat. Waaronder gescoord tegen Roma, Lazio en Bologna. Voor een tweede spits helemaal geen rare cijfers lijkt mij?quote:Op maandag 1 september 2025 20:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom heeft Dennis een fetish voor spelers die (vrijwel) nooit scoren? Na Borges en Tengsted wordt het wel een patroon.
Nee ze zullen Meerdink vast verkopen voor 5 miljoen en een appel en een ei achterlijk varkenquote:Op maandag 1 september 2025 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 30 miljoen moet aftikken. Ik niet in elk geval. Leg mij geen woorden in m'n mond ongelofelijke tyfus idioot met je achterlijke overacting altijd.
Als de rest van die exodus die nu in de steigers staat nog van de grond komt, dan ben ik eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over dit transferwindow hoorquote:
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).quote:Op maandag 1 september 2025 20:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Betrokken bij 8 goals in 1500 minuten bij een Italiaanse degradatiekandidaat. Waaronder gescoord tegen Roma, Lazio en Bologna. Voor een tweede spits helemaal geen rare cijfers lijkt mij?
Dat zijn Pelle cijfers voordat hij bij Feyenoord tekendequote:Op maandag 1 september 2025 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).
Genieton.
Dooddoenerquote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn Pelle cijfers voordat hij bij Feyenoord tekende
Ja en Zirkzee maakte er bij Bologna 1 per 255 minuten. Zou je dan ook zo staan janken als die zou komen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we er vooral "betrokken bij" van maken om het nog wat op te schroeven. Heeft dus gewoon 6x gescoord; 1 per 255 minuten. Larin heeft er 7 gescoord in 32 wedstrijden; 1 per 253 minuten. En Borges staat netjes op 2 doelpunten in 26 wedstrijden; 1 per 375 minuten. Waarbij we heel genadig zijn, want eigenlijk zijn dat ook direct de enige 2 doelpuntjes van Borges in de afgelopen 2 jaar (64 wedstrijden in alle competities / 1622 minuten).
Genieton.
Mooi man, Dessers en Vilhenna terug in de Kuipquote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Dessers voor vier miljoen naar Griekenland
Grimmige sfeer opeensquote:Op maandag 1 september 2025 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat je 30 miljoen moet aftikken. Ik niet in elk geval. Leg mij geen woorden in m'n mond ongelofelijke tyfus idioot met je achterlijke overacting altijd.
Absoluut, net zoals zijn voorgangers, alle 374.quote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
zo dagje op pad geweest en dan mis je zomaar 2 transfers.. gaat die spits nou de grote verlosser worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |