Misschien he, heel misschien is het de de hoogste omdat het in bergachtig gebied is, en bergen nogal de neiging hebben om hoog te zijn....quote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grottenquote:Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.quote:Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten.
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?quote:Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.
Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.
Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamiseringquote:Op maandag 1 september 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
Maar vrouwen verdienen nog 1% minder! Gauw de straten op in het donker.quote:Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering/
Het is godbetert niet normaal meer.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.quote:Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering/
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.
daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL
Welkom op FOK! Het enige forum waar off-topic de norm is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijnquote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn![]()
Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |