Hij lijkt mij iemand die heel eerlijk is over dit soort dingen.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alsof hij zou zeggen van "Bij nader inzien blijkt het best een sukkel, oepsie..."
Tengstedt kan gewoon kopgoals makenquote:
Een van de spelers die ik het snelst heb zien ontwikkelen bij Feyenoord. Wat een ergerlijke speler was dat aan het begin.quote:
Vanaf het begin vertrouwen gehad in deze speler als 1 van de weinigequote:
Nounounounounou….quote:
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.quote:Op woensdag 3 september 2025 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Duidelijke taal van te Kloesse
Hij staat volledig achter van Persie, terwijl ik zelfs berichten las hij het niet eens zou met het optreden van van Persie door sommige clowns.in de media.
Goed dat hij even hierop terugkomt want de 020 media proberen alleen maar onrust te zaaien bij Feyenoord.
Goh, het is net alsof er iets veranderd is in het moderne voetbal met de komst van zaakwaarnemers die steeds beter voor het belang van hun client opkomenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de eenzijdige optie. Lekker contractjes voor 2+2 jaar aanbieden genot.
Robin heeft DE keeper van het Nederlands Elftal HÉ-LE-MAAL kapot gemaakt!!quote:Op woensdag 3 september 2025 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Noppert basisplaats kwijt bij Heerenveen, dit lijkt me de schuld van Van Persie.
Ah ik begrijp dat De Pers het ook helemaal verkeerd heeft aangepakt met Hartman en Zerrouki, spelers die het compleet aan het maken waren bij Feyenoord en die weggepest zijn door een trainer die te dom is om hun specifieke kwaliteiten te zienquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.
Ik weet niet hoe Robin het heeft gedaan. Ik weet wel dat de manier waarop Kloesoe nu reageert compleet nietszeggend is. (En een beetje onder het niveau van een AD)quote:Op woensdag 3 september 2025 20:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah ik begrijp dat De Pers het ook helemaal verkeerd heeft aangepakt met Hartman en Zerrouki, spelers die het wel compleet aan het maken waren bij Feyenoord en die weggepest zijn door een trainer die hun specifieke kwaliteiten niet ziet [ afbeelding ]
Voor je losbreekt met wederom een onsamenhangend verhaal gebaseerd op niets dan onderbuik en domme argumenten, geef me heel even de tijd om klaar te gaan zitten
Misschien moet je dan even luisteren naar wat hij er zelf over verteld heeft en kijken hoe Hartman daarna terugkrabbelde, zomaar een tip.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Robin het heeft gedaan.
Gewoon sigarenwinkeltje openen dan toch.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Goh, het is net alsof er iets veranderd is in het moderne voetbal met de komst van zaakwaarnemers die steeds beter voor het belang van hun client opkomen [ afbeelding ]
Alsof nog één speler te lijmen is voor zulke contracten in de wetenschap dat het verschil tussen een contract van 2 of 4 jaar het verschil kan zijn tussen financieel comfortabel en financieel onafhankelijk bij een carrière vernietigende blessure.
Man man man wat een gekkie dit
Niemandquote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh… Kloesoe veegt fel zijn eigen Robins straatje schoon. Wie had dat ooit verwacht.
Zelfs op het eind had je nog een ontzettende hekel aan hem:quote:Op woensdag 3 september 2025 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van de spelers die ik het snelst heb zien ontwikkelen bij Feyenoord. Wat een ergerlijke speler was dat aan het begin.
(Dit was vlak voordat hij twee goals maakte)quote:Op zondag 25 februari 2024 16:00 schreef fetX het volgende:
Echt ik haat Minteh. Wat een intense teringspeler is dat zeg.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
Ik vind Minteh zo’n ontzettend vermoeiende speler
Van teringspeler naar vermoeiend. Prima ontwikkeling.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs op het eind had je nog een ontzettende hekel aan hem:
[..]
(Dit was vlak voordat hij twee goals maakte)
[..]
Een beetje dezelfde ontwikkeling die user @Wotte heeft gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2025 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Van teringspeler naar vermoeiend. Prima ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |