Ik moet sowieso altijd wel een beetje lachen om alle klachten over Sauer in dit topic. Vorig seizoen riepen exact dezelfde users iedere week "je had gewoon Sauer moeten houden, die kan makkelijk mee, nu zit je steeds naar Osman te kijken".quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Sauer komt het ook allemaal wel goed. Gewoon de welbekende grillen van een jonge speler, maar die jongen durft bij Feyenoord ook wel zijn acties te maken en blijft dit ook doen, wat al een zege is voor een vleugelspeler. We gaan echt nog wel genieten van die jongen dit seizoen. gewoon vertrouwen blijven geven.
Het is ook rijkelijk overdreven inderdaad. Het klopt dat het allemaal nog niet heel succesvol is tot dusver, maar we moeten het er allemaal toch over eens zijn dat dit een klein diamantje is. We vergeten volgens mij nog wel is dat deze jongen nog maar 19 is.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd wel een beetje lachen om alle klachten over Sauer in dit topic. Vorig seizoen riepen exact dezelfde users iedere week "je had gewoon Sauer moeten houden, die kan makkelijk mee, nu zit je steeds naar Osman te kijken".
Precies, die paar potjes onder Arne waren gewoon al prima en bij NAC veruit de beste speler. Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook rijkelijk overdreven inderdaad. Het klopt dat het allemaal nog niet heel succesvol is tot dusver, maar we moeten het er allemaal toch over eens zijn dat dit een klein diamantje is. We vergeten volgens mij nog wel is dat deze jongen nog maar 19 is.
Goed voor z’n ontwikkeling en positieve flow. Vind het alleen wel pittig als die jonge knul tegelijkertijd een niveautje hoger moet gaan spelen, Europees, en ook nog bij de nationale 11. Hopelijk houden ze daar bij Feyenoord voldoende rekening mee. Regelmatig wisselen/rouleren lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel mooi dat Sauer bij Slowakije aan de praat raakt, hopelijk ook bij ons nu.
Eens. Had ook wel verwacht dat hij pas op z’n minst na de winterstop echt zijn draai gaat vinden (alles daarvoor is mooi meegenomen). Is toch wel even een paar stappen hoger dan NAC. Komt wel goed en de tijd moet hij zeker krijgen, maar tot nu toe was het gewoon nog niet geweldig.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Sauer komt het ook allemaal wel goed. Gewoon de welbekende grillen van een jonge speler, maar die jongen durft bij Feyenoord ook wel zijn acties te maken en blijft dit ook doen, wat al een zege is voor een vleugelspeler. We gaan echt nog wel genieten van die jongen dit seizoen. gewoon vertrouwen blijven geven.
Klopt, zag wat leuke filmpjes voorbij komen van tegen Duitsland, maar wel met flink wat ruimte / op snelheid / in de counter. Gaat bij Feyenoord natuurlijk niet zo vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 5 september 2025 05:36 schreef Bombvis het volgende:
Nogal verschil of je tegen een team speelt met 11 man in de eigen 16 of 10 man op jouw helft. Sauer is uitstekend voor dat tweede, dat zag je vorig jaar bij NAC ook.
Eensquote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is net alsof Feyenoord om die reden meerdere versterkingen (op de vleugel) binnengehaald heeft, wat jij als onbegrijpelijk en onverstandig beleid duiddequote:Op donderdag 4 september 2025 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goed voor z’n ontwikkeling en positieve flow. Vind het alleen wel pittig als die jonge knul tegelijkertijd een niveautje hoger moet gaan spelen, Europees, en ook nog bij de nationale 11. Hopelijk houden ze daar bij Feyenoord voldoende rekening mee. Regelmatig wisselen/rouleren lijkt me verstandig.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat bij Feyenoord natuurlijk niet zo vaak gebeuren.
Ik vond nou niet dat afgelopen wedstrijden er heel weinig ruimte lag, tegen Excelsior, Sparta en uit bij Fener lagen daar prima momenten voor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 05:36 schreef Bombvis het volgende:
Nogal verschil of je tegen een team speelt met 11 man in de eigen 16 of 10 man op jouw helft. Sauer is uitstekend voor dat tweede, dat zag je vorig jaar bij NAC ook.
Veel slechter dan Osman of Ivanusec kon ook niet. Het viel gewoon een beetje tegen zo aan het begin op een positie waar de alternatieven schaars zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd wel een beetje lachen om alle klachten over Sauer in dit topic. Vorig seizoen riepen exact dezelfde users iedere week "je had gewoon Sauer moeten houden, die kan makkelijk mee, nu zit je steeds naar Osman te kijken".
Dat waren ook de enige potjes waarin hij presteerde. Daarna geblesseerd geraakt, nooit meer dat niveau gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik was echt zo onder de indruk van Ivanusec na die eerste paar potjes lol
Dat deel van zijn spel kan ie nog ontwikkelen, hij is 19.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:44 schreef Elan het volgende:
Die sauer heb je dus alleen wat aan als hij de ruimte krijgt tegen een aanvallende ploeg, wat bij ons precies eigenlijk zelden voor komt.
Dan heb je er maar weinig kijk op.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:07 schreef snabbi het volgende:
Hij zou dat misschien kunnen ontwikkelen, maar de gemiddelde user doet net alsof het de messias is. Voorlopig ben ik nog niet onder de indruk.
Daar heb ik geen probleem mee. Al raak ik niet overtuigd van het op mij te draaien.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb je er maar weinig kijk op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |