Geheel toevallig staan hier Guido, Jeroen en Zwaantje in zeker. Ik mis ook "SebbeSwensje".quote:Op maandag 1 september 2025 16:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Alexandra
Bert
Corenlius
Dafne
Egbert
Frits
Guido
Hema
Ingo
Jeroen
Kim
Lisanne
Mart
Nout
Odette
Paul
Quinten
Renske
Tom
Ube
Vivianne
Wilbert
Xander
Yannick
Zwaantje
Ja sowieso he.quote:Op maandag 1 september 2025 17:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De stormnamen zijn sowieso onzin.
Kijk weer uit naar je storm des doods voorspellingenquote:Op maandag 1 september 2025 17:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Echt hè? Er wordt gewoon op een knop gedrukt, zo spannend is het allemaal niet.quote:Op maandag 1 september 2025 17:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Stormnamen zijn altijd al onzin geweest.quote:Op maandag 1 september 2025 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt hè? Er wordt gewoon op een knop gedrukt, zo spannend is het allemaal niet.
Ik mis vooral diversiteit in de lijst.quote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geheel toevallig staan hier Guido, Jeroen en Zwaantje in zeker. Ik mis ook "SebbeSwensje".
Zelfs voordat we stormen namen gingen geven was het al onzin. Grotere onzin ben ik in de huidige tijd nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 1 september 2025 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Stormnamen zijn altijd al onzin geweest.
Als we een storm die naam geven kan er geroepen worden dat er een associatie wordt gemaakt tussen buudnlenders en tumult. Dat hebben ze dus vakkundig ontweken.quote:Op maandag 1 september 2025 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis vooral diversiteit in de lijst.
Mohamed
Hassan
Farid
Mustafa
Ja maar het is niet eerlijk hequote:Op maandag 1 september 2025 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs voordat we stormen namen gingen geven was het al onzin. Grotere onzin ben ik in de huidige tijd nog niet tegengekomen.
[..]
Als we een storm die naam geven kan er geroepen worden dat er een associatie wordt gemaakt tussen buudnlenders en tumult. Dat hebben ze dus vakkundig ontweken.
Ik ook, maar de bange schaapjes niet. Eigenlijk heb ik ook helemaal niet zo'n behoefte om nog meer Arabische invloeden over te nemen, dus ik vind het goed zo.quote:Op maandag 1 september 2025 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar het is niet eerlijk he
Storm jan vinden we allemaal blijkbaar dood normaal. Maar Storm Yousseff ohnee dat kan niet dat is een schande
Ik ben tegen discriminatie. Ik vind dat er evenveel storm Jans en storm Achmeds moeten zijn
Ja, en @Danny?quote:Op maandag 1 september 2025 17:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geheel toevallig staan hier Guido, Jeroen en Zwaantje in zeker. Ik mis ook "SebbeSwensje".
Behalve: Stormquote:Op maandag 1 september 2025 18:56 schreef N�senbar het volgende:
Stormnamen zijn altijd al onzin geweest.
"Kijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:27 schreef Cockwhale het volgende:
Een storm heeft geen naam nodig, maar waarschijnlijk geven die mongolen elk blaadje die in hun tuin valt ook een naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |