abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218652553
https://www.yahoo.com/new(...)ridge-100000072.html
Bekijk deze YouTube-video
in dezelfde tijd dat britse ingenieurs een motorweg-overgang van 34m aan het bouwen zijn en dat voor wel 23mln pond, zetten de chinezen gwn ff snel een 625m hoge, 3km lange, ¤217 mln euro kostende brug neer in 3,5jr bouwtijd, met een stresstest van 96 vrachtwagens van samen 3.360 ton. vraag me overigens wel af of het in alle mogelijke weersomstandigheden is getest

een wereldrecord op zowat alle vlakken. bijna 2x zo hoog als de vorige hoogste brug. gebruik van modulaire bouw, drones, en high-tech ontwerpsoftware, natuurlijk allemaal binnenlands gemaakt

de brug verkort een UUR rijden tot 90 seconden.

we zullen zien hoelang die brug in rotterdam zal duren...

bij deze een herinnering dat sinds deng xiaoping (sinds de jaren '80 dacht ik?) er enkel ingenieurs aan de macht zijn geweest in china. china wordt gerund door ingenieurs, dus laten we niet al te verbaasd zijn om hun efficiėntie en planning, infrastructuur en technologie, en gecentraliseerde uitvoering.

de laatste premier van nederland met een ingenieursachtergrond was willem schermerhorn ('45-'46). nu hebben we decennialang letterlijk clowns in het kabinet die het land de afgrond in regeren
pi_218652567
Dat moet wel goed gaan. Als de Chinzen ergens om bekend staan, is het hun solide infrastructuur en gebouwen _O-
pi_218652578
Hier in Amsterdam doen ze dik 2 jaar over 1 straat/tramlijn renovering :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 1 september 2025 @ 16:21:27 #4
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_218652588
Lang leve het Chinese Wirtschaftswunder *O*

Hoeveel Oeigoerse / Tibetaanse dwangarbeiders zijn er tijdens de bouw in het ravijn gestort?
pi_218652605
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Competitief tot in het merg van hun botten.
  maandag 1 september 2025 @ 16:25:26 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218652632
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Is ook typisch mannelijk. Altijd de hoogste, de snelste, de hoogste, de verste, de eerste willen zijn.
Misschien he, heel misschien is het de de hoogste omdat het in bergachtig gebied is, en bergen nogal de neiging hebben om hoog te zijn....

8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218652649
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten :').
Get woke, go broke!
pi_218652767
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zonder die drang tot verbetering zaten we nu nog allemaal in grotten :').
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
pi_218652782
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Met dank aan links dus. Rechts wilde dat alles bleef zoals het was.
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Get woke, go broke!
pi_218652818
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zal het zijn. Die linkse vrouwen, of toch mannen?
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.

Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
  maandag 1 september 2025 @ 16:44:54 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218652850
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Rechts is conservatief, behoudend. Links is progressief, streeft naar verbeteringen.

Mannen zijn over het algemeen conservatief, want zij hebben de macht.
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.

Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Get woke, go broke!
pi_218652889
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, volgens een schoolboek uit 1965 ofzo. Links staat voor migratie, haat naar het westen en windmolens bestrijden zoals 0,000036 graad.

Geen progressie mogelijk want stikstof of een nestje langpootrupsen etc etc.
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
  maandag 1 september 2025 @ 16:50:19 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218652908
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus. Jij staat voor die goeie ouwe tijd toen iedereen nog zijn of haar plaats kende.
Gewoon lekker door gaan met de boel vervuilen, wegwerpmaatschappij handhaven, en totaal niet in de gaten hebben dat deze manier het verziekt voor het rechtse nageslacht.
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering :')/
Get woke, go broke!
pi_218652959
China loopt mijlenver voor op ons qua technologie en innovatie. Alleen een mensenleven telt niet zo zwaar en burgerrechten zijn overrated net als een veilige werkomgeving.
blablablabla
  maandag 1 september 2025 @ 16:56:31 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218652972
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, jij komt met een schoolboek omschrijving uit 1832 aan. Links staat helemaal niet voor vooruitgang, ja de vooruitgang van de islamisering :')/
Maar vrouwen verdienen nog 1% minder! Gauw de straten op in het donker.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 1 september 2025 @ 16:59:13 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218653006
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218653074
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit topic over een brug gaat, maar ik lees vooral links/recht/man/vrouw/langpootrups gezever...
Het is godbetert niet normaal meer.
pi_218653166
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.

daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL en allemaal links/rechts/man/vrouw/blank/bruin BS

in china is de brug het doel. hier is de discussie over de brug het doel.
pi_218653181
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
pi_218653188
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef gwn_een_user het volgende:
tja, het laat wel zien dat we met al dat gekibbel nergens komen in dit land. in china is het collective doel - vooruitgang, infrastructuur, nationale trots, belangrijker dan het eindeloze gekissebis over identiteit en ideologie.

daar wordt een brug gebouwd, gwn, omdat het moet, niet omdat er eerst tien commissies moeten vergaderen over wie zich wel of niet vertegenwoordigd voelt door het ontwerp LOL
Nou nee dank je wel. Wat wij bouwen blijft over het algemeen staan en hoezeer ik ook walg van ons kabinet, de CCP zit werkelijk niemand (behalve rare trolls/useful idiots zoals jij) op te wachten.
pi_218653193
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welkom op FOK! Het enige forum waar off-topic de norm is.
_O- _O-
  maandag 1 september 2025 @ 17:14:18 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218653199
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ben je blind? Dit was een fragment uit een show uit 1982. Hoe jij tot een schoolboek uit 1832 komt, zegt eigenlijk alles over jou.
Ga zelf even terug naar school en laat je bijspijkeren over de geschiedenis van de mensheid.
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn :')

Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg :X.
Get woke, go broke!
pi_218653286
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij bent leesblind, ik reageerde weer op je eigen opmerking over dat links progressief zou zijn :')

Jij weet je in elk topic toch weer zo knap in een kronkel te posten, het is of een gave of een reden tot zorg :X.
Dat is een feit. Links is progessief. Iets anders beweren zou onzin zijn.
Vakbonden en feministen zijn van nature links. Links is protesteren tegen de huidige situaties.
Het uitbuiten van arbeiders en het achterstellen van vrouwen was reden om hier tegen in opstand te komen.

Maar jij gaat liever weer werken voor 12 of 16 uur per dag voor een hongerloontje terwijl je vrouw jaar op jaar een kind baart, waardoor jij nooit welvarend zult worden. En rechts zag dat het goed was.
Het zijn niet mijn kronkels, het zijn gewoon feiten. Zoek zelf maar.
  maandag 1 september 2025 @ 17:21:53 #24
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218653287
Kwestie van tijd voordat dit ding in elkaar flikkert
Want het wetboek ken ik ook
pi_218653296
Kan ik alsjeblieft gewoon Chinese infrastructuur en hun vuige ideologie zwart maken zonder dat jullie hier OT moeten komen bekvechten zoals jullie in tig andere topics doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')