Het ziet er nog niet goed uitquote:Op donderdag 4 september 2025 17:19 schreef Hyperdude het volgende:
"Iets minder kut" is wel het minimum.
Nouja gedurende de dag is die vage brei wat ik zie iets doorzichtiger en vloeibaarder aan het worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:19 schreef Hyperdude het volgende:
"Iets minder kut" is wel het minimum.
Nee maar dat kan ook niet. Dit gekut moet wegzakken en kan 6 tot 10 dagen duren. Daarna kan mijn zicht de komende 3 maanden nog veranderen. Dus daarna pas eventueel bril aanpassen.quote:
Staand rukken, daarna nog een biertje en dan moet het wel lukken toch?quote:Op vrijdag 5 september 2025 02:42 schreef vosss het volgende:
Derde nacht rechtop slapen wil niet.
Zowel mijn schouder als mijn rug spelen behoorlijk op.
Morgen mag ik in elk geval weer gewoon normaal slapen.
niet geprobeerd. Uiteindelijk rond half 4 in slaap gesukkeld tot nu 7 uur.quote:Op vrijdag 5 september 2025 03:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Staand rukken, daarna nog een biertje en dan moet het wel lukken toch?
In ieder geval fijn dat je over het slapen klaagt en niet over je zicht. Goed dat de focus veranderd. Sterkte.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:08 schreef vosss het volgende:
[..]
niet geprobeerd. Uiteindelijk rond half 4 in slaap gesukkeld tot nu 7 uur.
Pun intended?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:12 schreef 215 het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat je over het slapen klaagt en niet over je zicht. Goed dat de focus veranderd. Sterkte.
Stay strong !!!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:47 schreef vosss het volgende:
Ok de rand met klotsend water zit iets lager in mijn zichtveld. Maar nog altijd ruim boven de helft.
Verschil met gisteren is vooral dat als ik wat omlaag beweeg met mijn hoofd dat ik links en rechts een klein beetje over de rand kan kijken. In het midden nog niet.
Hechtingen in mn oogbol irriteren mij als de nete inmiddels en ik wil heel erg graag in mijn oog wrijven. Wat een absolute no go is.
Tot zover voor nu in mijn dagboek.
Vooral kut dat als dit mega irritante bijgebeuren van de operatie weggetrokken is over een dag of 5 a 6, dat dan nog steeds niet duidelijk is in hoeverre de operatie helemaal gelukt is.quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Topic nu pas tegengekomen. Ligt er misschien ook aan dat ik lekker op vakantie ben![]()
Anyway: een (voor)spoedig herstel gewenst!💐
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt nu dit dan nog eens bovenop, wat toch ook ff van een heel andere orde is dan een arm breken en paar weken gips of iets, er bestaat gewoon kans op verlies van een van je zintuigen. En dat hakt er toch wel ff in. Best hard.
Blij dat over 2 weken eerste afspraak met psycholoog gepland staat. Dokter denkt aan burnout. Ik zou het niet heel gek vinden.
Dus wellicht dat ik daar dan nog verder over vertel in dit topic, dat weet ik nog niet zo goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
O wat vreselijk irritant!quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:47 schreef vosss het volgende:
Ok de rand met klotsend water zit iets lager in mijn zichtveld. Maar nog altijd ruim boven de helft.
Verschil met gisteren is vooral dat als ik wat omlaag beweeg met mijn hoofd dat ik links en rechts een klein beetje over de rand kan kijken. In het midden nog niet.
Hechtingen in mn oogbol irriteren mij als de nete inmiddels en ik wil heel erg graag in mijn oog wrijven. Wat een absolute no go is.
Tot zover voor nu in mijn dagboek.
Fixed. Ongeletterde boer.quote:
Niet te diep in het glaasje kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:10 schreef Zwansen het volgende:
P.S. hoe voorkom je die ellende met je oog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |