Doen ze niet. Is pure dikdoenerij. Ze hebben het druk-druk-druk.quote:Op maandag 1 september 2025 15:48 schreef CoolGuy het volgende:
En wat nou als ze de waarheid zeggen?
Jeetje wat diep weer dit.quote:Op maandag 1 september 2025 16:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zelfs als het lijkt alsof je niets doet, kun je in de werkelijkheid nog bezig zijn met het oplossen van de puzzel in je brein.
Nou, wij hebben anders genoeg weekenden waar we het hele weekend bezig zijn. Overigens ook weekenden waar we helemaal niks doen en dus gewoon thuis zijn, maar alsof het per definitie zo is dat je in het weekend niks te doen hebt.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doen ze niet. Is pure dikdoenerij. Ze hebben het druk-druk-druk.
Actieve mensen, ik blijf er heel ver vandaan.
Wat ik deed in mijn weekend? Lekker lui op de bank liggen, boekje lezen, de katten pesten, tv kijken.
Tuurlijk ging ik wel eens op bezoek of kreeg bezoek. Maar daar ga je toch niet op maandagochtend over lopen zwetsen op je werk? Tegenover je collega's?
Werk je tegenwoordig in de thuiszorg?quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ga langs je ma dit weekend
quote:Op maandag 1 september 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kwam iemand in de Albert Heijn tegen die zei dat ze moest uitrusten van haar vakantie.
"Jaaaaa in Schotland he? We hebben zoveel gewandeld, ik moet er echt van bijkomen."
Mooi. Hoef ik niet.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ga langs je ma dit weekend
Dat geloof ik meteen. Maar daar ga je toch niet over lopen zwetsen op je werk? En ik had meer dan genoeg te doen in het weekend, maar ik deed het gewoon niet. Vond het leuker om lekker te luieren, even uit die sleur van de tredmolen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, wij hebben anders genoeg weekenden waar we het hele weekend bezig zijn. Overigens ook weekenden waar we helemaal niks doen en dus gewoon thuis zijn, maar alsof het per definitie zo is dat je in het weekend niks te doen hebt.
HalperNL moest ook echt flink bijkomen van zijn vakantie in Thailand, heeft dan niet veel gelopen, maar hij heeft zeker erg veel meters gemaakt. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zittenquote:Op maandag 1 september 2025 17:28 schreef tesssssssss het volgende:
Ik kwam iemand in de Albert Heijn tegen die zei dat ze moest uitrusten van haar vakantie.
"Jaaaaa in Schotland he? We hebben zoveel gewandeld, ik moet er echt van bijkomen."
PRECIES DIT !!!!!quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doen ze niet. Is pure dikdoenerij. Ze hebben het druk-druk-druk.
Actieve mensen, ik blijf er heel ver vandaan.
Wat ik deed in mijn weekend? Lekker lui op de bank liggen, boekje lezen, de katten pesten, tv kijken.
Tuurlijk ging ik wel eens op bezoek of kreeg bezoek. Maar daar ga je toch niet op maandagochtend over lopen zwetsen op je werk? Tegenover je collega's?
Vergis je niet mijn beste Perd, er zijn altijd mensen die andere mensen gaan lastigvallen in het weekend.quote:Op maandag 1 september 2025 15:46 schreef Werkperd het volgende:
Is het voor die kantoor frikandellen nou zo moeilijk om gewoon te zeggen "ik ga niks doen in weekend"?? Moeten zij perse zeggen ik ga naar dit feestje, dat feestje, dat etentje, daar evenementje en weet ik het.
Hebben die gasten altijd zo n drang om iets te gaan doen? Jezelf dwingen? Je eigen lichaam tegenwerken?
Altijd diezelfde saaie gesprekken van ze over dit doen dat doen. Verder hebben ze geen nuttige en interessante onderwerpen
Denk niet dat kantoorlui elkaar buiten het kantoor gaan opzoeken... Niet dat ik het 100% weet maar iedereen woont gespreid uit elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergis je niet mijn beste Perd, er zijn altijd mensen die andere mensen gaan lastigvallen in het weekend.
Die staan in het weekend om en gaan serieus nadenken bij wie ze vandaag maar eens (onaangekondigd) op bezoek gaan komen. En als ze rond etenstijd komen pakken ze gelijk een lunch of diner mee.
Aha, ik zie dat ik wat specifieker had moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk niet dat kantoorlui elkaar buiten het kantoor gaan opzoeken... Niet dat ik het 100% weet maar iedereen woont gespreid uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |